Jump to content

eu


Guest Anonymous

Recommended Posts

  • Members

Eheheheheeeee, oituzul l-am coborat si urcat de mai multe ori, imi plac la nebunie acele locuri  ::) ::)::).Cat despre camioane....asa am auzit si eu, ca se foloseste frana de motor mai mult.De exemplu la unele man-uri (tipurile mai vechi)exista un buton pe care calca soferul, butonul ala era pt frana de motor.....rog pe soferii care au condus astfel de camioane sa ne explice mai bine.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

asa, se foloseste retarder-ul in mod normal in orice anotimp, la coborarea pentilor, pentru a nu suprafolosii frana de serviciu, dar acest lucru, indiferent de anotimp , dupa cum am mai spus, se face cu exceptia situatiei cand este umed/polei/zapada iar drumul este sinuos, catusi de putin....se schimba datele problemei si este posibil sa vezi numarul de la spatele semiremorcii daca folosesti retarder-ul!!!  ;D eu unul aproape am patit-o acum vreo 3 saptamani....dar asa este la inceput, inveti din greseli!!! :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.