Jump to content

alca

Members
  • Content Count

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

alca last won the day on April 17 2018

alca had the most liked content!

About alca

  • Rank
    Sofer
  • Birthday 02/17/1981

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Romania, Olanda

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. OFERTA TRACTIONISTI COMUNITATE OLANDA - Prelata Se accepta camioane E5 si E6, normale, la mega trebuie intrebat Pentru camioane echipate: - ADR (trusa, placuta, stingator, atestat ADR Sofer) – 0,98 E/km - Fara ADR: 0,96 E/km Se pot oferi carduri de motorina/drumuri – 1500 E garantie 90% curse se fac Benelux – Franta – Benelux Intre 10.000 – 12.000 km pe luna Plata : - La 30 de zile daca se opteaza folosirea cardurilor de motorina ale firmei - Daca doriti cu cardurile dvs, prima plata se poate face la 30 de zile dupa care la 45 de zile si apoi saptamanal dupa depunerea CMR-urilor la firma - Firma se afla langa autostrada ce leaga Breda de Roterdam, fiecare camion trece prin zona, se poate abate de la drum 1-2 km pentru depunerea CMR –urilor - Se face saptamanal dupa modelul 45 la 30 de zile scade perioada: Saptamana 1 (depunerea CMR) ------ Saptamana 7 (incasarea banilor) Saptamana 2 (CMR)---------Saptamana 8 (incasarea) Saptamana 3 (CMR) --------Saptamana 9 (incasarea) - Kilometri se calculeaza dupa sistemul T&L – special pentru camioane. Se ofera transparenta in orice !!! Firma ofera GPS –uri (237 E – garantie, o singura data) Se ofera trailer nou, prelate, 595 E/luna – care nu se schimba, dvs. si soferul sunteti responsabili de starea de utilizare a acestuia Comunicarea cu dispeceratul: - Dispeceratul va transmite dvs. cursele, datele “problemelor”, dvs. comunicati soferilor. - Pentru soferii patroni – este necesara comunicarea prin email – deci sa aveti tot timpul internetul active pe dispozitivele Smart Phone Legea Macron Franta: - Camioanele trebuiesc inregistrate, vi se va pune la dispozitie un contact cu unul dintre agentii care cunosc legea si care va va explica metodologia. Nu se fac pause de 45 in Franta/Belgia. Contractul dintre companii: - Se semneaza direct cu firma din Olanda, dupa o verificare in prealabil : Licenta de transport, asigurare CMR, licenta camioanelor. Contact: Alin Cauneac – 0763650799, email alin.cauneac@gmail.com sau alin@hbgrecruiting.ro Sorin Parlog – 0756 101 139, email sorin@hbgrecruiting.ro
  2. Buna ziua, Ma numesc Alin Cauneac si doresc sa clarific unele aspecte: Discutii sunt de cand lumea despre mine. Am intrat din anul 2010 in lumea transporturilor internationale, acumuland experienta pentru inceput lucrand timp de 3 ani in managementul grupului Hessers. Ceea ce postez acum - oferte de munca ca tractionist in comunitate, sunt lucruri pe care le fac la cererea partenerilor mei din Olanda/Belgia, care doresc sa lucreze cu dvs, dar nu au, nu stiu sau nu pot sa publice anunturi in Romania. O fac intrucat imi ajut partenerii, si totodata sunt remunerat pentru acest lucru, niciodata nu iau comision din partea nici unui roman. Doar creez o punte de legatura, care de altfel este necesara pentru ambele parti. Firmele cu care lucrez, sunt testate de ani buni. Iar ceea ce ma intereseaza atat pe mine cat si tractionistii romani este seriozitatea platii, transparenta si asa mai departe. Nu am nimic de ascuns, sunt 2 oferte, pe care le prezint tuturor. In momentul in care firma X doreste oferta A sau B, in secunda 2 ii pun in contact direct cu partenerii dupa ce ma asigur ca au inteles conditiile. La capitolul solutii pentru pauza de 45 - Olanda este o tara scutita deocamdata de acest lucru - Am identificat o parcare securizata la granita Olanda cu Belgia unde este masina de spalat, internet, dusuri samd unde se poate face pauza linistit(pana cand se vor incepe constructia de hoteluri pe autostrazile din Benelux) Criticile sunt constructive, sper carcotasii sa fie multumiti.
  3. TRACTIONISTI COMUNITATE CONTAINERE - Se asigura un minim de 10.000 de Km/luna - Se pleaca cu containere incarcate din zona Antverpen/Roterdam catre Benelux, GE, FR, intoarcere gol Antverpen/Roterdam - Plata dupa primele 30 zile dupa care saptamanal - Se ofera 0,94 E/km (la mai multe camioane se poate negocia) - Nu se ia chirie pentru sasiu/containere - Dipeceratul se face catre firma dvs iar dvs trimite-ti datele catre sofer - Se foloseste sistemul trace&go - Contract direct cu firma Belgiana, facturare fara TVA - Firma nu asigura carduri de motorina/taxe de autostrazi Extra: - Se accepta orice tip de camion (E3,E4, E5, E6) - Cine nu are carduri de motorina/taxe, va pot pune in contact direct cu o firma care asigura asa ceva (Carduri motorina, Taxe autostrazi, recupere TVA motorina) Nu exista commission din partea noastra! Se ofera solutii pentru pauza legala de 45 a soferilor! Acte necesare: - Licenta firma, camion, cod TVA extern de facturare, date de contact, asigurare CMR (minim 250000 E), Contact: Sorin Parlog – 0756 101 139 (sorin@hbgrecruiting.ro) Pepijn DeVreese - +32 478 55 36 15 (pepijn@transportverbert.be) OFERTA TRACTIONISTI COMUNITATE OLANDA PRELATA Se accepta camioane E5 si E6, normale, la mega trebuie intrebat Pentru camioane echipate: - ADR (trusa, placuta, stingator, atestat ADR Sofer) – 0,98 E/km - Fara ADR: 0,96 E/km Se pot oferi carduri de motorina/drumuri – 1500 E garantie 90% curse se fac Benelux – Franta – Benelux Intre 10.000 – 12.000 km pe luna Plata : - La 30 de zile daca se opteaza folosirea cardurilor de motorina ale firmei - Daca doriti cu cardurile dvs, prima plata se poate face la 30 de zile dupa care la 45 de zile si apoi saptamanal dupa depunerea CMR-urilor la firma - Firma se afla langa autostrada ce leaga Breda de Roterdam, fiecare camion trece prin zona, se poate abate de la drum 1-2 km pt depunerea CMR –urilor - Se face saptamanal dupa modelul 45 la 30 de zile scade perioada: Saptamana 1 (depunerea CMR) ------ Saptamana 7 (incasarea banilor) Saptamana 2 (CMR)---------Saptamana 8 (incasarea) Saptamana 3 (CMR) --------Saptamana 9 (incasarea) - Kilometri se calculeaza dupa sistemul T&L – special pentru camioane. Se ofera transparenta in orice !!! Firma ofera GPS –uri (237 E – garantie, o singura data) Se ofera trailer nou, prelate, 595 E/luna – care nu se schimba, dvs. si soferul sunteti responsabili de starea de utilizare a acestuia Comunicarea cu dispeceratul: - Dispeceratul va transmite dvs. cursele, datele “problemelor”, dvs. comunicati soferilor. - Pentru soferii patroni – este necesara comunicarea prin email – deci sa aveti tot timpul internetul active pe dispozitivele Smart Phone Legea Macron Franta: - Camioanele trebuiesc inregistrate, vi se va pune la dispozitie un contact cu unul dintre agentii care cunosc legea si care va va explica metodologia. Nu se fac pause de 45 in Franta/Belgia. Contractul dintre companii: - Se semneaza direct cu firma din Olanda, dupa o verificare in prealabil : Licenta de transport, asigurare CMR, licenta camioanelor. Contact: Alin Cauneac – 0763650799, email alin.cauneac@gmail.com sau alin@hbgrecruiting.ro Sorin Parlog – 0756 101 139, email sorin@hbgrecruiting.ro
  4. TRACTIONISTI COMUNITATE CONTAINERE - Se asigura un minim de 10.000 de Km/luna - Se pleaca cu containere incarcate din zona Antverpen/Roterdam catre Benelux, GE, FR, intoarcere gol Antverpen/Roterdam - Plata dupa primele 30 zile dupa care saptamanal - Se ofera 0,94 E/km (la mai multe camioane se poate negocia) - Nu se ia chirie pentru sasiu/containere - Dipeceratul se face catre firma dvs iar dvs trimite-ti datele catre sofer - Se foloseste sistemul trace&go - Contract direct cu firma Belgiana, facturare fara TVA - Firma nu asigura carduri de motorina/taxe de autostrazi Extra: - Se accepta orice tip de camion (E3,E4, E5, E6) - Cine nu are carduri de motorina/taxe, va pot pune in contact direct cu o firma care asigura asa ceva (Carduri motorina, Taxe autostrazi, recupere TVA motorina) Nu exista commission din partea noastra! Se ofera solutii pentru repausul saptaminal al soferilor! Acte necesare: - Licenta firma, camion, cod TVA extern de facturare, date de contact, asigurare CMR (minim 250000 E), Contact: Sorin Parlog – 0756 101 139 (sorin@hbgrecruiting.ro) Pepijn DeVreese - +32 478 55 36 15 (pepijn@transportverbert.be)
  5. Caut tractionisti pentru curse in spatiul comunitar: Se ofera: - 0,98/km pentru camioane echipate ADR(trusa, stingator, placute si sofer cu atestat ADR) - 0,96/km fara ADR - se tracteaza remorcile companiei - se pot oferi carduri de combustibil - 1500 E Garantie - Peste 10.000 km/luna Benelux cu tarile din jur. Alin Cauneac - 0763650799 email: alin@hbgrecruiting.ro sau alin.cauneac@gmail.com
  6. Uiti ca si tu esti dator la mine? tot din 2014 cand lucrai pe bascula si mi-ai cerut sa te mai tin angajat ca sa-ti mearga vechimea...contract la banca...baliverne..., si tu mi-ai spus ca-mi dai banii, iar pana acum nimic ? Da , uite cine vorbeste, ai fost correct? Esti correct? cine la cine e dator eu la tine sau tu la mine? Nici pana in ziua de azi nu mi-am primit banii inapoi de la tine Ca patronul de pe bascula nu era prost sa te angajeze, tot Alin iti platea darile la stat.
  7. Domnule Gradinariu Alex, vad ca va ocupati de plasament si locuri de munca pentru soferi. Trebuie sa fie un domeniu interesant pentru dvs. Va aduc la cunostinta ca inca nu v-ati achitat datoria din 2014 fata de mine, cand v-am platit biletul de avion pentru Leatrans Irlanda si nu ati binevoit a va urca in el. Daca tot faceti afaceri si doriti sa fiti cinstit fata de oamenii care isi pun increderea in dvs, va rog sa va achitati restantele: aproximativ 200 Euro, nu mai tin minte exact ca erau scumpe avioanele in luna august. Imi cer scuze ca va abordez pe acest site, dar ii tin minte tot timpul pe cei care mi-au tras teapa!!! Asa ca , va rog sa ma contactati pe privat, sa rezolvam problema. Alin Cauneac P.S. Daca treaba va fi rezolvata, voi comunica tot prin intermediul acestui site ca poate sunteti matur sa faceti un business in transporturi.
  8. Rog administratorii acestui site sa-mi inchida contul de utilizator, m-am saturat de atatea comentarii inutile la adresa mea. Doresc tuturor soferilor drumuri bune, multa sanatate si realizari. Sper ca acesta sa fie ultima data cand postez ceva pe acest site. Cu stima, Alin Cauneac
  9. Si apropo de Leatrans, unde e jalnic sa muncesti, as fi curios de ce din 50 soferi care lucreaza aici, multi de peste un an de zile, nimeni nu zice nimic? Ca Brian e asa, ca Ken e altfel, ca nu mai stiu ce..., oamenilor, trezitiva... Nu s-a inventat comunicarea perfecta intre dispecer si sofer. Sunt doar cei care vor sa lucreze si cei care nu.
  10. Buna ziua, Mamitoiu, cred ca toata lumea stie din experienta, ca vorbim de transporturi aici, ca nu exista o firma de transport perfecta. Nu conteaza ca se numeste X sau Y, munca este aceeasi, sa conduci camionul. As vrea pentru toti criticii un exercitiu de imaginatie prin care sa va puneti in postura de a avea o firma de transport, cu minim 5 camioane in care soferul castiga 1900 - 2200 E/luna, plus transport asigurat de acasa pana la serviciu, asigurari sociale, plus amenzi, cauciucuri, motorina.... O firma romaneasca nu poate supravietui. Ultima data cand ai venit la mine sa discutam mi-ai spus clar ca firma la care lucrezi nu ti-a dat banii la timp, program nema, transport nu stiu daca plateste... Ti-ai ales singur de asta data unde vrei sa lucrezi si tot nu e bine. Toata vara ai muncit in Romania pe 1500 - 2000 lei, fara carte de munca, fara program, supratonaj... si spui ca eu nu sunt bun. Probabil ai uitat cand m-ai rugat sa-ti prelungesc contractul de munca pentru a avea continuitate in timp ce carai balast si nisip pentru alta companie si am acceptat pentru ca te-am considerat un prieten? Din companiile pe care le reprezint, fie ca se numeste Leatrans, Mijdners, AG, Gruber... toate platesc salariile la timp, integral, transportul platit, bonusuri, cate ceva din toate. In timp ce un salariat castiga 1900-2200 in aceste companii, eu, spre informarea ta si a celor care ma critica, sunt platit mult mai putin. Am ales sa fac acest lucru pentru a sta mai aproape de familie, pentru a avea grija de sanatatea(stii tu cui), dar oricand pot baga din nou cardul in tachograf sa o iau de la capat. Asa ca te rog... multa critica pentru ce? Cu stima, Alin Cauneac
  11. Buna ziua, Intrucat au fost multe cereri de angajare din zona de sud a tarii am decis ca odata pe luna sa ne deplasam la Ploiesti pentru selectii de soferi. Joi si Vineri 16 si 17 Iulie vom fi in sala de conferinte a hotelului Vigo, B-dul Independentei nr.28 Ca si regula cred ca va vi a 3- a saptamana din luna, joia si vinerea. Cu stima, Alin Cauneac
  12. 1. Contract cu partenerul nostru din Breda (casa de expeditii) 2500 - 2800 Km/saptamana 0,8 E /km, prima plata la 45 zile. Camioane E5 normale Nu se percep comisioane pentru inchirierea trailerului Nu se da card de motorina Se platesc toate taxele de drum 2. Contract cu partenerul nostru A+G Transporten de la Venlo 2500 km minim pe saptamana 0,84E/km, prima plata la 45 zile Camioane E5 normale Se acorda carduri de motorina, nu se percepe TVA la plata motorinei Carduri de plata a taxelor de drum Plata se face prin compensare dupa ce se va scadea motorina Cursele sunt lungi, GE, Elvetia, Benelux, UK, FR... 3. Contract cu partenerul nostru Van den Wall Venlo 2200 km minim pe saptamana 0,92 E/km Camioane E5 Mega Nu se acorda carduri de motorina Nu se acorda carduri de drum Plata se face dupa compensarea cu motorina Costurile de drum se deconteaza Sunt curse cu 2 - 3 incarcari, 2-3 descarcari Olanda - Germania Cu stima, Alin Cauneac
  13. Buna ziua, Nu incerc sa le iau apararea celor de la Leatrans, sau sa critic postarile soferilor, fiecare are opinia sa si o respect. Incerc doar sa nu existe dezinformari sau informatii nereale. 1. Leatrans nu este in faliment, la fiecare 3-4 luni sunt cumparate 4-5 camioane noi. 2. 70% dintre soferii ajunsi aici au si ramas, asa cum este firma mai rea dupa unele opinii, mai buna din partea altora. 3. Organizarea este asa cum si-au construit-o ei, eu am incercat sa-i influentez cu unele pareri si pot spune ca au acceptat multe lucruri bune din partea mea. Incerc sa nu le fac eu managementul intrucat nu mi s-a cerut acest lucru. Sa nu uitam ca ei sunt in vestul Europei, noi in partea cealalta, exista totusi diferente. Sunt diferente intre mine si Ken, patronul Leatrans dar incercam sa le rezolvam. Va doresc tuturor drumuri sigure. Cu stima, Alin Cauneac
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.