Members Phraeudian Postat Decembrie 26, 2018 Members Share Postat Decembrie 26, 2018 (editat) http://bruxelles.blogs.liberation.fr/2018/12/06/transport-routier-lunion-met-fin-au-dumping-social/ Rezumat: -pentru o operațiune de cabotaj, șoferul trebuie sa fie platit ca un șofer local, din tara respectiva (unde are loc cabotajul). -după o operatiune de cabotaj, camionul respectiv trebuie sa părăsească tara unde a făcut cabotajul pentru minim 5 zile. -repausul săptămânal la hotel plătit de patron. -după 3 sau maxim 4 săptămâni pe comunitate, șoferul are dreptul sa se întoarcă acasă în tara de origine. -pentru cursele foarte lungi, șoferul va putea sa facă doua repausuri săptămânale reduse consecutive, urmate obligatoriu de un repaus săptămânal normal luat acasă (în tara de origine). -tahografe inteligente (cu localizare GPS) trebuie montate începând din 2022 pe camioanele noi și pana cel târziu în 2024 pe restul camioanelor vechi. Aproape toate tarile din Europa de Est au votat contra (în afara de Slovacia, Slovenia și Cehia). România s-a abținut de la vot! (LOL - greu de acceptat sau de înțeles noile restricții/îngrădiri europene, ai noștri au fost atât de șocați încât nu au putut vota?! ) Sa vedem ce va urma! Editat Decembrie 26, 2018 de Phraeudian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.