Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Cu respect, va salut!


Bolo

Postări Recomandate

  • Members

Salutare tuturor!

 

Este primul meu mesaj pe acest forum si m-am gandit ca cel mai corect este sa ma prezint tuturor, inainte de a scrie pe alte topicuri.

 

Ma numesc Adrian, 38 de ani, din Suceava, de curand posesor al categoriilor C, D ,E si atestate marfa, persoane, adr si agabaritic. Deci sunt "cam" incepator si in cautarea unui loc de munca (nu sunt pretentios), unde sa pot acumula ceva experienta in aceasta frumoasa meserie de sofer profesionist.

De 2-3 saptamani, de cand m-am inscris, am rasfoit forumul si am aflat multe lucruri importante, de aceea vreau sa laud initiativa celor care au creat acest site.

 

Va multumesc si va doresc DRUMURI BUNE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut colegule!

 Bine ai venit pe forum si mult succes in viitor in aceasta noua bransa pentru  tine si multi altii, o meserie frumoasa un pic grea la inceput dar care daca o sa iti placa nu o vei mai lasa.

  Recomand pentru inceput firme ca Waberers M. Ciuc, Hartl Timioara, Dumagas Craiova, Volumax Brasov astea daca vrei sa intri direct pe camion mare angajeaza fara experienta din cate am auzit. Eu la Waberers am lucrat e ok dar chiar numai pentru inceput, acum lucrez la Volumax unde e destul de ok.

  Cred ca cel mai indicat este sa incepi cu inceputul adica pe ceva mai mic(7,5) si apoi sa le incerci treptat ti-ar fi mai usor aceasta recomandare am primito si eu de la cei cu experienta si credema ca e valabila.

     Inca o data succes, drumuri bune si fara evenimente!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.