EX Staff VT880 Posted January 7, 2010 EX Staff Share Posted January 7, 2010 Articol preluat din revista " volvo truck romania " Programul Volvo de instruire pentru şoferi este extins pentru a acoperi integral noile reglementări UE. Volvo Trucks a pregătit cinci cursuri noi, de câte o zi, care acoperă toate aspectele profesiei de şofer. ZIUA 1: EXPLOATAREA PERFORMANŢELOR AUTOCAMIONULUI Această parte a programului de instruire este disponibilă în trei variante. Se pune accent pe cum pot fi exploatate mai bine diferitele sisteme suplimentare ale autocamionului, în vederea unui transport sigur şi efi cient, pentru activităţi de transport de cursă-lungă, distribuţie în oraş sau transport de buşteni pe drumuri difi cile prin pădure. ZIUA 2: CONDUS ÎN SIGURANŢĂ Participanţii studiază animaţii 3D pentru patru dintre cele mai des întâlnire scenarii de accidente identifi cate de echipa Volvo pentru investigarea accidentelor. Toată lumea participă la discuţii privind posibilităţile de evitare a acestor accidente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted January 7, 2010 Author EX Staff Share Posted January 7, 2010 ZIUA 3: SĂNĂTATE ŞI PRIM AJUTOR Înainte de a sosi ajutoare, locul accidentului este adesea haotic. Serviciile de urgenţă au realizat un curs cu o durată de trei ore, în care participanţii învaţă ce trebuie să facă la locul unui accident. De asemenea, participanţii învaţă să facă resuscitare cardio-pulmonară şi iau lecţii de prim-ajutor. În a doua parte a zilei se discută despre alimentaţie, exerciţii fi zice şi ergonomie. Participaţii afl ă cum diferitele stiluri de viaţă afectează sănătatea, precum şi cum alimentaţia şi exerciţiile fi zice infl uenţează timpii de reacţie ai şoferului şi implicit siguranţa rutieră. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted January 7, 2010 Author EX Staff Share Posted January 7, 2010 ZIUA 4: ANCORAREA ÎNCĂRCĂTURII ŞI SIGURANŢA LA LOCUL DE MUNCĂ Nu este prea plăcut când încărcătura se împrăştie brusc peste tot. Această parte a cursului prezintă greşelile tipice de asigurare a încărcăturii, iar participanţii discută cauzele, precum şi problemele de responsabilitate. Participanţii trec în revistă principiile de bază privind asigurarea încărcăturii; curs mai ales teoretic, dar pot fi adăugate şi aplicaţii practice. Unul din şase şoferi de autocamioane este victimă a jafului, furtului, violenţei, ameninţărilor sau a altor infracţiuni. A doua parte a zilei este dedicată problemelor aferente siguranţei şi securităţii şoferului. Se pune accent pe ce trebuie să facă şoferul pentru a evita problemele şi se dau exemple de incidente din viaţa reală. ZIUA 5: INDUSTRIA, RELAŢIILE CU CLIENŢII ŞI ECONOMIA Ultima zi a cursului nu se referă la condus, ci la cu totul altceva. Cum funcţionează industria autocamioanelor, cine ia decizii, ce se va întâmpla în viitor? Participanţii învaţă cum să comunice cu diferite tipuri de clienţi şi cu colegii. De asemenea, vor înţelege mai bine modul de funcţionare a unei fi rme de transport. Se ia exemplul fi ctiv al unei companii de transport care deţine o fl otă de 30 de autocamioane şi se calculează preţurile de transport. Ziua se termină cu o recapitulare a reglementărilor privind timpul de condus şi cu posibilitatea de a exersa planifi carea unei curse, de exemplu de la Paris la Oslo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members b93lfk Posted January 10, 2010 Members Share Posted January 10, 2010 auzi da un filmulet cu "ZIUA 4: ANCORAREA ÎNCĂRCĂTURII ŞI SIGURANŢA LA LOCUL DE MUNCĂ" nu gasim si noi incepatori pe nicaieri ca tare sunt curios cum se face . ca nu am facut nici macar o data iar ce inveti la sc inveti mecanic ca si mecanica , ca sincer daca vad ca face bule in vasul de espansiune stiu ca garnitura de la chiuloasa e arsa da daca ma pui sa iti si arat unde vine pusa habar nu am unde vine pusa , sa ia mai fac si alt cv ca habar nu am . stiu ca multi or sa spuna ca e simplu sau ca nu se arde repede da asta e asa ca fapt divers . ca pun pariu ca sunt unu soferi de tir de aici de pe forum care zic ca camionu are sistem de franare pe lichid de frana ca au vazut ei in fata acolo un vas de lichid da nu stiu ca ala este lichi hidraulic . hai ca am deviat rau . dane si noua un filmulet cu aramarea si asezarea marfi te rog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.