Members theone Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Salutare. Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unor coduri de eroare la un volvo fh 16 de 610 cp, fabricatie 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Sigur, acesta este leo, dar momentan nu este on, cand va intra va vedea commentul tau si iti va raspunde.Lasa codurile intr-un comment ca sa stie despre ce este vorba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Incerc sa vad ce pot face,la Volvo nu m-a mai intrebat nimeni.Posteaza codurile si, eventual, ce defect ai sau cum se manifesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 5, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Salut, leo. Maine iti pun si codurile, dar acum iti spun ce probleme am la modelul de volvo de mai sus si poate imi dai vreo solutie. Una dintre probleme este legata de aer, in sensul ca aerul nu urca pe zona verde la cel de al doilea manometru, care se pare ca indica aerul pentru sistemul de franare. A doua problema este ca caloriferul este blocat pe cald si chiar daca vreau sa trec pe rece imi baga cald. O alta problema este retarderul care nu functioneaza decat atunci cand este motorul rece. De fapt, cred ca nu este un retarder, ci o frana pe galeria de evacuare. Si ultima este ca in momentul in care pun contactul, acul de la indicatorul de turbo se manifesta ca si cum ar fi cuplat turbo la maxim. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Astept codurile cu interes, sunt curios daca vor fi conforme cu teoriile mele \. Intrebari suplimentare: -de cand se manifesta defectul cu caldura? -acul de la turbo isi revine in momentul cand pornesti motorul? -ai mai folosit obturatorul pana acum si functiona? - ca sa-ti deblochezi rotile din frana de parcare trebuie sa astepti sa urce undeva anume ceasul ptr presiune circuit 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 5, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Iata un ex de cod: MID 216 FSID 6 PID 8 Se refera la lampa de mers inapoi. Cica asa se prezinta codurile la volvo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 5, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 5, 2010 -probleme cu caldura au fost de cand am luat masina. -dupa ce pornesc motorul acul de la turbo ramane in aceasi pozitie. ideea este ca atunci cand am luat masina acul functiona normal si mergea si obturatorul. -rotile se deblocheaza, dar aerul urca pe zona verde (normal) numai pe ceasul care indica primul circuit, iar pe cel de-al doilea nu urca pe zona verde si daca calc de trei ori mai tare pe frana aerul scade de tot pe respectivul ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Tavy985 Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Poate iti scapa aer pe undeva....zic si eu, ma bag ca musca in lapte ;D . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Octombrie 5, 2010 Members Share Postat Octombrie 5, 2010 Leo, scuza-ma ca tre stresez din nou da de ce nu-mi urca si mie aerul din ceasul de la egalizare mai sus de 9??? oscileaza intre 8 si 9. cand scade la 8 se aprinde becul de la egalizare, se intareste pedala de ambreaj si nu ia vitezele 1, 2 ,3 numai dupa ce urca iar la 9. ps, e din 96 si nu am de unde coduri, daca ma intelegi. ms tare mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 6, 2010 Members Share Postat Octombrie 6, 2010 Circuitul 4 ( asta e cu egalizare,ambreiaj,cutie viteze,scaun) ori iti pierde aerul pe undeva si nu mai apuca sa bage la presiunea nominala ori insasi supapa distribuitoare(cea cu 4 cai) este defecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 6, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 6, 2010 Salut, Leo! Acestea sunt codurile despre care ti-am scris. La fiecare defect sunt cate 3 coduri si voi incerca sa le grupez in acest fel. 1. MID 136 SID 4 FMI 5 2. MID 136 SID 3 FMI 2 3. MID 136 PSID 30 FMI 1 4. MID 144 PPID 312 FMI 7 5. MID 144 PPID 312 FMI 0 6. MID 144 PPID 175 FMI 4 7. MID 144 PPID 79 FMI 4 8. MID 216 PSID 8 FMI 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 7, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 7, 2010 Salut, Leo! Ai vreo solutie cu privire la codurile de eroare pe care ti le-am prezentat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 7, 2010 Members Share Postat Octombrie 7, 2010 Cu scuze, nu am avut timp astazi deloc sa umblu pe calculator la programe.Sper ca maine sa vad ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 7, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 7, 2010 Dar ai mai intalnit acest gen de coduri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 7, 2010 Members Share Postat Octombrie 7, 2010 Da , sunt codurile normale de Volvo, nu cunosc exact simbolistica, dar presupun ca MID inseamna zona, PSID etc =felul de defect si starea activa sau nu,si FMI -prioritatea defectului. In legatura cu problemele tale , ar fi bine ca ptr defectul cu presiunea pe circuitul 2 sa poti pune un manometru pe circuit la iesire din supapa, sa masori presiunea. Poate fi defect senzorul ce masoara presiunea sau supapa. Ptr partea cu caldura, presupun ca nu mai lucreaza robinetul, e de fapt o electrovalva montata pe intrarea furtunului, nu mai tin minte exact daca e afara sau in interiorul cabinei,daca e afara, incearca sa scoti mufa de alimentare de la ea si sa vezi cum lucreaza. Pentru presiunea turbo pot fi 2 cauze: senzorul de presiune, se afla undeva pe galeria de admisie, sau posibil vreun fir de la ceas sau de la senzor sa nu se "puna"la + sau la -. La defectul cu obturatorul pot fi multe, chiar astazi de ex. ,la un mercedes caruia nu -i mergea obturatorul, defectul provenea din cutia de viteze...putin cam ilogic dar adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leobango Postat Octombrie 8, 2010 Members Share Postat Octombrie 8, 2010 imi pare rau ,dar nu pot interpreta codurile literale, doar cu testerul pot face asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Octombrie 8, 2010 Autor Members Share Postat Octombrie 8, 2010 Salut, Leo! Imi cer scuze. Nu am stiut ca tu ai mai fost pe la noi si stiai despre ce este vorba. Oricum ma bucur ca am vorbit si sper sa mai vorbim cand vei veni pe la Macin. O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members theone Postat Ianuarie 29, 2011 Autor Members Share Postat Ianuarie 29, 2011 salut, Leo! Ai cumva idee de ce uneori am probleme cu acceleratia la volvo. mai exact are momente cand nu se accelereaza mai mult de 2000 de ture sau daca merg incet la fel nu se mai accelereaza. iau piciorul de pe acceleratie si se accelereaza. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.