Members imperrio88 Posted November 26, 2011 Members Share Posted November 26, 2011 stimati colegi...am o prb cu afisajul din bord la un Actros din 2001....imi apar tot felul de avertizari(enervante de acum) si nu stium cum sa le fac sa dispara....ex.imi spune ca placutele de pe axa 3 trebuiesc schimbate...ori am o saptamina de cand au fost schimbate si alte avertizari care sigur au ramas in memoria computerului...am intrat in setari am selectat sa dispara acele avertizari insa degeaba....am inteles ca doar daca intri in computer se poate..dar la mine in Iasi este cica doar un singur tip care se pricepe insa este extrem de greu de gasit(este foarte ocupat) desi ma indoiesc ca este chiar asa...as ramane dator colegilor care ma pot sfatui ori ajuta....drumuri bune la toti si zile senine fara evenimente Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members oldtrucker Posted November 26, 2011 Members Share Posted November 26, 2011 Servus ! Din cate stiu eu , resetul se face in service . I-ti trebuie testerul de diagnoza si modulul de coduri ! Cam greu! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members imperrio88 Posted November 26, 2011 Author Members Share Posted November 26, 2011 multumesc oldtruker...insa eu speram ca mai exista si o alta modalitate.......daca stau dupa acel meserias ma apuca pensia....mai caut si mai astept si alte raspunsuri..oricare din ele este binevenit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted November 26, 2011 EX Staff Share Posted November 26, 2011 Resetarea computerului de bord,dupa interventii mecanice ,se face la service-ul Mercedes,sau alt service autorizat ! Poti oprii oriunde in Ro sau EU ,si cere un reset ptr schimbarea placutelor de frana . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts