Members PNovidiu Postat Mai 5, 2017 Members Share Postat Mai 5, 2017 (editat) Buna Ziua Grup Intenționez sa deschid o societate de transport. De început pot achiziționa 3 capete tractor. Întrebarea este care sunt pașii de urmat după ce totul este gata și mașinile pregătite de Lucru, ce companii de Logistica Recomandați ? Contracte,Companii,Seriozitate, pret/km. Etc.. Ca și camioane am decis sa aleg intre Volvo și Man euro 6. Recomandări și în aceasta privința? Orice informație si sfat este bine venita. Multumesc Editat Mai 5, 2017 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cri5tian Postat Mai 5, 2017 Moderators Share Postat Mai 5, 2017 Nu cred că există o casă de expediție mai bună ca alta și nici un client mai bun ca altul. Jumătate din relația de afaceri depinde și de tine, deci... Iar o relație bună de-a lungul timpului depinde și de ceea ce negociezi la început. Dacă accepți bani de nimic pentru serviciile tale, tu vei fi cel nemulțumit într-un timp relativ scurt. Iar ca să primești mai mult, va trebui să-ți demonstrezi cumva bonitatea și seriozitatea... Industria transporturilor este diversificată, cu posibilități pentru multe gusturi, dar și plină de căpușe, deci atenție la cine ce-ți oferă și în ce calitate. Compară de exemplu activitatea de transportator cu cea de tracționist și vezi care crezi că ți s-ar potrivi mai bine... să operezi propria ta semiremorcă îți oferă flexibilitate, dar în același timp a trage vagonul altuia te scapă de costurile de operare/întreținere. Cursele FTL (Full Truck Load) sunt mai slab plătite decât Partial Truck Load, dar grupajele pot ascunde penalizări mari, deci atenție. Compară plata/km cu plata/zi și vezi care ți se pare mai ok, mai ales d.p.d.v. al banilor de rulaj până la încasare. Compară munca localizată în jurul unui terminal în cazul transportului intermodal cu parcursul de distanțe mari pe roți și la fel, vezi care ți s-ar potrivi mai bine. La fel și cu șoferii. Mulți patroni începători își caută șoferi ''după chipul și asemănarea sa'', dar dacă tu ești paralel cu domeniul... Caută-ți șoferi profesioniști adevărați (evident, ăia costă), dar cel puțin te poți baza pe ei în faza critică de început de activitate. Poți chiar apela la un terț specializat să ți-i găsească. Legat de mașini, știu doar că dacă umbli cu tonaje mari, MAN-ul s-ar putea să-ți mai facă glume proaste din când în când și să nu se mai ridice după ce l-ai încărcat. Și e destul de penibil să ceri rearanjatul mărfii că mașina ta a ''căzut cloșcă'', sau să încarci în rampă cu motorul pornit. Oricum, succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members PNovidiu Postat Mai 5, 2017 Autor Members Share Postat Mai 5, 2017 Mulțumesc mult pentru sfat Am o cunoștința care este angajat al unei firme de transport și tractează remorci-le unei alte firme din Danemarca, 95 cenți pe km. Iar altul cară remorci-le unei firme din Anglia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members sashatulcea Postat Mai 7, 2017 Members Share Postat Mai 7, 2017 Colegule,inainte sa te gandesti la ce masini sa cumperi gandeste ce contracte ai dar daca ai citi un pic pe internet despre ce inseamna transport sunt sigur ca ai face orice altceva cu banii numai la Man euro 6 nu te-ai mai gandi sa cumperi (apropo daca de masini ai bani sunt sigur ca pentru conducatori masini de mare tonaj nu ai sa ai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members PNovidiu Postat Mai 8, 2017 Autor Members Share Postat Mai 8, 2017 (editat) La 05.05.2017 la 14:54, PNovidiu a spus: Multumesc Mult Editat Mai 8, 2017 de PNovidiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.