Members lupualb Postat Decembrie 5, 2012 Members Share Postat Decembrie 5, 2012 azi cineva bine informat mi-a spus ca de la anu se pregateste sa fie introdus obligativitatea de atestat si pt busuri de 8+1 , pt 3,5 t. ( cica va fi de la 2,4 t. )va trebui pana si lincenta pe masina ..parca e s.f. astia in disperare de cauza nu stiu ce sa mai faca pt a introduce noi taxe ? Cica momentan se asteapta sa vada cum va reactiona cei de la Geneva si daca se vede ca e liniste ii va da drumu ati auzit asa ceva ? , pt . mie nu-mi vine sa cred ca se poate ajunge pana acolo , se pare ca romanu e totusi cel mai inventiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Decembrie 5, 2012 Members Share Postat Decembrie 5, 2012 am citit si eu un articol in revista tranzit din luna asta. se pare ca cerinta de licentiere la 8+1 nu este o inventie romaneasca. ea a fost facuta de autoritatile germane datorita accidentelor tot mai dese cu "transportatorii" de persoane. si intr-un fel au dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costy72 Postat Decembrie 6, 2012 Members Share Postat Decembrie 6, 2012 Circula zvonuri ca de la anul vor sa puna tahograf si la dubele sub 3,5 tone. O fi adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members maramu` Postat Decembrie 6, 2012 Members Share Postat Decembrie 6, 2012 nu se stie nimic sigur inca. oricum procesul de licentiere pentru 8+1 si pentru 3,5 tone trebuie aprobat si agreat de toata comunitatea europeana, insa zvonurile cam astea sunt. si asta datorita faptului ca exista o gramada de masini de genul acesta care circula prin toata europa fara nici o restrictie. vom trai si vom vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members FeriP Postat Decembrie 23, 2012 Members Share Postat Decembrie 23, 2012 Am auzit si eu de chestia asta... Sa vedem ce se hotaraste... Sincer, si eu cred ca ar fii o chestie buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mercedes_freak Postat Decembrie 24, 2012 Members Share Postat Decembrie 24, 2012 Si eu confirm zvonul. Am auzit de la cineva de la ARR, Baia Mare. La randul ei, aceea persoana confirma ca e doar un zvon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members CatalinFCS86 Postat Decembrie 24, 2012 Members Share Postat Decembrie 24, 2012 la felul cum se circula in tara noastra si cum s-au luat permisele/atestatele cred ca nu ar fi rau nici daca ar pune taho si la Logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members suciu Postat Aprilie 6, 2013 Members Share Postat Aprilie 6, 2013 corect...la modul cum se circula ..m-ai ales cu "dubele"...toata soseaua este a lor.....e o hotarare buna....poate ,macar ii m-ai domoleste...!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ovidiu2011 Postat Aprilie 6, 2013 Members Share Postat Aprilie 6, 2013 Din data de 5 mai intra in vigoare OUG11/2013.Bus-urilede la 8+1 si dubele intre 2,4 -3,5 tone vor avea nevoie de licenta si soferii de atestat,indiferent ca merg in cont propriu sau la firme.Masura asta a fost luata anul trecut si in Italia intr-o forma asemanatoare.Urmatorul pas se pare ca va fi tahograful. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members LUKE Postat Aprilie 12, 2013 Members Share Postat Aprilie 12, 2013 azi cineva bine informat mi-a spus ca de la anu se pregateste sa fie introdus obligativitatea de atestat si pt busuri de 8+1 , pt 3,5 t. ( cica va fi de la 2,4 t. )va trebui pana si lincenta pe masina ..parca e s.f. astia in disperare de cauza nu stiu ce sa mai faca pt a introduce noi taxe ? Cica momentan se asteapta sa vada cum va reactiona cei de la Geneva si daca se vede ca e liniste ii va da drumu ati auzit asa ceva ? , pt . mie nu-mi vine sa cred ca se poate ajunge pana acolo , se pare ca romanu e totusi cel mai inventiv *********colegu,cind ai 600 de fosile care traiesc in parlament pe spatele nostru este normal sa ceara si pe masa si pe tacso,noi suntem prosti ca-i toleram,ia s-o fi fost grecii,nemtii,francezii sa vezi ce mai sugeau acadeaua........ \:D/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members LUKE Postat Aprilie 12, 2013 Members Share Postat Aprilie 12, 2013 Din data de 5 mai intra in vigoare OUG11/2013.Bus-urilede la 8+1 si dubele intre 2,4 -3,5 tone vor avea nevoie de licenta si soferii de atestat,indiferent ca merg in cont propriu sau la firme.Masura asta a fost luata anul trecut si in Italia intr-o forma asemanatoare.Urmatorul pas se pare ca va fi tahograful.****** mai colegu poate sunt nascut mai devreme si nu inteleg,daca am atestat ARR inseamna ca certificarea mea profesionala este dovedita(cu toate ca si eu si voi colegii mei platiti pentru acest certificat profesional)+carnetul,licenta B,C,E,explica in parte categoriile pentru care am dreptul sa profesez,B stiu ca am dreptul sa conduc autoturisme cu masa cuprinsa intre 1,5t-3,5t si vehicule in clasa 8+1 fara atestat....am trei atestate pe care le-am platit ARR,ADR,AGABARITIC+card tahograf.Vezi colegu daca suntem prosti ne incalica Hotii si beizadelele,nu avem sindicat suntem sclavi pe plkantatie,citi bani dam pe atestate,certificari,analize,etc,etc,si ce salarii n-i se ofera..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adubaba Postat Aprilie 18, 2013 Members Share Postat Aprilie 18, 2013 La nemti deja te intreaba de ceva vreme la 3,5t de tabelul ala introdus de ei cu programul de condus..... . Si personal NU cred ca ar fi rau ca transportul rutier de marfuri si persoane sa fie practicat de ... profesionisti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members LUKE Postat Aprilie 19, 2013 Members Share Postat Aprilie 19, 2013 La nemti deja te intreaba de ceva vreme la 3,5t de tabelul ala introdus de ei cu programul de condus..... . Si personal NU cred ca ar fi rau ca transportul rutier de marfuri si persoane sa fie practicat de ... profesionisti !*******Ce te face colegule sa crezi ca transportul rutier de marfuri nu ar fi practicat de profesionisti?????sa-u esti deja profesionist si vrei sa ne atentionezi ca noi ceilalti suntem in urma cu reglementarile de circulatie in unele state europene!!!!!daca esti sofer de dube 3,5 to,te inteleg sa stii reglementare pe Germania,noi ceilalti care suntem pe 22to s-ar putea sa nu fim in tema dar ne documentam.Asta asa ca ai dat un raspuns pe forum cu subinteles..........drumuri bune pentru toti colegii camionagii si toate cele bune in activitatea profesionala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Marse Postat Aprilie 19, 2013 Members Share Postat Aprilie 19, 2013 Eu zic ca @adubaba vrea sa spuna ca e bine daca se reglementeaza transporturile si sub 3.5T, respectiv 8+1. Daca esti obosit poti sa omori oameni si cu 8 pasageri si cu 40... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adubaba Postat Aprilie 19, 2013 Members Share Postat Aprilie 19, 2013 La nemti deja te intreaba de ceva vreme la 3,5t de tabelul ala introdus de ei cu programul de condus..... . Si personal NU cred ca ar fi rau ca transportul rutier de marfuri si persoane sa fie practicat de ... profesionisti !*******Ce te face colegule sa crezi ca transportul rutier de marfuri nu ar fi practicat de profesionisti?????sa-u esti deja profesionist si vrei sa ne atentionezi ca noi ceilalti suntem in urma cu reglementarile de circulatie in unele state europene!!!!!daca esti sofer de dube 3,5 to,te inteleg sa stii reglementare pe Germania,noi ceilalti care suntem pe 22to s-ar putea sa nu fim in tema dar ne documentam.Asta asa ca ai dat un raspuns pe forum cu subinteles..........drumuri bune pentru toti colegii camionagii si toate cele bune in activitatea profesionala. Nu te ambala asa colegule ...de 40 de tone ! Si eu conduc camion de 40 de tone, si nu fac pe interesantul. Mi-am exprimat parerea in legatura cu subiectul din acest topic si cam atit. Vad ca m-ai si trecut la "pitici", si ma si pui in tema cu mentalitatea "voastra" (a soferilor de 22to). Dupa "tonul" (arogant) folosit am impresia ca nu te mai suporti, si in curind o sa te dai afara din cabina... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adi_trans Postat Mai 21, 2013 Members Share Postat Mai 21, 2013 Eu zic ca @adubaba vrea sa spuna ca e bine daca se reglementeaza transporturile si sub 3.5T, respectiv 8+1. Daca esti obosit poti sa omori oameni si cu 8 pasageri si cu 40... Atit timp cit se poate cumpara permis de conducere, cat. B, o sa intilnim pe sosele analfabeti. Unii vor transporta persoane pe ruta Romania - Franta/Paris, asa cum o fac altii de cind s-a deschis granitele. Am intilnit in parcari rromi care citesc pe silabe, au permis si cara persoane, tot rromi desigur. Nu stiau traseele si dupa ce le-am scris, am ramas uimit auzindu-i cum citeau. Astia conduc pina la epuizare, nu se odihnesc. Te ingrozesti cind auzi ce povestesc. Ni se pun tot felul de taxe si impozite dar pe cei ce acorda permise de conducere unor analfabeti, nu-i "taxeaza" nimeni. Si uite asa, apar accidente grave cu repercursiuni de genu' licente si tahografe. Asadar, parerea mea e ca scoala de soferi este cea care pregateste soferii si ar trebui sa fie suficient examenul cu Politia. Restul sint gaselnite de a scoate banii din buzunarele noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members PetruCiprian Postat Mai 21, 2013 Members Share Postat Mai 21, 2013 Legea prin care se cere licenta pentru firmele de transport care fac transport de persoane 8+1 si de marfa intre 2,4 si 3,5 t deja e data, prin ordonanta de guvern din februarie! http://www.arr.ro/userfiles/OG%2011%20d ... 013%20.pdf Inca nu au aparut normele de aplicare a acestei legi(trebuiau deja sa apara). Cand apar aceste norme de aplicare exista posibilitatea sa se ceara atestate pentru soferii care conduc aceste masini(..deci atestatele daca se vor cere , se pot cere imediat dupa ce apar normele de aplicare).. Bineintes ca se pot pune si tahografe pe aceste masini; asta e doar primul pas:LICENTA Inca o metoda de incasat taxe este asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Marse Postat Mai 21, 2013 Members Share Postat Mai 21, 2013 Sunt cam gata si normele: http://www.mt.ro/transparenta/2013/mai/1_16.05.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.