Jump to content

Gongy

Administrators
  • Content Count

    1,046
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    35

Gongy last won the day on June 12 2018

Gongy had the most liked content!

4 Followers

About Gongy

  • Rank
    Sofer profesionist
  • Birthday 11/02/1959

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Slatina - Olt

Recent Profile Visitors

2,536 profile views
  1. Pe parcursul fiecărei perioade de douăzeci și patru de ore de după perioada de repaus zilnic sau săptămânal, conducătorul auto trebuie să efectueze o nouă perioadă de repaus zilnic. Si repausurile zilnice reduse, le poti face si consecutive.
  2. Nota 6: Aspect: Înregistrarea timpului petrecut la bordul unui feribot sau tren în momentul în care conducătorul auto are acces la o cușetă. Articolul 9 alineatul (1) din Regulamentul (CE) nr. 561/2006 Abordarea care trebuie urmată: În general, pe parcursul unei perioade de repaus, un conducător auto trebuie să poată dispune liber, în temeiul articolului 4 litera (f), de timpul său. Cu toate acestea, un conducător auto are dreptul să ia o pauză sau o perioadă de repaus zilnic sau săptămânal atunci când călătorește cu feribotul sau cu trenul cu condiția să aibă acces la o cușetă. Aceasta rezultă din textul articolului 9 alineatul (2), care prevede că orice perioadă petrecută călătorind „nu se consideră repaus sau pauză, cu excepția cazului în care conducătorul auto se află pe un feribot sau în tren și are acces la o cușetă”. De asemenea, în conformitate cu articolul 9 alineatul (1), o durată de repaus zilnic normală de cel puțin 11 ore la bordul unui feribot sau tren (în cazul în care un conducător auto are acces la o cușetă) poate fi întreruptă de două ori cel mult de alte activități (cum ar fi îmbarcarea sau debarcarea de la bordul unui feribot sau tren). Durata totală a celor două întreruperi nu poate depăși o oră. În orice caz, această perioadă nu poate avea drept rezultat reducerea unei durate de repaus zilnic normale. În cazul unei perioade de repaus zilnic normale luată în două tranșe, prima dintre acestea de cel puțin 3 ore, iar a doua de cel puțin 9 ore [astfel cum se prevede la articolul 4 litera (g)], numărul întreruperilor (maxim două) vizează întreaga perioadă de repaus zilnic și nu fiecare parte a perioadei de repaus zilnic normal luată în două tranșe. Derogările în temeiul articolului 9 alineatul (1) nu se aplică unei durate de repaus săptămânal, fie ea redusă sau normală
  3. Mergi cu camionul la un service pentru tahografe, ei pot face asa.
  4. Sunt doar sofer ca si tine. Noi toti vrem sa fim respectati, dar cand trebuie sa respectam la randul nostru ce facem ?
  5. Nu conteaza. Tu ai trecute in Contractul de munca 5 zile de munca pe saptamana a cate 8 ore. Cand ai semnat ai fost de acord, acum ce faci, o dai la intors ?
  6. 20 de zile lucratoare. adica 5 zile pe saptamana !
  7. Pune mana si citeste, o sa-ti prinda bine la urma( mai ales ca zici ca esti si sofer): http://www.arr.ro/files/legislatie/nationala/0854Bis.pdf
  8. -Abatere foarte grava. Faci un "certificat de desfasurare a activitatii" pentru perioada de timp lipsa din inregistrarile tahografului, nu ai ce face cu bonul in cazul asta. Daca insepctorul este intelegator, poate incadra abaterea ca find doar "grava", si in acest caz amenda este mai mica.
  9. Incalcari grave : )�diminuarea cu o ora sau mai mult, dar mai putin de 2,5 ore, a perioadei minime de repaus zilnic, atunci cand nu este posibila reducerea acesteia; g)�diminuarea cu o ora sau mai mult, dar mai putin de 2 ore, a perioadei minime de repaus zilnic redus, atunci cand este posibila reducerea acesteia; h)�diminuarea cu o ora sau mai mult, dar mai putin de 2 ore, a perioadei de 9 ore din perioada de repaus zilnic fractionat Peste ce este aici, este considerata abatere foarte grava si tratata ca atare.
  10. Pai ca sa primesti un raspuns corect, trebuie sa specifici tot ce trebuie in intrebare, alfel o sa primesti tot felul de povesti !
  11. Gogule incet cu acceleratia te rog. Pentru cultura ta generala nu l-am avut eu sau altcineva in echipaj, a fost singur pe camion asa ca nu avea cu ce sa incurce . Si da eu am fost cel care l-am dus la aeroport. Eu unul nu inteleg ce vrei sa demonstrezi sau sa arati cu amenintarile alea de mai sus ? Sa inteleg ca ai revenit la meseria de de baza "tapinar" ca altfel nu vad de unde ai avea si topoare ? Un sfat , pana sa faci acuzatii ar fi bine sa vezi cum s-au desfasurat lucrurile, nu sa te arunci cu capul inainte in bazin si fara sa verifici daca are si apa.
  12. Cristi Ene de cand i te numesti si Marculescu, nu mai locuiesti in Pitesti (Prundu) lasule? Am avut grija de tine ca de un copil de gradinita si acum vii si jignesti ?
  13. Domnule Dan Nicolescu, iti poate explica Cri5tian inca un an de acum incolo si tot nu vei intelege. Uite ceva care te va ajuta: http://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/modes/road/social_provisions/doc/trace_explanatory_text_ro.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.