Members Soferu Postat Noiembrie 21, 2014 Members Share Postat Noiembrie 21, 2014 Mersi colegu mamitzoiu raman dator drumuri bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members volodea Postat Mai 21, 2015 Members Share Postat Mai 21, 2015 (editat) poate cineva sa imi dea o informatie despre testul de la vatra dornei pentru angajare Editat Mai 21, 2015 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members acular Postat Iulie 14, 2015 Members Share Postat Iulie 14, 2015 Va salut. Un coleg care lucreaza la aceasta firma,poate sa ne dea niste informatii mai "proaspete".Am citit pe net ca au marit salariile... Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adimar Postat Iulie 28, 2015 Members Share Postat Iulie 28, 2015 (editat) salut, sau marit salariile 49 euro la zi, se lucreaza o luna jumatate cu doua saptamini . acasa, banii se dau la timp, se fac angajari la cluj si vatra vatra dornei, probele pentru angajare la battice. Editat Iulie 29, 2015 de cico_3504 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ENICA Postat Martie 31, 2016 Members Share Postat Martie 31, 2016 SALUT pentru colegii care inca lucreaza la skiptrans cit se mai plateste la scoarta adica pe tandem. stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members klaudiu Postat Aprilie 21, 2016 Members Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) La biomasa se plateste 49 euro pe zi ca si la ceilalti,iar in plus iti mai dau 12 euro pe cursa de biomasa.Cel putin asa stiu eu pentru ca sunt la bena de cereale.Bafta! Editat Aprilie 21, 2016 de klaudiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members gil2271 Postat Aprilie 27, 2016 Members Share Postat Aprilie 27, 2016 Se angajeaza incepatori si daca stie cineva ce conditii se cer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SerjDriver Postat Februarie 17, 2017 Members Share Postat Februarie 17, 2017 Ceva noutati despre Skip Trans colegii? Cat mai e salariul, mai fac angajari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ghytza Postat Februarie 17, 2017 Members Share Postat Februarie 17, 2017 Am vorbit la telefon. cu cineva de la ei de la Cluj si zicea: 55E pe zi +salariul minim,primele 5-10 zile se merge in echipaj pentru initiere chiar daca ai experienta,in acest caz vei fi platit cu 45E pe zi,diferenta de 10E revine titularului. In functie de cum au nevoie si de experienta ei te pun sa lucrezi la prelata ,siloz etc. Si ca timp de lucru 6 cu 2, cu transportul asigurat de ei cu microbuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members SerjDriver Postat Februarie 25, 2017 Members Share Postat Februarie 25, 2017 Multumesc colegu! Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Aligatorul Postat Mai 9, 2017 Members Share Postat Mai 9, 2017 E cineva care lucreaza la ei ?Patronul Jost a fost areatat pentru dumping social. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members corvus Postat Octombrie 11, 2017 Members Share Postat Octombrie 11, 2017 https://nsnbc.me/2017/05/09/boss-of-jost-group-and-colleagues-behind-bars-for-social-fraud-and-human-trafficking/ Patronul Jost a fost arestat impreuna cu 2 manageri... ramane sa vedem daca se schimba lucrurile in bine cu ocazia asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Andrei1234 Postat Decembrie 19, 2017 Members Share Postat Decembrie 19, 2017 (editat) Salut Colegi! Feriti-va de firma Skiptrans membra a lui jost group din Belgia, sa va zic si de ce: 1.Pleningul un numar de 30-40 insi dorm in birou nu te ajuta cu nimic cand esti pe camion (nu uita ca trebuie sa le scoti banii ) 2.Dispeceri tampiti, te certi cu ei ca nu stiu timpi de conducere nu stiu ce e aia a 7-tea zi de program te pune sa dai in programe ca cica ei platesc amenda dar fereasca dumnezeu de un accident nu te mai cunoaste ( eu nu am acceptat propunerile lor si le-am trimis demisia) 3. Se fac grupaje si schimb de remorci 4. Remorcile nu au ABS nu o sa vedeti remorca cu ABS la Jost Group (asta nu va zice la cluj) Sa-l intrebati pe Gelu cand faceti 3 zile de formare de ce toate remorcile nu au ABS (pe timp de iarna nu e de joaca cu 40 de tone fara ABS) 5. Camioanele pe unele trafice sunt terminate, nici nu poti sa respiri in interior 6. Te rogi de ei cu saptamanile sa schimbe caiciucurile macar la rotile din fata, ca na la romani merge pana da de sarma. La jost group sunt mai multe trafice. 1. Traficul de containere (cel mai bun trafic si cel mai organizat ) dar acolo ca sa intri trebuie sa duci casul cu branza la baieti destepti de la Herstal ca trebuie sa pape si ei 2. Traficul de cisterna de la TTS cel mai prost trafic si organizare zero, feritiva cat puteti de TTS ca cand ajungeti la Cluj asta va baga pe gat ca acolo nice-o data nu au soferi le pleaca soferi pentru ca sunt 2 dispeceri idioti (translatori) Andreica cu Moldovan nu stiu timpi de conducere la un sofer ei nu stiu cu cat merge un camion in medie pe autostrada va da planificare cu incarcare si cu livrare fara sa mai socoteasca timpi si pauzele ce trebuie respectate ( dar sa iti zica astazi mergeti la 15 ore de amplitudine sau mergeti la 10 ore de conducere stie sa zica, ca ei cred ca pauza de 9 sau 11 ore o faci pe banda de urgenta) Ma-i e un idiot STOICA IOAN lingău-l lui Doru si a lui Cristi Papadiuc de le Herstal care a fost sofer la firma vreo 4 ani si la pus formator la cisterne dar el nu stie cum il cheama cu buletinul in mana, o sa vedeti cu ochi vostri care Ajungeti la TTS ce javra inputita este acest idiot cat de inportant se da zici ca el e Director nu Radu Hoza 3. Traficul de BENA mergi numai pe nationale si speli bena pe interior pe parcare langa paduri drumuri forestiere ca sa nu va prinda politia, autostrada o vedeti numai cand vrea dispecerul 4.Traficul de CPL se merge numai in echipaj si dai in Amplitudine cate-o data. 5. Traficul de generale la prelata schimb de remorca si de 4 ori pe zi. 6. Traficul de carbune in cisterna puscarie curata tot timpul esti ca mineru se merge noapte in jur de 700 de km. Te inveti pe un trafic cand vi de acasa te da pe alt trafic trebuie sa-i ameniti cu demisia ca sa intri inapoi pe traficul ce te-ai obisnuit. Sunt mult de zis eu am zi ca-m 30% din ce este la Jost goup. Intrebati la angajare cati soferi le pleaca anual din firma? Va spun eu ca in 2017 au plecat in jur de 350 ca nu rezisti sa faci vechime la ei. Parerea mea daca vreti stres si bataie de cap cu toti pampalaii de dispeceri merita incercat si inca ceva sa nu ziceti ca aveti ADR ca va baga direct la TTS. Editat Decembrie 20, 2017 de cico_3504 ortografie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members pachaman Postat Noiembrie 8, 2021 Members Share Postat Noiembrie 8, 2021 La 19.12.2017 la 23:47, Andrei1234 a spus: Salut Colegi! Feriti-va de firma Skiptrans membra a lui jost group din Belgia, sa va zic si de ce: 1.Pleningul un numar de 30-40 insi dorm in birou nu te ajuta cu nimic cand esti pe camion (nu uita ca trebuie sa le scoti banii ) 2.Dispeceri tampiti, te certi cu ei ca nu stiu timpi de conducere nu stiu ce e aia a 7-tea zi de program te pune sa dai in programe ca cica ei platesc amenda dar fereasca dumnezeu de un accident nu te mai cunoaste ( eu nu am acceptat propunerile lor si le-am trimis demisia) 3. Se fac grupaje si schimb de remorci 4. Remorcile nu au ABS nu o sa vedeti remorca cu ABS la Jost Group (asta nu va zice la cluj) Sa-l intrebati pe Gelu cand faceti 3 zile de formare de ce toate remorcile nu au ABS (pe timp de iarna nu e de joaca cu 40 de tone fara ABS) 5. Camioanele pe unele trafice sunt terminate, nici nu poti sa respiri in interior 6. Te rogi de ei cu saptamanile sa schimbe caiciucurile macar la rotile din fata, ca na la romani merge pana da de sarma. La jost group sunt mai multe trafice. 1. Traficul de containere (cel mai bun trafic si cel mai organizat ) dar acolo ca sa intri trebuie sa duci casul cu branza la baieti destepti de la Herstal ca trebuie sa pape si ei 2. Traficul de cisterna de la TTS cel mai prost trafic si organizare zero, feritiva cat puteti de TTS ca cand ajungeti la Cluj asta va baga pe gat ca acolo nice-o data nu au soferi le pleaca soferi pentru ca sunt 2 dispeceri idioti (translatori) Andreica cu Moldovan nu stiu timpi de conducere la un sofer ei nu stiu cu cat merge un camion in medie pe autostrada va da planificare cu incarcare si cu livrare fara sa mai socoteasca timpi si pauzele ce trebuie respectate ( dar sa iti zica astazi mergeti la 15 ore de amplitudine sau mergeti la 10 ore de conducere stie sa zica, ca ei cred ca pauza de 9 sau 11 ore o faci pe banda de urgenta) Ma-i e un idiot STOICA IOAN lingău-l lui Doru si a lui Cristi Papadiuc de le Herstal care a fost sofer la firma vreo 4 ani si la pus formator la cisterne dar el nu stie cum il cheama cu buletinul in mana, o sa vedeti cu ochi vostri care Ajungeti la TTS ce javra inputita este acest idiot cat de inportant se da zici ca el e Director nu Radu Hoza 3. Traficul de BENA mergi numai pe nationale si speli bena pe interior pe parcare langa paduri drumuri forestiere ca sa nu va prinda politia, autostrada o vedeti numai cand vrea dispecerul 4.Traficul de CPL se merge numai in echipaj si dai in Amplitudine cate-o data. 5. Traficul de generale la prelata schimb de remorca si de 4 ori pe zi. 6. Traficul de carbune in cisterna puscarie curata tot timpul esti ca mineru se merge noapte in jur de 700 de km. Te inveti pe un trafic cand vi de acasa te da pe alt trafic trebuie sa-i ameniti cu demisia ca sa intri inapoi pe traficul ce te-ai obisnuit. Sunt mult de zis eu am zi ca-m 30% din ce este la Jost goup. Intrebati la angajare cati soferi le pleaca anual din firma? Va spun eu ca in 2017 au plecat in jur de 350 ca nu rezisti sa faci vechime la ei. Parerea mea daca vreti stres si bataie de cap cu toti pampalaii de dispeceri merita incercat si inca ceva sa nu ziceti ca aveti ADR ca va baga direct la TTS. Mulțumim pt. explicații colegu'...! Ai fost destul de clar...! Mă interesa pt. cisternă ADR...dar după experiența nefastă avută de tine..mă retrag..! O să mă orientez spre Den Hartog pe...Netherlands ! Evident că tot la cisternă ADR...că-s sătul de toate...prelată,frig,container etc. după 17 ani de comunitate...dintre care 6 pe cisterne&containere cisternă ADR...! Perioada de ,,dârlăială" prin țară n-o mai iau în calcul...nu prezintă importanță pt. mine...la ce ,,cazane" de camioane se conduc acasă...cu magnet,cauciucuri...vai mama lor...! Mi se face silă de perioada aia...cu ploșnițe care nu munceau...veci...dar aveau privilegiile cele mai mari...gen...director de autobază ,șef de coloană ,dispecer...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Cristian85 Postat Aprilie 16, 2022 Members Share Postat Aprilie 16, 2022 Salut in primul rand la toti colegii de aici, sunt asteptat la Cluj pentru angajare cat de curand si am tot citit comentariile voastre din 2011 pana acum , ultimul comentariu este din 2021 din ce observ, stiu ca s-au tot cerut pareri despre SKIPTRANS , daca s-a schimbat ceva fata de ce am tot citit pana acum va rog sa lasati un mesaj. Domnul sa va pazeasca si o zi buna in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.