Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

fam_bundyus

Members
  • Număr conținut

    46
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre fam_bundyus

  • Dată Naștere 07/12/1976

Profile Information

  • Locatia:
    targu mures

Contact Methods

  • Yahoo
    fam_bundyus

fam_bundyus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputație Comunitate

  1. parerea mea ,asta la subiectul cu roata in miscare sau nu,este ca programul ancepe in momentul in care misti roata,si daca ami arata cineva legea unde scrie ca: -dai inceput de program la ora 5 si misti camionul la ora 9 si faci program de 15 ore de la ora 9 este gresit atunci cred ca nu s-ar mai discuta subiectu asta si am antelege corect cum se interpreteaza legea.
  2. chiar ca off offff....Marioa dat raspunsul corect.....si sa mai adaug ceva,15 ore sau pauza redusa e aproximativ acelasi lucru,diferenta se face in cazul in care ai stat 3 ore nemiscat,asta sa se considere pauza de 11h.
  3. interesant,mai ales consum la masina?,salar in functie de km?asta nu inteleg,de ce nu se plateste la zi?sau cat timp esti in masina? defapt nu mai mai mira nimic. succes si drumuri line!
  4. salut si eu aceasta initiativa dar fara afilierea la un sindicat adevarat(DAS spre exemplu)nu cred ce se vor rezolva multe probleme,iar la afilierea sau inscrierea la un astfel de sindicat nu este greu,dar,patronetele ar putea impune conditii la angajare,si una ar fi fara afilierea la sindicate,si atata timp cat in romania nu se respecta nici o lege, ma refer la cei de sus,nu cred ca se va rezolva vreodata problemele mentionate mai sus,si atata timp cat noi romanii santem neseriosi nici atat nu vom putea merge inainte cu capu sus.
  5. salutare.este foarte legal,nu ai depasit cu nimic orele de munca si nicaieri nu este specificat,ca nu ai voie sa conduci cele doua programe de 10 ore consecutiv plus pauzele de 9 ore luate consecutiv,cel putin asa stiu eu. parerea mea :foarte legal
  6. da domnu x3 asa-i cum zici,,...comentariu eliminat! Ioane! la subiect comment nu persoanele!
  7. cristian la card nu trebuie sa scri pe spatele foii nimic,introduci datele direct in APARATUL TAHOGRAF DIN CAMION ce este ilegal aici?
  8. eu asa cred ca nu este ilegalitate,se confirma pe card,nu spun ca si am dreptate,ordin de deplasare cine mai da?,eu nu am avut asa ceva de foarte mult timp
  9. Buna, am si eu o intrebare legat de concediu si anume: -spre exemplu eu dupa doua saptamani de concediu trebuie sa iau camionul din franta si nu am posibilitatea sa trec pe la firma sa iau foaia de concediu,este ceva ilegalitate daca introduc datele manual in tahograf?? personal nu cred dar nu sant convins.
  10. inca un DA si din partea mea. succes:)
  11. se vede din comentarii unde se ajunge cu povestile....si cred ca cine vrea sa invete soferia pe tir trebuie sa fie si hotarat asa ca daca cei incepatori sunt siguri ca asta vor,nu prea o sa arunce cu noroi in nimeni,daca nu se vad mai sus concluziile. asa ca dragi soferi incepatori si profesionisti eu zic sa incercati sa fiti intelegatori cu cel din cabina si sa fiti in limita bunului simt,altfel se ajunge la ce se vede mai sus. succesuri si cele bune
  12. daca merge pe turatie mare aprox. 25L in 24h,asta e aproximativ...dar pe ora nu pot sa imi dau cu parerea
  13. consumul depinde de orele de functionare,turatie,izolatie si temperatura de afara.. daca afara sant +25 si tre sa ai in frig -25 e sigur mai mare consumul
  14. iar start-stop sau continu,asta iar depinde de ce marfa ai si temperatura de afara,de obicei la marfa congelata se merge pe start-stop,iar la perisabile pe continu,nu se poate spune cu exactitate un consum dar se pot vedea la orele de functionare si turatia la care a lucrat motorul,iar de oprit nu se opreste doar daca are alarma de acest gen. se poate reseta daca alarma permite acest lucru fara remedierea imediata prin:CLEAN ALARM LIST:
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.