Jump to content

Problema VOLVO FH 12 420 2002


Adrian T

Recommended Posts

  • Members

Are 1100000Km.De cca 1 an nu mai trage si consuma cam mult.Nu scoate fum Porneste foarte usor.Am schimbat duzele la injectoare in GR. Testele la turbo , intercooler si compresie au iesit foarte bune atat la Volvo BUC cat si in GR dar nimeni nu-mi poate spune de ce nu trage bine si consuma cam mult.Indicatorul de presiune de la turbina in sarcina maxima nu trece decat foarte putin de zona verde  ,se opreste pe la 1,7-1,8.Presiunea din instalatia de alimentare este de 2,5 bar in la 600 rot/min.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Consumul "cam mult" nu pot sa-l apreciez eu, ar trebui scris, nu-mi dau seama cat inseamna ptr tine.Ai facut vreo comparatie plin-gol? Ar mai trebui verificat daca motorul lucreaza la temperatura optima ~85grd, si eventual sa nu mearga cu obturator blocat, retarder activat, frana activa partial, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am schimbat filtrul de aer acum 3 luni.Il curat la cel mult 1 luna.Am facut testul de compresie la Volvo Buc si rezultatul a fofst 99% pt toti cilindrii.Folosesc ulei Mobil 10W40 pe care-l schimb la max 45000.Despre consum de motorina ;Am o duba frig si am plecat in PL cu 4,5 to m-am intors cu 21 to consumat cca 36% dupa calculele mele .Calculatorul de bord arata 41%. Am cutie automata GEARTRONIC 2 care teoretic este mai economica dar mai lenesa daca conduci in modul automat.Poate influenta consumul si puterea senzorul de turbo de pe admisie?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Influenteaza presiunea de aer pe admisie deci daca senzorul este nefunctional sau decalibrat va transmite semnal eronat la calculatorul motor si acesta va stabili noi valori de compensare pe cilindru =consum marit.In cazul in care ceea ce masoara senzorul este la fel cu valoarea transmisa de el este bine, dar daca presiunea REALA pe turbo  este mica e normal sa consume mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 3 weeks later...
  • Members

Si eu am aceeasi problema la un volvo din 2000 420 cp , am schimbat senzoru de presiune la turbo si tot nu trage, cateodata isi da drumul , dar nu trage nu.mi dau seama care ar putea fi problema. are vreo legatura cu decompresoru? are ceva supapa la decompresor? am observat cateodata cand nu folosesc decompresoru mi se pare ca trage . nu stiu ce sa zic is curios , voi cum ati rezolvat

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • Members
La 11.04.2014 la 20:53, ionutzu92 a spus:

Si eu am aceeasi problema la un volvo din 2000 420 cp , am schimbat senzoru de presiune la turbo si tot nu trage, cateodata isi da drumul , dar nu trage nu.mi dau seama care ar putea fi problema. are vreo legatura cu decompresoru? are ceva supapa la decompresor? am observat cateodata cand nu folosesc decompresoru mi se pare ca trage . nu stiu ce sa zic is curios , voi cum ati rezolvat

Buna seara cine poate sa ma ajute si pe mine cu o informatie?am un volvo fh 12 440 2007 si am lasat cabina in fata si cand sa i ridic nu mai vrea.am schimbat cilindru de rabatare (nou)Si tot acelaș lucru.e posibil sa nu fi pus bine conductele de la pompa? Dacă stie cineva cum se montează sa ma ajute si pe mine.multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.