Members rzw Posted February 24, 2015 Members Share Posted February 24, 2015 Salut.AM si eu o mare problema si in acelasi timp nelamurire.Am inceput munca pe un Iveco 6,5t cu aparat tahograf cu card. Prima problema: 1)Masina a fost in leasing pana in ianuarie 2015,iar verificarea aparatului tahograf a fost facuta in luna octombrie 2014.Dupa terminarea leasing-ului si inmatricularea pe firma ,s-au schimbat si numerele masinii,iar pe aparatul tahograf cand scot foaie pe o anumita zi,imi apare numarul vechi.Am inteles ca pot cirucula asa,deoarece pe Dovada reviziei tahograf apare seria de sasiu,in caz de vreun control.Se poate circula asa? 2)Pe aparatul tahograf cand scot desfasuratorul pe o anumita zi,imi apare cu 2 ore in urma,dar doar atunci cand scot desfasuratorul.In rest pe afisaj apare ora care trebuie.Un coleg mi-a spus ca asa este normal,ca pe desfasurator sa arate cu 2 ore inapoi. Va rog sa ma lamuriti,pentru ca nu stiu ce sa mai cred si nici nu vreau vreo amenda:)).Va multumesc !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted February 24, 2015 Members Share Posted February 24, 2015 Din câte ştiu metrologia se face din nou la schimbarea proprietarului, dar nu ştiu exact condițiile... poate există vreun termen prevăzut şi eşti încă legal. Postez de pe telefon acum, mi-e peste mână să caut. Înregistrările sunt oricum valide pentru controlul legal dacă zici că inspecția tehnică a aparatului e ok. Taho "afişează" ora locală din țara unde e înmatriculată maşina dar înregistrarea datelor o face după ora UTC, deoarece UTC este un standard comun. Nu te incomodează cu nimic oricum, tu lucrezi după ce este afişat. Pune mâna şi învață... întrebările de le-ai postat te demască... eşti victimă sigură la primul control. Împrieteneşte-te cu forumul ăsta... n-o să-ți pară rău, te asigur. P.S. Comportă-te ca un profesionist în fiecare minut, întreabă unde nu ştii şi nu visa magnet. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rzw Posted February 25, 2015 Author Members Share Posted February 25, 2015 Mersi colegu',sunt CPI si mai am multe de invatat!!!Drumuri bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mit Posted February 25, 2015 Members Share Posted February 25, 2015 RZW, cel mai bine ar fi sa suni la ARR si sa intrebi. Eu personal nu as conduce o masina in acest fel pana nu as fi sigur ca se poate. Pe principiul "lasa ba ca merge asa" aflam de cele mai multe ori ca nu merge, dar dupa ce luam amenda. Daca s-au putut schimba numerele de inmatriculare ale masinii, tot atunci se putea merge si pentru modificarea informatiilor din tahograf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted February 25, 2015 Members Share Posted February 25, 2015 Dupa reinmatriculare obligatoriu se face obligatoriu revizia tahograf . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rzw Posted February 25, 2015 Author Members Share Posted February 25, 2015 Multumesc colegii!o sa sun cel mai bine la ARR sa intreb,pentru a fi sigur.Drumuri bune! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.