Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Tahograf


Robert1993

Postări Recomandate

  • Members

Salut colegi ,vin si eu cu o intrebare. Am fost acasa am facut un repaus saptaminal redus de 28 de ore ,desigur cu cardul scos .In dimineata asta am introdus cardul si fara sa imi dau seama nu am dat tara inițial plus ok la ce mi -a cerut, tahograful s-a incarcat si  mi -a aparut un semnul intrebarii. El inregistreaza tot am scos bon si apare timpi de condus etc pe el. Ce pot face in situatia asta… sunt incepator. Multumesc

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • cico_3504 changed the title to Tahograf
  • Moderators

Nerespectarea obligativitatii inregistrarii manuale mai ales la trecerea frontierelor e considerata abatere .Amenda are valori diferite in functie de diverse tari,pe germania intre 125/250 soferul,plus una mai maricica transportatorul,in italia 50/100 si etc..etc..Daca ai facut o printare atunci cind a aparut acel semn de intrebare deseneaza pe spate activitatea ta pina la ora inceperii si apoi acolo scrii si tara,nume,prenume,etc..Asa se poate considera ca ai observat imediat greseala si ai incercat sa o remediezi,depinde de cel care te controleaza cum aplica.Vezi pachetul de mobilitate 1[1054/2020].Fii foarte atent la cum folosesti si ce inregistrezi in tahograf ca actiuni ale tale.Nu pune pe pat daca faci vreo activitate.Invata si termenii corecti,nu este o pauza ci un repaus,zilnic,saptaminal. Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor