Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

burtus

Members
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre burtus

  • Dată Naștere 07/09/1977

Profile Information

  • Gen:
    Masculin
  • Locatia:
    Timisoara

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

burtus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. Salut colegii Am promis sa revin cu informatii, asa ca: am fost atunci la interviu, am fost acceptat a urmat o saptamana de teste in Polonia (test de engleza, test de cunostinte ADR, test de condus cisterna precum si diferite instructaje legate de munca pe cisterna), dupa care am mers 3 saptamani cu mentor driver sa inveti efectiv cu ce se mananca cisterna....eu nu am mai lucrat pe cisterna...poti alege sa stai cu mentor 4, 3,2, sau o saptamana, dar cand ai plecat singur pe masina, dispecerii te iau de bun si daca nu te descurci ai probleme. Jobul e ok....angajarea se face pe Den Hartogh Polska dar de lucrat se lucreaza cu Den Hartogh Olanda si dispeceri sunt olandezi se trag cisterne dar si containare cisterna...deci se lucreaza mult cu terminalele din Olanda si Belgia se merge absolut si categorig numai si numai la program...pui magnet = conciediere turele sunt de 4 saptamani munca / 2 saptamani acasa primul weekend pauza 24 h restul de 2 sunt de 45 h si in al patrule-a pleci acasa (in atentia celor care se vor angaja...weekendurile sunt batute in cuie si nu sunt negogiabile chiar daca va incearca dispeceri ) weekendurile se fac de regula in bazele proprii (baie, bucatarie, internet, masina de spalat) dar nu e neaparat o regula...se mai fac si pe parcare salariul de inceput este de 1350 euro / luna indiferent daca esti acasa sau la munca, deci sunt 12 x 1350 euro / an (fac aceste precizari pentru cei care traiesc cu impresia ca ei castiga 1700 sau 1800 de euro/luna dar cand sunt acasa nu sunt platiti decat cu minimum pe economie.....asa a fost si cazul colegilor mei de la locul de munca anterior care ma cantau ca pe mort ca plec de la 1700 la 1350 /luna.....lucram 7 munca/3 acasa si aveam 1700 euro/luna muncita, deci real cu tot cu perioada de stat acasa ieseam undeva intre 1050 -1200 euro/luna ...in functie de ceva bonusuri...degeaba am incercat sa le explic pt ca nu am avut cu cine sa ma inteleg) Acum sa nu va inchipuiti ca la Den Hartogh curge lapte si miere...sunt si probleme....sunt romani, unguri, polonezi, olandezi, nemti, belgieni, francezi, spanioli....deci e un colorit de soferime foarte variat si implicit mai sunt clinciuri.....pe la incarcari, descarcari lume nu te primeste intotdeauna cu zambetul pe buze.....barfa si mancatoria intre soferi romani e si ea la rang de cinste...deh, n-am fi noi ......dar una peste alta pot sa spun (din proprie experienta) ca e un job bun, ca intotdeauna ai nr unui coleg gata sa te ajute in cazul in care nu sti ceva.....aici sunt romani care lucreaza de 7,8 ani fara probleme....deci tine de fiecare cum si daca se poate adapta....se lucreaza cu produse periculoase si trebuie sa ai mare grija, dar nimeni nu te grabeste asa ca incet si cu grija poti lucra linistit. In ultimul an au angajat foarte multi romani pt ca ii schimba pe polaci si pe unguri, asa ca am ajuns majoritari in Den Hartogh Nu stiu cand vor ma fi interviuri la Brasov, dar cei interesati il pot suna pe Vali 0740101064 ...Vali e tipul care se ocupa cu interviurile ...recomand sa plecati urechea la sfaturile lui pt ca va vor ajuta foarte mult (cei interesati, desigur). Drumuri bune la toata lumea fara amenzi si evenimente
  2. Salut, am deschis si un topic sa aflu ceva informatii despre Den Hartogh....0740101064 Vali...e cel care se ocupa de interviuri.. m-am programat si eu pt interviul de la Brasov. Tot ce stiu e ca se lucreaza 4 saptamani si 2 acasa. ma duc sa vad despre ce e vorba. Toate bune
  3. ...sincer nu stiu daca mai exista...din cate am auzit, ar fi vandut camioanele si firma...eu am lucrat prin 2009 la ei....un patron destul de scarbos ( ca majoritatea )...aveau 18 masini, majoritatea intr-o stare jalnica....reparatile le faci tu, colegii si patronul Duminica (pt ca el e sambatar)...se mai presteaza si muncii agricole la el acasa (tuns gazon, livada, spart lemne etc)...eu am refuzat sa prestez genul asta de munci si au inceput problemele...in rest ce sa-ti spun se lucreaza cu rail cargo din viena, km maxim 10000-11000 pe luna, 9 euro la suta de km, 6 saptamani cu 1 acasa dar se faceau 7 sau chiar 8 cu una acasa, banii i-am luat la timp dar esti tot timpul cu o luna in urma asa ca daca pleci fara preaviz sigur nu-ti mai iei banii pe ultima luna....dar asta era atunci..vezi si tu si inca ceva: mare atentie la traseu ca iti taie km ...nu pleca in cursa pana nu-ti da el traseul (de regula bati nationalele prin cehia, germania) si la grija si la masina ca imediat te intarca daca se strica ceva. Ca un exemplu pot sa-ti spun ca eu am observat ca pe motrica dreapta interior pierdeam aer si tot la 2 zile trebuia sa-mi umflu cauciucul...i-am spus ca pierd aer pana m-am plictisit...am mers vre-o doua luni asa si pe urma am plecat din firma ....l-am sunat si i-am dat si mail sa-i amintesc de problema masinii si sa-i spuna celui care lucra pe masina mea ca tre sa-si umfle roata tot la doua zile....vezi sa nu...ala de era pe masina era un copil fara experienta pe camion, el nu i-a spus nimic, roata s-a dezumflat complet si a frecat si a puscat.....concluzie: i-a tinut 500 de euro din salariu...deci mare atentie ...toate bune
  4. poti pune, te rog, un nr de telefon sau un email unde ii putem contacta
  5. salut colegii, ceva informatii despre Transmar Transporturi Internationale din Bistrita ?
  6. ahahaha, ce bine e la Minea in firma .....un nemernic...am trecut si eu, la un moment dat prin marea societate Bipmobile....program haotic, aroganta, bani cand isi aminteau, fara a avea probleme de consum...ce sa spun, pe atunci aveau cateva dube de 3,5 t second hand luate de la TNT, rablagite ca vai de ele (imi amintesc ca am plecat in Serbia cu 3 baterii dupa mine pt ca nu incarca alternatorul sau in vama la Sculeni cand nu mai pornea o alta duba..un LT care fusese rasturnata...si a trebuit sa ma tracteze un turc cu tirul, de se cruceau moldovenii. Mentionez ca toate acestea cat si altele sau intamplat intr-o perioada de 3 saptamani (cam atat mi-a luat pana am cedat si mi-am pus demisia)....aaaa da, asta e geniala....emanase Minea o teorie cum ca: desi esti acasa, trebuie sa stai langa telefon si in maxim 15 minute de cand ti-a sunat telefonul trebuie sa fi la firma din orice colt al Timisoarei cu bagaj pt voiaj de 2 saptamani ..genial sau nu ? mergeti fratilor la Bipmobile, ca deh acum vrea tov Adrian sa plece cu motocicleta in Mongolia pt ca la apucat criza varstei mijlocii, si are nevoie de soferi pe spatele carora sa-si scota cheltuielile gata, ma opresc...am avut o mare surpriza sa gasesc un topic despre Bipmobile .... pt cine are ochi sa citeasca e foarte bun forumul asta drumuri bune
  7. pentru cei interesati: 10 euro la suta, 3, 4 saptamani afara/cateva zile acasa (din ce am inteles eu, daca ajungi acasa Duminica sau Luni pe Joi , Vineri o cam iei din loc, dar nu e o regula, citez: "trebuie sa ai tot timpul bagajul facut si telefonul langa tine"), jobul consta in livrarea (pe roti) masinilor noi si second-hand de la vanzator la cumparator....referitor la bani, ei spun ca medie anuala undeva intre 800-1000 euro/luna dar, sincer imi vine greu sa cred.... Vega International Transport din Aiud (Cluj) filiala din Romania a VegaTrans din Austria Relaţii: Aplicare CV tel : 0258860168, fax 0258860169 mail: aiud@vegatrans.com drumuri bune
  8. MVT Logistik: contracte pe comunitate nu mai au...doar tur-retur, masini Daf XF (toate noi...acum se schimba parcul auto), 8 euro la suta de km, banii ii primesti sub forma: 200-300 euro cand pleci in cursa....diferenta la decont cand te intorci (avantaj ca esti tot timpul la zi cu banii...dezavantaj (major din pct meu de vedere) ca nu primesti o suma mare o data pe luna si daca nu esti econom ti-se scurg banii printre degete....consum 31% gol/plin....curse sunt de nu le puteti duce.....dispeceri ok....magnet se foloseste....la telefon ai 200 minute de roaming incluse (poti suna sau poti fi sunat)...daca treci de cele 200 de minute, costul suplimentar din telefon se taxeaza dublat(ex:daca la sfarsit de luna ai 12 euro cost suplimentar, vei plati 24 de euro)...autohofurile se deconteaza, in Anglia esti obligat sa parchezi numai in parcari cu plata...nu stiu...ar mai fi de spus.....si bune si rele. Sunt soferi de 4-6-8 ani in firma (daca era asa rau ma gandesc ca nu stateau atat)....aaaa...dupa 4 ani primesti 9 euro la suta, iar dupa 6 ani 10 euro la suta cam atat despre MVT...eu personal ma gandesc sa plec, desi, sincer imi pare rau, pt ca nu-mi pot strange banii toti la un loc si ma cam aleg cu praful de pe toba dar am si eu vre-o 3 ani de MVT si cand ma gandesc ca trebuie sa o iau de la 0 la o alta firma.... drumuri bune
  9. ...mda....multumesc de raspuns....anuntul e pus pe best jobs de Vega International Transport din Aiud (probabil filiala) si intr-adevar e vorba de livrarea masinilor noi catre dealeri...diferenta,din pacate este ca suntem romani si plata este la km (din ce inteleg, 10 euro la suta de km fara a-ti garanta un nr lunar de km)...chiar nu stiu ce sa fac
  10. Salut colegii...stie cineva ceva de firma Vega Trans ? Au ceva anunt pe bestjobs si suna tentant
  11. Nu e deloc rau sa fi sofer pe camion dar nu o sa-ti recunoasca nimeni acest lucru. Toata lume se vaita. Hartltrans...din pct meu de vedere...face un lucru bun anganjand incepatori. Mie personal mi-a fost foarte greu sa ajung pe tir si as fi vrut sa am la dispozitie o astfel de oferta.....imi amintesc ca eram dispus sa platesc eu bani ca sa merg cu cineva in cursa sa invat...dar deh erau alte vremuri. Iti urez multa bafta la examene, atestate, angajare si tot ce pot sa-ti spun e, ca din pct meu de vedere sofatul in sine nu e greu....singuratatea,izolarea si faptul ca esti mai mereu departe de familie devin la un moment dat o mare problema. Banii sunt buni ....multa bafta
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.