Members paoLT Postat Aprilie 23 Members Share Postat Aprilie 23 Salutare colegi Cam ce presiune de aer trebuie sa vina pe furtunul roșu ce alimentează remorca (semiremorca).Mi se pare că la al meu nu face destulă presiune.mai ales cand decuplez furtunul de la remorca sufla tare la început și după parcă scade presiunea.... Posibil din cauza asta sa de blocheze frânele la remorca (sa nu facă presiune constantă în butelii)și când frânez să rămână remorca fara aer.Drumuri bune la toți!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members harytgx Postat Aprilie 24 Members Share Postat Aprilie 24 presiunea de alimentare este la fel cu presiunea de pe capul tractor! cum sufla cand decuplezi? furtunul de alimentare are cupla cu supapa,deci nu are voie sa piarda aer,iar daca il decuplezi ,pe cupla de pe semiremorca nu are voie sa iasa aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat Aprilie 25 Moderators Share Postat Aprilie 25 verifica buteliile de aer pe semiremorca,dedesupt au un cercelus,cind tragi de el trebuie sa iasa aer..la tine probabil apa,vezi apoi daca persista problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members paoLT Postat Aprilie 25 Autor Members Share Postat Aprilie 25 Acum 19 ore, harytgx a spus: presiunea de alimentare este la fel cu presiunea de pe capul tractor! cum sufla cand decuplezi? furtunul de alimentare are cupla cu supapa,deci nu are voie sa piarda aer,iar daca il decuplezi ,pe cupla de pe semiremorca nu are voie sa iasa aer! Am găsit problema.dacă decuplez furtunul roșu de la remorca și apăs garnitura de pe cupla roșie nu vine presiune destulă și în momentul când franez ,remorca rămâne fără aer.(Se întâmplă să se blocheze,parcă ar trage frana de mana, și se întâmplă doar in momentul când dau tare in frana sau apăs pedala pana la fund)și am mai observat că dacă calc frana,pe furtunul roșu vine mult mai putin aer ca în momentul în care e lăsată frana.(Vorbesc de frana de serviciu) ca și cum i-ar tăia aerul de alimentare...la Renault Premium E5 pe furtunul roșu vine aer din supapa de frana(din APM merge in supapa de frana un furtun de alimentare și din supapa de control frana ies cele 2 furtune,unu ce alimentează remorca cu aer -Rosu-și altu pentru franare-Galben).deci trebuie schimbata supapa.Combinatie de 1600 de lei numai supapa,cea mai ieftina!!! Mulțumesc de sfaturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.