Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 04/10/15 în toate secțiunile

  1. De ce să nu poți? Uite exemple de întrebări și cereri: ''Aș dori să știu dacă au fost întârzieri la plata salariilor și dacă da, din ce motive?'' ''S-a insinuat folosirea de mijloace ilegale asupra aparatelor taho? Cât de des?'' ''Aveți reclamații din partea șoferilor despre comportament necivilizat/jignitor al disponentului? Ce măsură ați luat în această privință?'' ''Aș dori o copie a R.O.F.-ului'' ''Calcularea și organizarea timpului de muncă/odihnă este strict sarcina mea. Sunteți de acord?'' Căutatul și ascultatul de zvonuri/povești și alte asemenea nu îți poate garanta nimic. Ori taci mâlc și dai din cap aprobator la momentul angajării, cu riscul de a reveni pe forum înjurând angajatorul că e nesimțit, ori te prezinți cu fruntea sus și stați de vorbă omenește și decizi în deplină cunoștință de cauză. Adevărul este că o coloană vertebrală țeapănă e un handicap pentru unii...
    2 puncte
  2. ceva informatii despre j carrion
    1 punct
  3. Salut! Pentru colegii care vor sa se duca la Urgent Cargus fostul Urgent Curier. Eu am fost la ei pe la inceputul lunii martie. O sa va spun conditiile in care am avut eu contractul: -Pe contractul de munca aveam salariul de 1960 de lei....contract vechii 1300 + diurna cursa -Ofera si bonuri....bonus 25% de noapte + ore suplimentare + bonuri de masa -Mi-au garantat 2300 lei, dar colegii spunea ca stand plecat mereu (si in weekend) ajungeau pe la 3000-3100 lei...atentie doar cei contracte vechii ajung la bani astia -Eu am fost angajat pentru curse pe tara. -Masinile sunt MAN de 7,5, 10 si 12to. -Cursele se fac numai noaptea. Se pleaca azi se revine poimaine dupa-masa.( depinde de cursa 24/24 sau 36/12 sau 48/48) Cazarea facandu-se la apartamentele companiei. Apartamentele au de toate, numai curatenie nu( aici depinde de sofer si lipsa celor 7 ani). Trebuie musai sa ai asternuturi pentru pat!! -Nu se respecta programul de conducere de nici un fel. Absolut nici o pauza/repaus nu se efectueaza.( nu toate cursele depasesc programul de condus si pauza ) -Daca pleci in cursa joi sau vineri noapte te intorci acasa abea marti. Se ofera o diurna de 30lei/weekend.....intr-o luna prinzi 2 weekenduri pe locatie dar se plateste cu 85 ron pe weekend -Un zvon care eu il cred este ca in vara or sa faca disponibilizari in masa, vrand sa contracteze subcontractori (de aici si motivul contractului semnat pe 4 luni - pana fix in vara)....aici ai dreptate deja au venit cativa -La inceput o sa fiti sofer de rezerva, o sa circulati in dreapta sau in echipaj pana vi se gaseste o ruta fixa, sau inlocuiti soferi plecat in concediu. -Programul incepe la 22:00 dar poti pleca si la ora 1:00 din depozit. -Nici un depozit de al lor nu e organizat. -Daca ai incarcare de la Sibiu poti avea norocul sa stai si 4-5 ore in rampa, depinde cat de devreme ajungi acolo. Acolo e un depozit central/de sortare. Pe oras nu am facut, stiu doar de la un coleg: -Lucrezi cu firme. -Nici aici nu se respecta programul. -In functie de zona poti ajung acasa si la orele 21-22. Asta pentru ca trebuie sa faci retururi si sa predai banii. -Salariul este de 1600+bonuri. -Programul incepe la 11:00 Masinile sunt si pe diagrama si pe card. Doar soferii de pe tara au masinile lor, cateodata le mai imprumuta si cei ce fac orasul. Au si remorci dar de obicei le folosesc cei vechi, care fac mai multe orase intr-o noapte. Au un singur cap tractor + semiremorca si nu angajeaza pe el. Am uitat: Garajul/depozitul se afla in Bragadiru.....poate la Magurele. Interviul o sa il sustineti cu, Corina. Care nu stie foarte multe despre ce urmeaza sa faceti.
    1 punct
  4. Ai prioritate ? Intrii , ceilalti trebuie sa-ti acorde prioritate . 2.NU ai prioritate ? Astepti pana cand traficul se elibereaza suficient cat sa poti face manevra in conditii de siguranta totala pentru tine si ceilalti participanti la trafic . 3.Nu inteleg care este dilema ta existentiala ? Oare instructorul este vinovat ca tu nu stii regulile de circulatie pe drumurile publice ? Acum intelegi poate un pic mai bine faptul ca pe drumurile noastre circula soferi amatori care habar nu au ce cauta pe sosele ? Daca-i intrebi , raspund ca soselele partriei sunt doar pentru ei, ca ei platesc taxe si impozite . Zic despre soferii profesionisti ca-s manivele, ca din cauza lor se strica asfaltul ca suntem inconstienti , ca ar trebui sa fie interzis traficul autocamioanelor pe soselele patriei . Astia au impresia ca autostrazile romanesti trebuie sa fiew construite pentru a ajunge ei in conditii de confort la mare sau la munte in weekend sau in concediii . Exista si cea de-a 3-a posibilitate: inchizi ochii si intrii in sensul giratoriu. Nu patesti absolut nimic, estri protejat de masa camionului , ceilalti vor injura si te vor evita, iti vor crea spatiu necesar manevrei . Daca nu fac asta, atunci le arati asigurarea si ai trimiti la service-ul aoto , la " reprezentanta ". '" Incearca " sa fortezi intrarea intr-un sens giratoriu in timpul examenului de traseu , cu militianul in partea dreapta . Vei afla imediat ca ai acumulat cele 24 de puncte necesare reprogramarii acelui examen . Drept bonus primesti si dreptul de a te prezenta inca odata si la examenul de sala .
    1 punct
  5. Prietene,pe mine nu ma intereseaza cat costa litrul de motorina sau cat costa un ambreiaj,eu ti-am dat o suma de bani,am semnat un contract si vreau sa se respecte ce scrie acolo,nu vreau sa fac ore pe hartie! Pricepi tu ce spun eu?te pomenesti ca esti vreun instructor si vezi doamne te-ai hotarat tu sa ne pui la punct. Scoala de ''soferi profesionisti'' trebuie sa te ajute sa devii sofer profesionist,pricepi?
    1 punct
  6. Cump cap tractor in rate mașingata de munca eventual cu șofer rog seriozitate
    1 punct
  7. Multa lume , foarte putini oameni . ..................... celelalte fraze au fost sterse, nu aveau legatura cu tema, ai alt topic pentru asa ceva.
    1 punct
  8. Pentru categoria C trebuie să faci între 30 și 40 de ore (didactice, adică a câte 50 de minute fiecare) și între 200 și 250km (vizibili evident pe diagrame). O.M.T. 733/2013 stabilește aceste norme. Deci... explică-i că Protecția Consumatorului încă lucrează și lucrează bine. Ăia n-au nevoie de acord judecătoresc să-i închidă activitatea. O să facă ceva spume la gură, căci va ieși în pagubă de pe urma ta dacă va respecta metodologia... dar asta e, să se învețe minte.
    1 punct
  9. CE anume vrei să afli? Informații exacte și publice despre o firmă sunt puține și majoritatea cu caracter fiscal (balanță fiscală, ultima depunere, starea de activitate, număr de angajați și cam atât)... Codul Muncii prevede parcurgerea unei etape premergătoare angajării (se numește informare) precum și dreptul la asistență în momentul angajării. Acea etapă de informare exact asta presupune, prezentarea dispozițiilor din fișa postului și negocierea acestora. Iar dreptul la asistență îți permite să fii ajutat de un avocat/jurist/reprezentant sindical/reprezentant al unei companii de aisgurări/frate/tată/vecinul de la 3 etc etc. Folosește-ți aceste drepturi, în fond, cum afli cel mai bine ce te interesează dacă nu prin discuție directă?!?
    1 punct
  10. Salut.O intrebare am si eu pentru cei plecati,ce fel de internet folositi?Ma intereseaza ceva sa mearga peste tot!
    1 punct
  11. Va salut dragi colegi, ceea ce spune "agent007tm" este total neadevarat in cele mai multe puncte notate de el, singurul aspect care tinde a fi partial conform cu realitatea este acela ca atunci cand gresesti, platesti. Pai dragi colegi, dupa cum bine stiti, asta pateste oricine si oriunde ar lucra, sau poate ma insel eu. Eu pot spune ca am lucrat acolo si acum sunt in pauza de 3 saptamani, fiind norocos ca este si Pastele in perioada in care sunt acasa. Ceea ce va pot spune despre aceasta firma este faptul ca la bani sunt seriosi, ceea ce ai de luat iei, doar ca au mai fost intarzieri de ordinul zilelor, fiind probleme cu bancile( ale lor, ale noastre) ca dureaza pana se vireaza 2-3 zile lucratoare. Masinile sunt bune, eu am lucrat si pe masinai mai rele, sunt E5 si E6, Renault, Mercedes, Daf, Volvo, Scania, sunt destul de bune. Acum nu stiu pe ce masini au lucrat cei care au de obiectat in ceea ce priveste Renault, dar fata de Mercedes este o mare diferenta, e normal, nu credeti?? Am avut céva colegi care au avut divergente la firma dar nu stiu pentru ce anume, stiu doar ca nu au rezistat si dupa 2 saptamani au plecat, maxim 3 spatamani, adica nici nu si-au facut luna sa isi ia si ei un ban intreg. Unul stiu sigur ca a furat.....dar nu are rost sa intru in detalii. Asa ca ii rog pe cei care au cunostinta de cauza sa vorbeasca despre firma Tollmi, nu pe cei care stiu din "auzite". Eu doresc sa precizez ca este serioasa in ceea ce priveste plata, si totodata vreau sa precizez ca sunt singurul roman din firma din Timisoara,, iar cel care a postat respectiv "agent007tm", nu este din Timisoara. Sa aveti un Paste minunat alaturi de cei dragi!!
    1 punct
  12. Si mai lucreaza cineva în conditiile astea la el?
    1 punct
  13. Daca intelegeti germana e foarte usor sa inveti, chiar si asa faca sa citesti legislatia o sa vezi ca tahograful iti arata exact ce trebuie sa faci si te atentioneaza chiar si sonor sa faci pauza aia, si nestiutorul din primul video a precizat ca este foarte important sa lasi pe ciocanele 10 min inainte sa pleci din pauza inapoi la drum.... poate ca sunt chestii care ma depasesc pentru ca nu am experienta dar stilul zemflemea de pe forumul asta ma lasa rece
    1 punct
  14. Deci eu sunt sofer fara experienta, poate ca gresesc, cartela am folosit-o de cateva ori.... deci te sui in masina pui contactul ca altfel nu haleste cartela bagi cardul dai ok, tara blabla, si se selecteaza automat ceva pe displayul la taho.... te dai jos si faci diverse, taho inregistreaza pleci si mergi asa oleaca, opresti descarci, cand a venit sorocul apare pauza pe ecran... faci pauza nu? ai muncit 5 ore, 3 ai alte activitati 2 ore ai condus, parchezi ca ai terminat treaba, scoti cardul dai ok ok te suna sefu si zice, mai avem o cursa, ce faci? bagi cardul si pleci in cursa sau pleci acasa dupa ce ai muncit 5 ore dintre care 3 alte activitati? sau zice ia alt camion si du-te, ce faci, scoti raportul din camionul A si te sui in camionul B si conduci mai departe in timpii legali ramasi ptr ziua respectiva? scoti cartela din taho si o bagi inapoi in urmatoarle 10sec, dai ok si? nu mai este legal sau
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.