Alex63fanvw
Members-
Posts
31 -
Joined
-
Last visited
About Alex63fanvw
- Birthday 11/10/1963
Profile Information
-
Gender:
Masculin
-
Location:
Mioveni-Arges
Contact Methods
-
Yahoo
alex_c_vasiliu@yahoo.com
Recent Profile Visitors
945 profile views
Alex63fanvw's Achievements
Newbie (1/14)
0
Reputation
-
Caut de munca ca sofer de preferat in belgia
Alex63fanvw replied to Ioan28's topic in Locuri de munca - CERERI
Buna seara! Tocmai ce am postat azi un anunt referitor la MAGETRA Eupen. Vezi daca ti se potriveste cumva . O seara buna! -
Domnul meu! Eu ma opresc aici cu orice fel de discutie pentru ca mi se pare inutila toata osteneala de pana acum. Am revazut intreaga conversatie su nicaieri nu ati explicat lucrul care ma interesa. Regret ca s-a ajuns aici, dar ironiile si aluziile dumneavoastra chiar nu isi au rostul, mai ales ca din ultima postare, nu am inteles decat ca sunt prea prost pentru a folosi astfel de aparate. Poate chiar aveti dreptate! Este posibil sa nu fi vrut sa spuneti asa ceva, dar exprimarea dumneavoastra este la un nivel cu mult superior priceperii mele si limbii romane literare. Punct! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Pentru colegul "oldtrucker": Probabil nu ati urmarit firul discutiei de la inceput: nu pentru Garmin am intrebat(chiar am afirmat ca asta este unul dintre putinele avantaje ale acestei marci de navigator), ci pentru TomTom. Multumesc oricum pentru raspunsul decent si la obiect! Drumuri bune! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Pentru colegul "mario bandit": postarea in cauza se referea la TomTom Go 7000 care este un navigator cu program pentru camioane, iar intrebarea mea era foarte simpla si generata de afirmatia dumneavoastra cum ca stiti sa introduceti la acest tip de aparat(TomTom) mai multe puncte intermediare. Dupa bunul obicei romanesc, o discutie serioasa -cel putin pentru mine - a degenerat in polemica si mici "dragalasenii" care nu sunt onorante pentru Domnia-voastra. Eu v-am tratat cu respect si o voi face in continuare, pentru ca nu imi permit sa persiflez pe nimeni si cu atat mai putin persoane pe care nu le cunosc. Va doresc numai bine! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Renunt, pentru ca din raspunsul pe care mi l-ati dat, imi dau seama ca nu va pricepeti mai mult decat mine. Numai bine! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Multumesc pentru interes, dar insist ca niciunul dintre dumneavoastra nu mi-ati explicat cum se pot introduce mai multe puncte intermediare pe un singur traseu calcult de TomTom! Ori chiar nu m-am inselat eu, si acest licru nu este posibil! Va multumesc! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Dupa cate inteleg, esti un foarte bun cunoscator al TomTom-ului. Cu toate astea, nu ai luminat nepriceperea mea in a introduce mai mult de 1 punct intermediar pe traseele calculate de acest aparat. La fel si admin-ul "mario bandit" m-a lasat in ceata. Credeti-ma ca desi nu sunt sofer de camion decat din martie 2011, in acesti 4 ani si 4 luni am aproape 400.000 de km prin aproape toata Europa si ma descurc relativ bine cu orice navigator. Dar sa gasesc optiunea prin care TomTom-ul sa iti calculeze un traseu cu mai multe puncte intermediare, a fost imposibil pentru mine. Legat de Garmin-ul Dezl, este cumparat din Belgia si intradevar este fabricat in China. Parerea mea: fabricantul aparatului nu este responsabil de programul care i s-a pus la dispozitie. In cazul de fata are multe lacune pentru un pret destul de piperat: 400 euro - pret preferential pentru clienti importanti(firma la care lucrez, nu eu). Poate reusiti sa ma ajutati, pentru ca TomTom este chiar foarte bun. O seara buna! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Nu am reusit sa gasesc alta posibilitate pentru mai mult de 1 punct intermediar. Chiar te rog, spune-mi daca accepta mai multe si cum. Multumesc!
- 52 replies
-
A! Si am mai uitat sa mentionez la calitati viteza de calcul chiar si pentru trasee lungi( de exemplu: Mioveni - Eupen, Belgia) si faptul ca poti sa ii ceri si 1000 de puncte intermediare, ceea ce "Tomita" nu face! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Salutare cu respect pentru toata lumea! Eu am Garmin-ul Dezl 760 DL de aproape 2 ani, si doar faptul ca traseaza o "urma" pe harta ca sa poti vedea traseul parcurs anterior m-a oprit sa nu il arunc sau sa nu il sparg. Nu ma pricep, dar cred ca are o problema cu programul care administreaza hartile, avand in vedere ca de exemplu, nu ia in calcul iesirile din autostrada sau racordarile dar te pune sa mergi mai in fata si sa intorci in drum (chiar si pe autostrada!!!!), pentru ca apoi sa te dirijeze pe traseul pe cate ai fi ajuns daca intrai pe iesirea pe care nu a luat-o in calcul. Sau te pune sa intorci in drum exact acolo unde se intra in sensul giratoriu, cand normal ar fi sa te puna sa urmezi prin giratoriu! Hartile sunt bune mai putin Italia unde sunt JALNICE! Vrei adrenalina? Du-te de exemplu, si cauta vinariile italienilor si o vei avea cu mult mai multa decat ti-ai putea inchipui! O combinatie cat de cat reusita este Dezl-ul cu TomTom Go 7000. Fiecare stie ce nu stie celalalt, dar tot trebuie sa fii cu "ochii in patru"! Drumuri bune si fara emotii "Garmin si alte gps-uri"! Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk
- 52 replies
-
Aceeasi problema am avut-o cu CF-ul. Tiuitul il produce aerul pe care il pierde in interior electrovalva care comanda cilindrul pneumatic al obturatorului. Presiunea de aer care scapa astfel, se acumuleaza in cilindru si ii impinge tija, actioneaza astfel obturatorul si blocheaza galeria de evacuare ceea ce determina oprirea turbosuflantei, de aici si fumul negru si dens de nu mai vezi masina.
-
Lucrez pe un cap tractor DAF CF 85 380 din 2001 cu 946.000 km la bord, si am o problema care imi da mare bataie de cap. Dupa ce deblochez maneta franei de parcare, nu pot pleca de pe loc decat dupa 3-4 secunde cand sunt numai cu tractorul si dupa circa 6-10 secunde daca sunt si cu vagonul cuplat. Daca tin apasata pedala de frana, din circa 15 in 15 secunde se aude zgomotul produs de o refulare a unei presiuni de aer. De asemenea, din cand in cand, se incalzeste butucul rotii de pe stanga axa spate, de obicei cand am greutate pe ea. Multumesc mult! Doamne ajuta!
-
Am o problema pentru care chiar nu am gasit pe nimeni sa imi poata da o solutie: cum ma pot conecta la internet cu Scanie 144L 460cp, cu taho vechi in ceas pe bord?
-
Imi cer scuze pentru intarzierea raspunsului: am uitat sa mai spun un lucru foarte, foarte important si aume ca nu sunt selectionati pentru interviu decat candicatii care au domiciliul in judetele Arges si Valcea, intrucat sunt foarte dese cazurile cand trebuie sa ajungi la camion in timp scurt pentru descarcare sau pentru plecarea in cursa. Doamne ajuta!
-
Imi cer scuze ca nu am raspuns pana acum, dar am fost plecat in cursa si nu am avut net. Pana acum totul mi se pare OK la ComDiversAuto si eu consider ca este chiar o firma serioasa.Oricum, sigur este singura firma serioasa care angajeaza incepatori si nu isi bate joc de ei. Motivul declarat pentru care sunt acceptati in special incepatorii este dorinta firmei de a-si forma angajatii dupa modul propriu de organizare, intrucat se considera ca soferii cu multa experienta pe la diferite firme, vin si cu naravuri de care nu se mai pot dezvata. Ca un argument poate sta si faptul ca a fost aleasa "Firma de transport a anului 2010 in Romania", iar acum lupta pentru nominalizarea la nivel european. Am in 3 saptamani 4 curse: una cu incarcare la Sibiu si descarcare la Timisoara, incarcare de aici pentru Slatina, de unde am incarcat pentru Cehia, iar de aici am incarcat pentru Uzina Dacia(a doua cursa). Apoi incarcare luni de la Slatina, descarcare in Cehia, incarcare de acolo, tot pentru Dacia. Saptamana care a trecut am facut in echipaj o cursa in Polonia, iar in aceasta seara plec in PRIMA MEA CURSA, singur. Banii pentru cursa sunt primiti intotdeauna inainte, ai la dispozitie carduri pentru taxe, carburanti sau alte cheltuieli care privesc strict transportul, masinile sunt in stare tehnica foarte buna, intrucat au service propriu. De exemplu, am avut o problema cu compresorul in Ungaria, a venit mecanicul (care se intorcea de la o alta interventie din Germania), a cumparat imediat compresor si s-a rezolvat problema. Anul acesta aduc 40 de MB Actros model 2010, din care au sosit deja vreo 10 bucati. A randuit Bunul Dumezeu sa am parte de colegi cumsecade si super-meseriasi, care m-au invatat o groaza de lucruri fara sa faca fite sau sa isi dea aere de mari cunoscatori. Mai mult, primul meu coleg meu a avut o problema cu permisul, asa ca in primele 2 saptamani am condus numai eu, insumandu-se aproape 8000 de kilometri, ceea ce a insemnat foarte mult penntru perfectionarea mea. Programul nu il incalci decat daca vrei, nu te obliga nimeni, chiar iti este interzis, cel putin in mod formal. Consumul de motorina s-a restrictionat dupa ce au fost prinsi unii care vindeau cu sutele de litri. Consumul actual este unul in care sa te poti incadra daca mergi corect cu masina, si poti face chiar si economie de motorina. Bani: salariul minim pe tara pentru incepator: 50-100 euro pentru fiecare cursa efectuata in afara, in perioada de instruire. Dupa ce ti se da masina in primire, salariul minim pe economie + diurne ce pot ajunge la maxim 850 euro pe luna(nu ai cand face mai multe curse). Per ansamblu, cred ca este un loc de munca foarte bun, la o firma serioasa, care isi respecta angajatii, dar care pretinde la randul ei seriozitate. Va doresc numai bine si spor binecuvantat in cele ce veti face! Doamne ajuta!