Members marcelcristian Postat Iunie 28, 2016 Members Share Postat Iunie 28, 2016 Ce fac daca la Calais , franta mi s-au urcat personae clandestine in remorca? aveti idee de amenzi si cum se pot contesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iunie 28, 2016 Administrators Share Postat Iunie 28, 2016 https://www.gov.uk/guidance/secure-your-vehicle-to-help-stop-illegal-immigration Ca un rezumat . Orice firma de transport care tranziteaza Uk trebuie sa respecte regulile de intrare /iesire de pe terioriul acesteia pe tema transportului iar pentru a evita patrunderea emigrantilor ilegali orice firma trebuie sa formeze soferii pentru procesul de verificare si asigurare a vehiculelor /ansamblelor . In firma se pastreaza dovada acestui curs , iar la bord trebuie sa existe un document , lista de control dupa care soferul trebuie sa verifice , asigure , consemneze ansamblul inainte de patrunderea in zona vamala . Firma e raspunzatoare de formarea soferilor si echiparea vehiculelor / ansamblurilor cu echipamente de securitate ( cabluri , lacate , sigilii etc ) iar soferii de efectuarea controlului . In cazul in care se depisteaza vreun emigran sau o incercare de patrindere se anunta politia la 112 , o interventie in forta fiind exclusa . In cazul in care se depisteaza un emigrant , dupa judecarea cazului, in care se observa o lipsa clara de formare , echipare si implicare a soferului firma e raspunzatoare de amenda .Amenda se poate trece la sofer daca firma a facut formarea si acesta nu a procedat corect sau pur si simplu nu a facut controlul , desi avea obligatia , prin incident de munca . Daca se observa o implicare a soferului pentru a introduce unul sau mai multi , in functie de gravitate ,amenda , inchisoare , restrictie teritoriu . Foto cu lista de control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Rapiduletul Postat Iunie 28, 2016 Members Share Postat Iunie 28, 2016 Foarte mare atenție și verificare frecventa a integrității remorcii, tractorului și tuturor elementelor de securitate (sigilii, lacăt, cablu vamal)!!! Va spune un om pățit pe 31.07.2015. La Portsmouth mi-au fost găsiți 7 afgani în remorca (dubă confecții), fiind arestat pe loc. În port Caen am avut 6-7 controale canine la care nu a reacționat nici un câine. Sigiliile și lacătul intacte. În UK sigiliul de pe ușa stânga era cel pus de mine de rezerva înăuntru iar lacătul era forțat, s-a deschis după multe încercări. Concluzia: au fost băgați pe barca (Britany Ferry). Singura greșeală a fost ca la coborârea de la cușete nu am avut timp sa verific integritatea sigiliilor și a lacatului. Deși, personal cred ca era târziu dacă as fi descoperit atunci, fiind deja în apeke teritoriale ale UK. În orice caz, dacă se întâmplă să aveți nesansa de a păți asa ceva, nu semnați nimic în alta limba decât cea natală și solicitați imediat avocat. Dacă doriți, eu am un avocat englez care se poate deplasa oriunde în UK, știe românește cat de cat, și are translator autorizat. Sper sa nu fiți în situația sta nici unul și niciodată! 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Iunie 28, 2016 Administrators Share Postat Iunie 28, 2016 La verificarea inaintea debarcari cand se depisteazs (o posibila ) rupere sigiliilor , taiere cablu sau spargere lacate , e suficient anuntare politiei sau capitaniei portuare , consemnarea in documentul de control , la patrunderea in port direct la serviciul vamal ..... Sa vada intentia ta , inainte sa te gaseasca cu emigranti si sa treci prin tot procesul de anchetare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.