Guest Anonymous Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Salut. Am si eu o intrebare, poate stie cineva. Am un DAF XF95, motor de 430 CP, din 2002 ,veneam din Grecia si mi-a sarit busonul de la ulei, care este pe filet si sa va spun sincer ca nu prea ma pricep la mecanica auto, la altele insa da. Intradevar masina are vreo 900.000 km, dar chiar asa mare presiune sa se poata forma daca sunt sementii uzati. Gazele acumulate in capacul culbutori nu pot fi eliberate altfel. Am mai vorbit cu cineva si mi-a spus ca la microbuzul lui a patit la fel si era infundata o sita pe unde trebuiau sa fie evacuate gazele, dupa ce a curatat-o nu a mai avut probleme. Stiti cumva daca Daf-ul are asa ceva si unde. Va multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted August 14, 2011 Administrators Share Posted August 14, 2011 probabil ti sa slabit busonul si a sarit din cauza vibatiilor sau a socurilor , ma gandesc ca la o presiune mare in motor -carter sau capacul chiuloasei , mai repede ti-ar sarii joja (nu de tot , dar ar sarii din punctul ei de fizare )si gazele ar iesii pe acolo ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 probabil ti sa slabit busonul si a sarit din cauza vibatiilor sau a socurilor , ma gandesc ca la o presiune mare in motor -carter sau capacul chiuloasei , mai repede ti-ar sarii joja (nu de tot , dar ar sarii din punctul ei de fizare )si gazele ar iesii pe acolo ... Nu cred,pt ca sa auzit ca o bubuitura cand a sarit busonul, banuiesc ca din cauza presiunii acumulate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.