Members Nicoleta2713 Posted October 18, 2021 Members Share Posted October 18, 2021 Bună ziua! Suntem o echipă ce face o cercetare de piața in ceea ce privește utilizarea software-urilor și care este gradul de satisfacere a serviciului clienți oferit de furnizorul software-ului (în cazul în care compania dvs. vă oferă o aplicație ce o puteți folosi pentru a vorbi cu dispeceratul sau șeful dvs.) Așadar, ne-ați ajuta foarte mult dacă ați raspunde acestor întrebări cât de sincer și detaliat posibil. 1. Care sunt cele mai uzuale probleme și frustrări ce le întâmpinați când folosiți tahograful? 2. Sunt probleme ce angajatorul dvs. nu le poate rezolva? De exemplu, nu aveți niciun ajutor atunci când sunteți opriți de controlul rutier. 3. Cum vă ajută angajatorul atunci când sunt probleme cu tahograful? (ex. linie telefonică directă pentru probleme, pregătire pentru a folosi tahografele, asigurarea manualelor de utilizare, ajutor în timpul unui control rutier, etc.) 4. Cât de important este serviciul clienți pentru tahografe? (1- foarte puțin; 5- foarte mult) Vă mulțumim! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members cri5tian Posted October 18, 2021 Members Share Posted October 18, 2021 Mie mi se pare că tu nu știi ce e ăla ”tahograf”. În condițiile în care 99,99% din unitățile montate pe vehiculele comerciale din Europa, aparțin unuia din aceiași 3 producători, au aceleași funcții și funcționează pe același principiu, n-ai ce sondaj de piață să faci. Diferă doar modul de introducere/scoatere a cartelei și aspectul meniului. 1. Faptul că, de regulă, e montat deasupra capului și impune mutarea privirii de la drum atunci când e cazul; 2. Orice problemă ar fi, angajatorul n-o poate rezolva. Pentru că metrologie; 3. Indicații către service tahografe; 4. 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.