Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Practicarea meseriei de sofer part time


Postări Recomandate

  • Members

Salutare colegii, sunt nou si in primul rand vreau sa multumesc celor ce au facut comunitatea asta. Eu sunt student intr-un domeniu mai putin prieten cu...cam orice meserie ce nu tine de respectivul ( armata) si vreau sa practic meseria de sofer de camion part-time, in principiu din pasiune si sa imi ocup timpul liber , dar si, de ce nu, pentru bani  insa nu  e principalul obiectiv, intrebarea rosie insa este ce ar trebui sa stiu din punct de vedere legal pentru a ma putea angaja ( am toate atestatele, toate categoriile ,e totul ok pe partea asta) si cand intreb astra ma refer daca se poate sa fiu angajat pe o perioada mai scurta ( 2-3 luni max) si in baza a ce ( adica daca se face carte de munca si etc pentru ca auzisem niste persoane ca nu se face pentru perioade scurte ci un fel de contract ) plus orice alte detalii de care ar fi bine sa stiu ,mai ales daca e cineva intr-o situatie similara ar fi perfect daca m-ar putea lumina. Totodata , am o curiozitate ,daca veteranii m-ar putea lumina  , de ce se cupleaza prima data furtunul de aer galben ( daca ati avea si explicatii tehnice ar fi perfect) si daca are vreo ordine cuplarea cablurilor electrice /abs . Multumesc tuturor , va doresc drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Salut!

Codul Muncii nu impune nici o durată minimă, nici maximă, a unui contract individual de muncă, ci doar existența unuia într-o relație de muncă între un angajator și angajat. Deci te poți angaja și pentru 2 zile, dacă vrei.