Members Phraeudian Posted December 26, 2018 Members Share Posted December 26, 2018 (edited) http://bruxelles.blogs.liberation.fr/2018/12/06/transport-routier-lunion-met-fin-au-dumping-social/ Rezumat: -pentru o operațiune de cabotaj, șoferul trebuie sa fie platit ca un șofer local, din tara respectiva (unde are loc cabotajul). -după o operatiune de cabotaj, camionul respectiv trebuie sa părăsească tara unde a făcut cabotajul pentru minim 5 zile. -repausul săptămânal la hotel plătit de patron. -după 3 sau maxim 4 săptămâni pe comunitate, șoferul are dreptul sa se întoarcă acasă în tara de origine. -pentru cursele foarte lungi, șoferul va putea sa facă doua repausuri săptămânale reduse consecutive, urmate obligatoriu de un repaus săptămânal normal luat acasă (în tara de origine). -tahografe inteligente (cu localizare GPS) trebuie montate începând din 2022 pe camioanele noi și pana cel târziu în 2024 pe restul camioanelor vechi. Aproape toate tarile din Europa de Est au votat contra (în afara de Slovacia, Slovenia și Cehia). România s-a abținut de la vot! (LOL - greu de acceptat sau de înțeles noile restricții/îngrădiri europene, ai noștri au fost atât de șocați încât nu au putut vota?! ) Sa vedem ce va urma! Edited December 26, 2018 by Phraeudian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.