Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 09/01/15 în toate secțiunile

  1. Potrivit Data Control, compania care a produs si instalat cantarele utilizate in prezent de CNADNR, principalul factor de alterare a rezultatelor unei cantariri este cel uman. Astfel, desi exista o procedura bine pusa la punct in ceea ce priveste cantarirea camioanelor, interesele CNADNR pentru trucarea rezultatelor unei cantariri sunt mari, asa cum se arata in raspunsul trimis de Data Control la redactie. http://www.traficmedia.ro/ro/237-ambele-limbi/romana/news/2015/7619-cantarele-cnadnr-distruse-chiar-de-angajatii-institutiei.html
    1 punct
  2. In loc de a spune adio firmei respective mai bine spune adio meseriei de sofer...nici un profesionist nu ar accepta sa conduca zilnic 10 ore si fara pauze de 45.....extratonaj....iresponsabil e putin spus..indiferent de ''catelul si pisica '' de acasa...rasfoieste putin forumul si vei observa ca avem colegi ajunsi prin ''camere racoroase''..in diferite tari..tocmai din cauza acestui gen de neprofesionism...oricind poti declansa un accident tragic si omori nevinovati..nu esti constient nici de asta observ...
    1 punct
  3. Pentru Germania este obligatoriu sa ai anexa la contractul de munca care atesta ca esti plătit cu 8.5 euro ora cat timp încerci sau descarci in Germania.trazitul nu se plătește.anexa la contract este trebuie sa fie si in limba germana tradusă.de la 01.01.15 mi sau plătit toate orele in care am tranzitat Germania .pentru orice încărcare sau descărcare se da 1 ora timp care se presupune ca durează operatiunea.in mana dupa ce se opresti impozitul din 8.5 euro ora mai rămâne 5 euro.
    1 punct
  4. da-mi un telefon la +491622339030 , am si anunt postat , pentru detalii !!!
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.