Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

International


savimbi

Recommended Posts

  • Members
  • Members
  • 2 months later...
  • Members

Superb de-a dreptul camionul asta !. :o Nici n-am stiut ca exista marca aceasta de camioane, LoneStar.Cam sclipitor acolo la expozitie, dar imi place mult, atat exteriorul, cat si interiorul.Consola zici ca-i de masina mica (ca si pozitie), si-s tari ceasurile si martorii.Beton camion !. ::)

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Salut,nu au motoare de MAN,ci MAXX Force,o evolutie a motorului MAN!International este o marca foarte veche in America de N dar si in Australia si N Zelanda!Initial se chema international harvester,in zilele noastre se cheama international navistar!Lone star-ul sare in ochi,dar ei fac o gramada de alte modele!un alt concept modern este international pro-Star care se face deja de cativa ani!eu personal posed un international 9400 cu motor CAT si transmisie Fuller Eaton 13 viteze!Motorul meu este un 430 cai boostat la 470!nu e foarte mare dar face treaba!Daca vreti pot sa pun niste poze cu "bestia" mea dar va trebui sa ma ajute colegul Savimbi ca eu cu pozele si cu informatica sunt paralel!Pe langa motoarele CAT(care au anuntat ca se retrag de pe piata motoarelor de camioane,dupa care au revenit si au semnat un contract exclusiv cu international sa echipeze modelele lor militare si cele vocationale,gen international Pay Star),international a mai venit in optiune si cu motoare cummins(foarte raspandite la modelele 9200,9400 si 9900)precum si cu Detroit Diesel!Pozele pe care le-a postat Savimbi sunt de la salonul Expocam din montreal,la care am fost si eu de altfel,dar nu am facut poze!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Members

Intradevar, International este o marca veche de camioane si foarte renumita si cautata in America de N. Sunt placut surprins de fiecare data cand vad cate un camion american , atat de puterea lor cat si de luxul ( sau macar comfort sa-i spunem) pe care-l au.Sunt dotate cu numeroase spatii de depozitare ,bine amplasate, cat si cu spatiu de dormit mai mare. La unele am vazut chiar si cabina de dush sau o mini bucatarie ( am vazut in documentare , la emisiuni tv ,reviste si net, fiidca nu am avut inca ocazia sa ajung in America  :(  ). Totusi sunt de parere ca au consum cam mare (  si aici ne poate ajuta Kenworth cu imformatii suplimentare ),cel putin pt Europa . Dar trebuie sa observam  k in America , constructorii de camioane se gandesc in primul rand la siguranta si comfortul soferilor , iar apoi la pret .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • Members
Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Foarte frumos domnu' Gaby!Si foarte frumos din partea lui ilie ca ti-a facut asa"cadou"!Ma surprinde putin totusi,stiam ca el e "vandut"kenworth,ma asteptam mai degraba sa-si inoiasca flota cu noile T660 sau T 700........International stiam ca nu prea a avut pana acum,doar 2 daca nu ma insel......Oricum,frumoasa jucarie,scaune de piele,transmisie 18 viteze,as fi curios si motorul asta maxx force cum se comporta......

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Chiar,Gaby,al tau ce motor e,13 sau 15?Banuiesc ca 13,pentru voiajele pe care le faceti voi este arhi-suficient!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Cu riscul de a parea penibil, din pacate nu am nici o informatie despre motor. Masina se comporta excelent, si ma refer ca si tinuta de drum, are o suspensie foarte buna, nu simti denivelarile de pe sosea, stabilla in curbe, o directie ferma si precisa, cabina este foarte bine izolata fonic, nici macar frina jacobs nu se aude, o pozitie la volan excelenta, butoane la bord la care ajungi usor, doar intinzi mina si "le butonezi", in plus are o instalatie de sunet .....cu care dai clasa la toti pustanii.

Ca minusuri: din pacate, motorul. Probabil este un motor mic, nu are forta. Ca sa ajungi la o viteza de croaziera de 105 km/h iti trebuie ...rabdare si tutun, prea multa rabdare  :( :( :(. Cind da de o panta.....no comment. Bine, este si o masina oferita in probe, ceea e a avut delearul dispobibil pentru asa ceva. Cind cumperi, configurezi masina dupa cerintele tale. Dupa cum scrie si in brosurile anexate, puterea motorului maxxforce variaza intre 410 si 475 CP. Ai de unde alege.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

  Salut,Gaby,"15-le "am inteles ca urca pana la 550caluti!cu un cuplu bun si o transmisie in 18 viteze chiar ca nu ai probleme!Probabil ca al tau e un motor mai mic pe care vrea sa-l testeze ilie!Dar ma mir ca nu s-a bagat la noile kenworth cu motor DAF(scuzati,Paccar)ca 90%din flota lui e kenworth!

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Gaby,cred ca am inceput sa am vedenii!Astazi dimineata,pe la ora 8:30,pe autostrada metropolitana(directie vest),cam pe la intersectia cu aut 25 puteam sa jur ca esti tu la volanul unui camion de la Andy!Numai ca nu era internationalul gri ci un Kenworth visiniu metalizat!Tu erai sau vreun coleg care seamana foarte,foarte bine cu tine?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu eram Dane. Am avut o livrare in Montreal Nord, dupa care am plecat spre Trois Rivieres. Cred ca era in jurul orei 9.20. In fine. Experienta mea cu Internationalul s-a terminat. A fost o experienta interesanta.....concluzia finala este ca ProStar este o masina buna, doar atit. Nu as da un motor de Caterpillar pe un Maxxforce.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Guest Anonymous

normal ca au ditamai spatiu avand in vedere ca americanii sunt atat de grasi incat abia se tarasc pe picioarele din spate. cat despre calitatea materialelor folosite si a designului interior sincer cred ca noi europenii suntem mult mai sofisticati decat atat...cum mah sa pui o imitatie de lemn prost pe un plastic si mai infect gri tare(nu e si el capitonat cu buretel dala) ca dracu, sa faci niste sertare care iti iau ochii pe afara si inauntru o mocheta pe care nu o am nici macar in cotet la caine (nemaipunand la socoteala ca mai e si dezlipita). Ce dracu au gandit cand au facut schimbaorul ala cat casa? Nu au auzit de imbinari universale(universal joints)? Oare un singur om a proiectat butoanele unitatilor de aer conditionat (cele de pe bord) la toate masinile americane ca ale dracu butoane rotitoare sau cum s-or numi seamana cu cele care le aveam la Astra mea din 93?Peste tot in lume avem pe butoane semne conventionale...la ei nu... scrie in engleza ca parca engleza e folosita in toata lumea. In America exista vreun producator de lentile optice? In Europa cunosc cel putin 2 de aceea avem faruri cu blocuri optice si nu reflectorizante cum aveau daciile pt ca alea implica consum mai mare de curent care este egal cu un consum mai mare de combustibil. si mai sunt o gramada de cretinisme la tirurile americane si la masinile lor in general dar mi-e lene si scarba sa mai scriu despre ele... sper sa nu supar pe nimeni dar cei de la Top Gear au avut mare dreptate cand au zis ca le mai trebuiesc 50 de ani pana sa vanda masini in europa altor persoane in afara de cei care nu conduc

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

domnule kenworth e o parere personala care imi este confirmata si de vanzarile gigantlor auto americani in europa si asia. asta e ....asa suntem noi europenii... mai greu de multumit si de pacalit decat cu soia si porumb sau plastic ieftin si imitatii de lemn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.