Jump to content

Se schimba regulile jocului pe comunitate


Phraeudian

Recommended Posts

  • Members

http://bruxelles.blogs.liberation.fr/2018/12/06/transport-routier-lunion-met-fin-au-dumping-social/

Rezumat:

-pentru o operațiune de cabotaj, șoferul trebuie sa fie platit ca un șofer local, din tara respectiva (unde are loc cabotajul). 

-după o operatiune de cabotaj, camionul respectiv trebuie sa părăsească tara unde a făcut cabotajul pentru minim 5 zile. 

-repausul săptămânal la hotel plătit de patron. 

-după 3 sau maxim 4 săptămâni pe comunitate, șoferul are dreptul sa se întoarcă acasă în tara de origine. 

-pentru cursele foarte lungi, șoferul va putea sa facă doua repausuri săptămânale reduse consecutive, urmate obligatoriu de un repaus săptămânal normal luat acasă (în tara de origine). 

-tahografe inteligente (cu localizare GPS) trebuie montate începând din 2022 pe camioanele noi și pana cel târziu în 2024 pe restul camioanelor vechi. 

Aproape toate tarile din Europa de Est au votat contra (în afara de Slovacia, Slovenia și Cehia). România s-a abținut de la vot! (LOL - greu de acceptat sau de înțeles noile restricții/îngrădiri europene, ai noștri au fost atât de șocați încât nu au putut vota?! ) 

Sa vedem ce va urma! 

 

 

 

Edited by Phraeudian
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.