Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

bulgaru

Members
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

bulgaru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputație Comunitate

  1. Oare chiar asa de neinsemnata este aceasta firma , incat nu a auzit nimeni nimic de ea ....!!!! Nu e nici un coleg din zona care sa ne dea o informatie cat de cat ?
  2. Poate cineva sa-mi spuna ceva despre firma Truck man spedition srl -d. Au postat un anunt pe ejobs. Stie cineva ceva ? Multumesc.
  3. Colegule , le zici bine, dar nu stiu cine ne aude sau vede, am omis sa spun ca in contractul de munca pe care il faci cu Mega Tracking nu scrie nimic de valoarea diurnei (scrie doar ca se acorda ) Nu vi se pare cam dubios ???? In eventualitatea in care vrei sa reclami la ITM sau oricare alta institutie, cu acel contract de munca nu poti decat sa te stergi la fund( cu grija ca e hartia cam groasa ) pt ca atata timp cat nu scrie valoarea diurnei si conditiile in care se acorda , nu ai ce reclama . De foame si necazuri am ajuns sa semnam orice hartie pe care ne-o da un pusti gaozar sau niste fufe care invart hartii prin birouri, expunandu-si nurii. Am scapat din vedere sa spun ca cei care lucreaza la baza din Zebrugge au 35 euro /pe zi iar cei care lucreaza la baza din Germania au 40 euro /zi , ma lamuriti si pe mine careva , sa stiu de ce acesta diferenta ?!!!! Hai drumuri uscate la toata lumea.
  4. Daca tu crezi ca poti merge pe Germania sau Franta, unde sunt numai munti , unde stai cate 1-2 ore pe autostrada pentru ca a avut loc vreun carambol,si faci 50 de km in viteza melcului, cu 22% consum +0,5 /tona e foarte bine!!!!!!!. Nu cred ca vei reusi sa te integrezi la consumul cerut. Ei vor considera ca ai pus laba la motorina.Asa ca esti bun de plata. Ai mare grija la ce vorbesti pe drum in microbus , soferul e un mare turnator, multi colegi au avut probleme din cauza lui.Bafta
  5. Colegule , cred ca as putea sa te lamuresc , e foarte adevarat firma plateste banii promisi , asa cum s-au exemplificat mai sus, dar te sunteaza in felul urmator : Diurna , conform legii daca nu gresesc, se plateste de la data cand ai parasit localitatea de domiciliu( sunt colegi care locuiesc in Botosani sau Galati si fac cel putin o zi pana la Timisoara), de la Timisoara la Zebrugge mai mergi vreo 2 zile cu timpul pierdut pe la firma pt diverse. Firma plateste doar timpul cand ai parasit RO. Conform legislatiei daca sambata si dumunica o petreci in delegatie trebuie platita dublu , lucru care nu se intampla, toate firmele din UE in situatia in care lucrezi la grupaj (3, 4 incarcari , descarcari) mai dau cate 10 euro cel putin de fiecare incarcare sau descarcare , lucru care nu se intampla. Daca ar da si ei o diurna de cel putin 45-50 euro pe zi poate ca s-ar mai compensa.E adevarat ca la plecare iti vireaza in cont 300-400 euro , bani din care mai platesti si cate o autostrada in Anglia, sau vreu pod, diferenta de diurna se da dupa ce ai venit acasa la cateva zile , credeti ca e usor de trait cu 400euro timp de 6 saptamani ? Alt aspect : Faceti un calcul simplu : stai 6 saptamani pe comunitate in care prinzi 6 sambete plus 6 duminici(care trebuiesc platite dublu)= 12 zile x35euro /zi =420euro diferenta in plus de diurna care ar trebui sa se dea ,plus 2 -3 zile de drum care nu se platesc ...ar fi cam 500-550 euro, bani care raman in buzunarul firmei sau nu stim al cui. In decedmbrie 2011 de la sf nicolae (6dec) a inceput sa aduca soferii acasa , i-a tinut cu 700 roni in Ro , ca sa nu le dea diurna dubla de sarbatori...Mi se pare cam multa chitrosenie la o firma asa de mare si cu asa renume . Ce pretentii sa mai ai la unul care are 5-6 camione ? Sau poate ca "investitorul" plateste , dar aici in Romanica noastra draga, cateva pupeze si pupezoi ce fac parte din "staff" au grija sa ne tina cu bocancul pe gat. La birourile din Timisoara e unul Alex asazis reprezentant care nu are habar de numic legat de transporturi, program de condus soferi...etc. Se pare ca el e cel care face legea la Mega Tracking , ca de fapt asa se numeste firma care te angajeaza in Ro pt Ewals. Daca gresesc cu ceva ...scuze.Ar trebui sa mai deschidem ochii si sa nu mai fim slugarnici sa zicem merci pt catva banuti, ne vindem prea ieftin, daca am fi uniti si nu am accepta putinul lor ar trebui sa ridice si ei cota . Munca pe care o facem noi nu e deloc usoara .Drumuri bune la toata lumea si fara zapada sau polei.
  6. Colegii , care aveti idee cum mai stau lucrurile la Roli Trans , ca se pare ca au nevoie de soferi . O parere buna, rea , cum o fi nu strica sa aflam. poate aflam cum plateste , ce curse mai fac, ca daca ascultam numai ce zic ei , toate sunt super bune . Mutumesc.
  7. Chiar nu stie nimeni nimic despre Trans euro expres , sau e teama de a nu fi depistat si dat afara ????
  8. Am aflat ca se fac angajari la Trans Euro Expres 94 , (firma din Bucuresti , pe Zetarilor ) care din colegi poate sa spuna ceva despre ei ? Am mai cautat pe net si alte informatii pro sau contra dar nu prea am gasit mare lucru. Cateva comentarii am gasit pe forumul din bestjobs, bineinteles nu pozitive. Eu am sunat la ei si au nevoie de oameni cu experienta , se lucreaza pe comunitate , cu angajare in Ro.
  9. Am fost la interviu... s-a discutat de curse de Siria , Egipt, Turkmenistan, Azerbadjan (nu stiu daca am scris corect ... sorry... ) . Am fost intrebat cam ce pretentii salariale am ... ei nu vor sa spuna cat sunt dispusi sa dea, s-a discutat despre program , masini aproape noi.Nu au dat prea multe amanunte.Detaliile se discuta la angajare. se pare ca pt Europa de vest cam putine curse. sa vad daca suna pt angajare.Va tin la curent daca mai aflu ceva.
  10. Si pe mine m-au chemat maine pe 7 aprilie la interviu la ora 14,30.Tu pe la ce ora ar trebui sa fii acolo ?
  11. Salut , colegii stie careva ceva despre Conex trans cargo ? Cum plateste , ce curse au ?va multumesc .
  12. Pentru asa zisul coleg "mamitzoiu", : intai invata gramatica limbii romane, pt ca dupa felul in care scrii se vede treaba ca esti neam cu Esvet (adica turc) sau un pres pe care-si sterge el picioarele. Afirmatii idioate ca ale tale , referitoare la vanzari de motorina prin parcari si prin benzinarii , au dus la imputatii de cate 500-600 euro la unii colegi. Vezi sa nu te afle soferii care au platit , sau care au ramas fara loc de munca din cauza unora ca tine ca nu -ti va fi pe plac.
  13. bulgaru

    Pentru Italia

    Mon, March 28, 2011 3:40:07 PMBuna ziua -------------------------------------------------------------------------------- Va contactam in urma aplicarii cv-ului dumneavoastra la joburile pe care noi le-am pus la dispozitie (Conducatori auto si soferi tir. Cat. B sau C ) Avem placerea de a va anunta ca ati fost selectat pentru un interviu care va avea loc in decursul acestei saptamani (miercuri , joi ,vineri), direct cu angajatorii din Italia –Bologna si Germania - Nürnberg care vin in Romania pentru interviuri Dorim sa va precizam ca angajatorii sunt 2 companii cu care noi am reusit sa avem o colaborare armonioasa. Au nevoie urgent de angajati , asa ca primele plecari vor fi incepand de vineri, 8 aprilie. Toate detaliile si tot ce tine de plecari , cazare, modul se salarizare vor fi discutate la interviu. Tot atunci veti stabili in care tara veti pleca in functie de compatibilitatile si nevoile fiecaruia. Nu percepem niciun fel de comision din partea d-vs, singura taxa care trebuie achitata este de 28 de RON pentru serviciul de tiparire a documentelor necesare angajarii ,de traducere a cv-ului in 2 limbi si indosarierea acestora. Pentru a va putea programa la interviu , va rog sa ne trimiteti cat mai repede prin e-mail sau fax : -copie CI -copie dupa permisul de conducere -chitanta prin care ati platit la banca cei 28 RON Cont bancar: RO58BTRL01301202P38702XX -SC GashPet SRL deschis la Banca Transilvania. Ulterior , va trebui sa prezentati pentru completarea dosarului urmatoarele: -copie certificatul de nastere -copie certificatul de casatorie (daca e cazul ) -cazierul judiciar original -copie dupa ultima diploma de studii Va dorim mult success! -- Care dintre colegi a mai primit asa ceva ? Ce parere aveti ?
  14. Ba se sta , daca nu taci din gura si iti expui parerile. Domnul "manager " Acmambet nu-i accepta pe cei care -si duc cursele la timp, care respecta programul si legislatia , care nu au evenimente rutiere sau de alta natura, mai exact pe cei cu coloana vertebrala. Individului ii plac cei care baga limba in ureche si stau pres in fata lui, cei care nu cer banii care li se cuvin si care de dragul de a fi plecat de acasa accepta toate mizeriile din firma care se fac inclusiv cu ajutorul pitipoancelor de la contabilitate. Suntem la mana catorva pupeze ce se fataie prin birouri etalindu-si nurii. Pacat de o asa firma , de masinile pe care le are, ca se duce pe apa sambetei daca mai sta mult acest individ la conducere. Poate vreti sa mai stiti ca individul asta e mina in mina cu dispecerul de la Koln , si pun marfa cate 26 , 27 tone incarcatura , in conditiile in care masinile sunt in garantie, si multe alte magarii care le fac cei doi ca doar au fost colegi si la Romtas. Nu uitati de motorina imputata ca dupa mintea lu Acmambet masina trebuie sa consume 22 % indiferent ca e drum de munte sau cimpie. Nu vrea sa instaleze dispozitive speciale la rezervor , care-l absolva pe sofer de orice vina ( chipurile ca fura motorina) pt ca atunci s-ar vedea consumul real si nu ar mai avea ce economii sa raporteze la patroni.Ca de unde se face economie cel mai bine si fara prea multe proiecte de management de la motorina imputata soferilor. Faceti un calcul simplu numai 100 de litri lunar de masina daca imputa , la cate masini are ... la cat se duce ??? dar sa nu uitam ca au fost soferi care au platit si cate 500 litri, si stiti bine ca in Europa n-ai unde sa vinzi motorina , iar daca te prinde esti mancat.Amenzile sunt imnse. Asa ca , cam asta e treaba la Aqula. Pacat a avut soferi fffff buni , dar nu-i tine pt ca-si cunosc drepturile si nu fac plecaciuni in fata lui.
  15. Domnule Acmambet Esvet, daca sunteti asa de corecti la plata , de ce nu platiti si zilele de pauza? Mai exact celor care sunt platiti la diurna zilnica nu li se calculeaza decat 25 de zile pe luna ( de luni pana sambata), vorbim despre cei care stau 2,5 luni pe comunitate.Oare duminica eram acasa si nu stiam noi?In legea care reglementeaza plata diurnelor este stipulat ca orice zi incare esti la lucru in afara localitatii , trebuie sa primesti diurna (chiar daca e ziua libera) .Mai studiati Reglementarile C E nr 561 in care scrie ca dupa 90 de ore de condus , soferul trebuie sa aiba 45 ore pauza in AFARA CAMIONULUI, iar daca face pauza la camion se da un supliment de cabina de 30 euro pe zi.Cate ore de aeroterma are voie soferul sa consume pe luna ?Cine va da dreptul sa stabiliti consumurile pt masini , atata timp cat nu sunteti autorizat de constructor sa stabiliti consumurile?De coeficient de drum pe tari a-ti auzit ?Una e sa mergi prin Germania (munti si vai) alta e in Olanda spre exemplu. V-au deranjat adevarurile pe care le-a spus colegu Varzaru sau faptul ca a avut tupeul sa va infrunte? Gaura de motorina de care-l acuzati pe colegu , se trage de la toantele sau prostii care ii aveti prin birouri , de nu stiu sa faca calcul la consum sau stiu sa fure bine in interesul dumneavoastra.In comunitate n-ai cum sa furi motorina pt ca n-ai ce face cu ea, uneori masina consuma mai mult pt ca pretenu Dan de la Koln pune si 28 tone pe remorca .Poate vor afla si cei care v-au dat garantie la masinile noi ca circula cu supratonaj. Ii sfatuiesc pe colegi cand au incarcaturi mai mari de 24 tone sa faca copii la documente sa aiba acoperire.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.