Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tabel Lideri

Conținut Popular

Afișez conținut cu cea mai mare reputație pe 01/16/16 în toate secțiunile

  1. Pentru CPI, la examenul de atestat transport marfa sunt 40 intrebari grila 30 cu raspuns si 6 studii de caz, daca aleg sa dau si colete in acelasi timp cu transport marfa ce teste sunt in plus fata de prima optiune?
    1 punct
  2. Fratii mei... staff-ul... sa nu cadeti din scaune... Cu exceptia lui Mario, va purtati total aiurea. Nu inteleg.... E ceva public, colegial, voi ati transformat forumul asta intr-o forma de exteriorizare a fascismului ce zace in interiorul vostru. Aaa... si inca ceva, Ceausescu cand nu vroia da auda vaietele poporului (prostimea, cum credea el) ii reducea la tacere. SURPRIZA !!! Nu o mai puteti face. Asa ca: REVIZUITI-VA !!! Comportamentul virtual ( in cazul nostru) si hai sa fim colegi-oameni.
    1 punct
  3. stie cineva citi detinatori mici cu unu doua capete tractoare ,sunt la nivelul Tari noastre ?, ca sa formam si noi o cualitie , sa avem si noi un sindicat care sa ne apere de nedreptatile facute cei puternici . cei interesati sa dea o parere aci pe forums. drumuri bune!
    1 punct
  4. La Ewals se lucreaza solo si in echipaj.Ewals este transportatorul prinsipal,iar transportatorii succesivi sunt:Mega Truking Bhoemia cu soferi cehi,Mega Truking Slovakia cu soferi cehi slovaci si cei mai multi soferi romani;Mega Truking Timisoara cu soferi numai romani.Sunt mai multr coloane: Zeebruge,Venlo si Interzuid venlo. Salarizare: Zeebrugge solo 35 euro/zi + 780 RONi, Zeebruge echipaj:37,50 euro/zi +780 roni, Venlo proiect Suedia 40 euro/zi +780 roni , Venlo Interzuid 42,50/euro/zi+780 roni.Dupa un an vechime aceste diurne cresc cu 2,50 euro.Sunt foarte corecti cu salariile.Se pleaca vineri din Timisoara si se ajunge la Venlo sau Zeebrugge sambata.Luni fiecare sofer primeste in cont :cei noi 200 euro avans diurna,cei vechi 400 euro.Dupa 30 de zile fiecare mai primeste 200 euro avans diurna.Dupa sase saptamani se vine acasa ,iar dupa patru zile se vireaza diferenta de diurna.Salariul in roni se vireaza in data de 10 al fiecarei luni.Nu sa intimplat ca sa se intarzie cu salariile.Se lucreaza 6 saptamani cu 2 acasa.Ewals Cargo Care NU plateste la km.Salariul se compune din diurna zilnica(idiferent daca muncesti sau astepti)si salariul minim pe tara.Nu trebuie sa va puneti problema ca se asteapta dupa curse sau nu;atata timp ce esti platit cu diurna zilnica nu trbuie sa-ti faci probleme daca ai cursa sau nu ai.Pe un program de 6 saptamani se fac in medie 23000-24000 de km in echipaj.Povestie cu decuplatul si cuplatul a 4-6 remorci pe zi,sunt povesti de parcare.Daca ai cursa de TNT ,de la Duiven olanda la Barcelona 1530 de km ;pleci din Duiven la 4.00 si trebuie sa ajungi la Barcelona la 23.00 cand mai faci cele 4-6 cuplari si decuplari? Angajeza si incepatori.Mega Truking Timisoara rea incheiat un parte neriat cu Scola de soferi "Pilot" din Dr Tr Severin.Dupa ce terminati scoala incheiati un contract cu Ewals ,si va angajati sa nu parasiti firma mai devreme de 20 de luni.Daca plecati mai devreme achitati 1700 de euro.Camioanele sunt Scania,Volvo Mercedes si cateva Daf.Toate sunt cu cutii automate,frigidere,sirocou,cd,slot pentru card,tool colect g-box,telepas,stichere.Nu aveti treaba cu nici o taxa de autostrada, poduri sau tunele.Cei care afirma ca firma are camioanele varza ,fac afirmatii din auzite.La Venlo in sevice Scania, Volvo sau Mercedes sunt multe camioane de Ewals,dar daca nu stiti acestea sunt la vanzare.Dupa un rulaj de peste 450000 de km. camioanele sunt scoase la vanzare.Sunt in service deoarece Ewals are incheiat un parteneriat cu aceste service-uri. Sevice-urile pregatesc aceste camioane pentru vanzare.Daca va intereseaza ,pretuleste intre 20000si 35000euro.Nu sunt in exploatare camioane mai vechi de 3ani.Daca mai aveti intrebari in masura incare pot,va voi raspunde.Uitam; se respecta programul, nu se foloseste magnetul.Dcaa moderatorul permite as vrea sa salut armata de soferi romani care lucreaza in terminalele de la ;Herne,Betemburg, Le Boulou,Hamburg Stena Line Van de Hoek,P6 Goeteborg,Gent,ZeebruggeBilbao,colegul Briciu de la GTO.Tuturor drumuri bune,rabdare si multa sanatate!
    1 punct
  5. Primul pas in soferie cu titulatura de birjar pe multi cai putere . Ar fi asa : Cat timp vor fi oferte din partea ,angajatorilor gen: "hai o luna, doua de proba, pe gratis, te initiez si după vedem", cei fără experienta, constransi de situatie accepta si nu vor fi posturi directe si remunerate in care sa evoluezi. Trece timpul... "-Gogule nu e bine , nu îmi corespunzi" (de unde, pentru ca sunt si alti la poarta e in interesul firmei sa munceasca si altu gratis). Ti se da cu sutul dar te complaci ca ai făcut putina îndemânare si poti sa mergi la interviuri la waberres , la hessers (exemple la nimereala) si cum acestia cer minim x luni mai bagi o "galusca", mai umfli CV-ul si desi tremuri tot la o manevra, te ia omul, ca a ajuns proba decisiva de a te numi sofer o simpla manevra, citez: a baga ansamblul intre doua semiremorci. Soferia e complexa, de acum începe greul. O perioada scurta cu un sofer mai vechi unde desi încerci sa inveti nu prinzi nimic, drept dovada încercările prin care treci si lipsa de încredere când ramai singur. Ce sa inveti? Timpul si situatia nu iti permite, fuga fuga sa ajungi ca esti cu timpul la limita. "-Hai o data ca ardem motorina si uzam ambreajul", se supără colegul si te da jos, ca e responsabil de camion. Avem "gipiesuri" care ne si nu prea ne duc bine. Mofturi tip mod truck si tinem atlasul pe post de tocator de mâncare, dar in schimb stim sa ne tinem ca orbetii după ele ca nu avem timp sa privim harta sau sa configuram un traseu pentru ca in pauze ne uitam la "o soferita" pe soferii.ro ( cati nu au făcut gălăgie ca am eliminat domnisoara "vesela"). La echipaj au ajuns pana si cardurile la schimb soferi sa fie introduse din mers, ca 21 ore munca nu sunt de ajuns. Crezi ca dispecerul tău stie cum se fac kilometrii e de la x la y când vede orasele la o palma in google maps si totusi sunt peste 1300 kilometrii? Te-.ai trezit si nu mai ai timp de înviorare, cu ochii incetosati preiei comanda si treci prin,parcare sau prin portile de plata autostrada ..... 60, 70, 80 si atât .... Cum atât? Avem v 8 , sute de cai dar mergem cu 75 sau 80 la ora ca ne este limitat consumul, niste cifre pe care nu ti le zic ca zici ca fac glume cu tine . Apropo, iti plac manelele? Deja e discutie mare pe tema asta, conflict de generatii. Ziceam mai sus de autostrada, nu toti au parte de portiuni de plata si se evita. Si te rogi sa ai un RN bun si nu poteci si ulicioare prin inima Frantei in timp ce camionul tău are sistem de monitorizare si gestiune. Te suna nenea inginerul de la birou: "-Goguleeee, 40 de pedale de frână la ora, nu mai mult" si tu ai 30 de sensuri giratorii in cativa kilometrii. "Uzam frânele. Tine-o din retarder si anticipează goguleeee ca ai otomata cu optiroll, ce ai invatat la curs?" Ce sa inveti? Obosit după un drum cu trenul iti mai arde de "teorii"? Si tu încerci sa o tii, mai pe lângă, mai in repere. "-Dar sefule, ajungem in ritmul asta?" "-Trebuie goguleereee, neapărat!!! Client important, pierdem contractul!!" Si nu ajungi si atunci incepi cu "păcatele". Aici e bai: cum ii obijnuiesti asa ii ai. Tu, sa faci impresie plăcută zici: "Lasa domne merge o data. Si încă o data. Si încă o data ..... Si încă o data ....." Pana devine obijnuinta. Stai bine cu tensiunea ? Precum anumiti colegi de aici , bate inima in tine când treci pe lângă un echipaj cu "nino nino" mai rău ca la prima experienta sexuala. Si inghiti in sec.... Hai ca a fost cu noroc, nu te-au oprit. Te relaxezi si zici: "Las ca nu mai fac". Pe naiba, vrei nu vrei, percutezi. Duba cu emotii o numesc soferii mai nou. Nu vreau sa iti vorbesc de amenzi ca sunt mari si probabil când citesti asta e dimineata si nu ti-ai terminat cafeaua si poate ti se înmoaie picioarele si nu citesti tot. Ai ajuns cu ploapele proptite in scobitori si ai norocul sa faci coada 2 ore la ghiseu sa dai actele. Vânt, ploaie, soare, te legeni ca un pinguin batut de vant pana când iti vine rândul sa intrii. Bagi la rampa si când colo ce sa vezi? Tu trebuie sa scoti paletii ca acum e criza, plataformele comerciale au dat in somaj personalul si cu ghete in picioare si casca pe cap te urci pe transpaletul electric sau te ti de el ca unele nu au talpa sa stai (atentie la picioare cu cel din urma ca desi ai ghete, tot iti rupi ceva si cardul de sănătate de la CNAS nu te acoperă ca esti la munca nu turist) si incepi: unu, doi, trei si asa mai departe. Ai terminat, sa nu crezi ca pleci, nu nu , credeai ca ai scăpat? Trebuie verificata marfa. De ai norocul la marfa amestecata trebuie asezata după referinta. O faci, după te duci după magazinerul sef ca bea cafea sau face pauza de tigara si tragi de el. Desi iti zambeste isi aduce aminte de tot neamul ..... Tău. Pana verifica asta , mai trece ceva vreme, la 10 micul dejun, vin la 10.20, pana termina 11. Iei actele in scârbă, te desparti amical, scoti camionul, cu ultima suflare ajungi la poarta unde te mai ia altu trezit cu fata la cearceaf: "-Mie îmi opresti la linie nene! Hai, deschide usa! Hmmmmm, ok. Data viitoare tine vesta pana la iesire ca încă esti in firma!" Cu ultimile puteri opresti pe o bordura pe unde prinzi , te uiti sa fie cat de cat circulat sa nu ai parte de "colindători" si te pui la somn. Faci cruciulite, înger ingeras si nani nani...... YOU GOOOTTTT A MESAGEEEEE!!!! Pe qualcom sau telefon, incarcare, urgent. Vad aceia ca nu răspunzi, ca încă nu stii de e vis sau realitate (in echipaj e avantajos, îl rogi pe colegul sa iti dea o palma sa percepi realitatea). Suna telefonul: "-Ce fac băietii? Dormiti?" Te uiti la ceas, 15 minute. In gândul tău ii faci arborele genealogic dar răspunzi politicos: "-Nu domn sef, se poate? Prezent la datorie." "-Hai gogule, o urgenta, ne compensam cumva." Bagi cardul, faci intruducerile manual, gandeste tahograful, 9.02 pauza ..... "La naiba!" "-E ok sefu, acum pornim." Ai încotro? Noroc ca mai ai restrictii rutiere , mai ai timp sa reflecti, când a trecut saptamana? Mai o miuta , mai o septica , mai un chat cu "iubi" la wifi gratis la Mac, mâncare, dus si seara te întrebi, oare se merita? Oare e de mine soferia? Oare am făcut pasul cel bun? Oare procedez corect? Unde a ajuns soferia? Soferie? Asta e birjareala!!!
    1 punct
  6. 1 punct
  7. Compania belgiana vine cu propunerea de colaborare catre soferii profesionisti detinatori a propriului camion sau catre companiile de transport cointeresate in desfasurarea activitatii pe piata Europeana a transportului. Noi inchiriem cap tractor cu sau fara sofer pentru lucrul in Uniunea Europeana. Va propunem 83 euro centi pentru km parcurs. Dumneavoastra veniti cu capul de tractor si intentii serioase iar noi asiguram restul necesar. Pentru informatii suplimentare apelati la nr. de tel. 0032486121515
    1 punct
Acest tabel lideri este setat pe București/GMT+03:00
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.