Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 07/02/15 în toate secțiunile

  1. Salut baieti,pe 18 ma duc la interviu la Bucuresti,am permis de 3 ani atestat adr./marfa/card taho.Sunt incepator nu am condus niciodata cap tractor si semiremorca,nu am cunostinte de mecanica si nici engleza nu stiu aproape deloc. Am vreo sansa?,sa ma duc? Am citit cateva comentarii cu cateva pagini in urma si m-am speriat putin de cei care au fost la interviuri.
    1 punct
  2. Toti am fost incepatori toti am inceput de undeva si eu am inceput soferia pe camion in tara acum mai bine de 10 ani dar totus atunci parca era mai multa demnitate lucram pe o dubita de 3,5T miam cautat pe camion si atunci erau patroni tepari si figuranti dar nu am acceptat sa lucrez la juma de pret pe vremea acea se cistiga undeva intre 1000-1100 eu am acceptat 800-900 am stat aproape un an dupa care mam mutat la bani mai multi. Chiar daca am fost incepator am avut responsabilitati voi ziceti ca sofer 2 nu ai responsabilitati toate se sparg in capul titularului voi credeti ca daca suntet sofer 2 in caz de accident sau orice alceva cind voi sunteti la volan raspunde titularul va cam inselat si voi avet aceas raspundere ca titularul. Eu va spun aveti putina demnitate nu va bateti singuri joc de voi nu patroni sunt de vina ci voi ca acceptat. Sa nu ma intelegeti gresit nu vreau sa ma dau mare in situatia mea au fost sute sau poate chiar mii de soferi dupa cum ziceam parca era mai multa demnitate atunci. Sa fi incepator nu este o rusine in schimb sa nu ai demnitate si sa te prostituez pt ca la bani astia de 600E asta inseamna este o rusine Sper ca nu am suparat pe nimeni. Drumuri bune la toti colegi.
    1 punct
  3. in concluzie: daca esti linusitor o duci bine!!!!!!jos demnitatea!!sus linguseala!!!
    1 punct
  4. Foarte multi useri ai acestui forum au fost chemati la munca la aceasta firma,majoritatea au promis ca revin cu informatii,foarte putini au facut asta ...oare de ce? ptr mine este un mare semn de intrebare.
    1 punct
  5. si voi credeti ca titulari de la hartl o sa va primeasca cu bratele deschise si va invata meserie ...gresit...la cum sunt de plictisiti de viata o sa fiti si sluga d-nului titular plus ca depasirea consumului pe echipaj pe vremea mea erau trecuti la avizier sub numele de echipaj de CACAT..eu nu zic sa nu mergeti ca voi faceti ce vreti nu e treaba mea sa ma bag dar o sa stati citeva luni pe 450 euro si nu o sa stiti decit sa mergeti in linie dreapta pe autostrada ca in rest face titularul pe cardul vostru..ca el raspunde de masina si in caz de lovitura el va plati si daca se greseste ceva tot el va plati(dar din bani vostri)...drumuri bune si atentie ....viata e o loterie
    1 punct
  6. :DSalut Naipeanu....stiu ce spui tu -Eu le-am zis tot pe acest topic despre Hartl...ESTE cea mai buna firma pentru incepatori....nu te pune sa dai nici o proba, te angajeaza direct daca ai toate actele care t-i le cere domnisoara Camelia. -Colegul i.adrian se contrazice singur....la pagina 24 din topicul Hartltrans asi anunta demisia din motive financiare.....ce inseamna colegule I.Adrian motive financiare ?....eu inteleg adica bani putini -Pai tocmai asta spune si Naipeanu....dar sub o alta forma \ -Eu am demisionat anul acesta in luna ianuarie.... tot din motive financiare=cum spui tu -Adica am mers ajutor 4 luni si faceam 22000-24000km....ok -Am fost facut titular de un baiat de nota 20 Jivici Desimir....este sarb la fel ca si Bernad, si cind ajungeam la garaj vorbeau intre ei sarbeste nu romaneste....Noi ai spuneam Desi -Dupa ce am devenit titular nu am facut mai mult de 17000km.....prietenii stiu de ce ! -Si tu i.adrian spui ca naipeanu dezimformeaza ? -Daca dezimformeaza, de ce firma Hartl trans face angajari pe banda ?....de ce pleaca soferii ?....de prea mult bine nu-i asa ? -Mie mi-au schimbat remorca cind aveam cursa din Germania pina la Napoli pe motiv ca nu am timp sa ajung la descarcare....vrajeala....m-am certata cu dispecerul, apoi l-am sunat pe Bernad si nu am avut intentia sa ma cert cu el dar la cearta s-a ajuns...aveam doar 1600km in acea saptamina.....in echipaj....de ziceai ca mergeam cu spatele nu cu fata -Si Bernad imi zice ca daca nu-mi convine sa las camionul la garaj si sa plec acasa -Si cind am ajuns la garaj l-am parcat intre celelalte camioane . l-am inchis, am mers la bucatarie cu ajutorul,am gatit am baut o bere si ne-am uitat la LCD -Pe la orele 23 vine un coleg din traseu si-mi zice sa-l sun neaparat pe Vicentiu(dispecerul de noapte) -Si merg la camion ,iau telefonul si vad 10 apeluri pierdute....de la dispecerat -Il sun si ai explic faza cu schimbatul remorcii....si culmea e ca nu venise nimeni sa ia remorca mea, cum imi spusese celalalt dispecer ca o ia altu ca eu nu am program sa ajung.... -Si Vicentiu isi cere el scuze in numele celuilalt dispecer si-mi da o remorca cu dscarcare la Munchen si iar incarcare inapoi in Italia -Apoi un alt coleg din Calafat , Costica Ududui, imi spune : "Daca vrei curse bune du-te si tu la dispecerat cu o plasa cu cadouri " - Si asta e motivul pentru care am refuzat sa mai lucrez la Hartl....iti faci planuri....7%...20000km=1400 euro Vrajeala....doar unii fac km, majoritatea stau in parcare si nu trec de 15000km -Am fost 2 echipaje in Anglia la Birmingham cu fiare da la Marsilia din port, si dupa ce am descarcat am stat 3 zile ca nu au avut cursa sa ne dea inapoi....ma refer la mine si ajutorul meu, dar celalalt, care era platit cu 10%, adica avea 4 ani la firma i-a dat incarcare din Belgia...si s-a intors gol in Belgia, nu a stat ca mine 3 zile degeaba....oare de ce ?....surprize-surprize - Asa ca naipeanu de la Giurgiu ai tot respectul meu....i.adrian, abtine-te -Colegii incepatori....succes la angajare....Camelia vorbeste mult dar e de treaba, nu va speriati -Dupa ce invatati meserie cautati alta firma Eu i-am zis lui Bernad : Domne , eu am plecat de acasa sa fac bani , nu sa stau prin parcari....daca vreau sa stau , stau acasa, cu mincare calda vin bun si nevasta si copilul linga mine " -Drumuri bune sa aveti !
    1 punct
  7. Sunt si oameni buni printre titulari, tot respectul ptr.ei care nu au uitat de unde au plecat, dar sunt destui care lasa mult de dorit, unii chiar au impresia ca sunt ei proprietarii tirului iar daca fac ei greseli(fac si ei ca numeni nu e perfect) il trage deoparte pe "nenea patronu" si i explica ca tu nu stii ( adica mai pe romaneste"te sapa"), ca sa iasa ei cu fata curata si nu o sa te creada pe tine nimeni ca doar el e titularul si pe el il crede.
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.