Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

ajutor !!! Man Tga pierde apa


trucker01

Postări Recomandate

  • Members

Buna ziua, sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de ajutor la un camion man tga din 2002, care pierde apa(dispare apa din instalatie) sunt din Arad unde am fost la mai multe serviceuri si meseriasi si nu au gasit nimic deasemenea si la Timisoara unde au dat cu presupusul ca ar fi blocul motor fisurat, pana acum am schimbat compresorul, egr-ul, chiuloasele au fost date jos de 2 ori si verificate, schimbata garnitura pompa apa. nivelul de ulei nu creste, motorul merge bine si nu sa supraincalzit, apa trebuie completat la fiecare 100-150km cu 2-3l. Daca sa confruntat cineva cu aceasta problema va rog sa ma ajute. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Anonymous

  Primul lucru pe care l-as schimba ar fi busonul de la vasul de expansiune!Dupa aia ,daca tot pierzi apa,poti sa verifici vasul de expansiune,radiatorul,conductele de apa,pompa,etc!2-3 L la 150 Km e foarte mult,ar trebui sa vezi cu ochiul liber pe unde se scurge,asta daca pierde intr-adevar apa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Buna seara, multumesc pentru raspunsuri, specific ca nu se vede sa piarda apa niciunde, nu lasa balta sub camion, busonul a fost schimbat si cu unul nou si cu unul vechi, garnitura din fata de la distributie s-a schimbat cred ca degeaba ca nu era corodat si nu a bagat apa in ulei niciodata, camionul a plecat in cursa iar la intoarcere l-am programat in Ungaria la service cu toate ca nu prea cred sa gaseasca ceva la ea, dupa mine cred ca pana la urma e blocul motor fisurat dupa parerea mai multor mecanici, credeti ca e posibil ????? stie cineva un bloc motor si la ce pret ar fi pentru man tga 410cai      Multumesc.  Drumuri bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Members

colegu ,se scria ca e din 2002,de unde ad blue,(scria ca e cu egr),parerea mea ca avind 6 chiuloase ,si 6 garnituri ,pierde la garnituri careva dintre ele ,pierd putin nu se vede, se evapora din mers ,caldura in capul pistonului e mare ,din nefericire doar deschise poti constata,se poate incerca sa torni apa incet,cu un pet,printre chiuloase ,sa vezi daca exista presiune care scapa printre ,dar doar o revizie complecta te ajuta,parerea mea ca nu prea merita sa investesti intr-un bloc ca nu sti ce cumperi,incearca sa repari macar sti ce motor ai ,dupa reparatie.orcum cine stie cum arata un man in interior poate sa te ajute asa pareri generale sint bune ,dar nu ajuta doar incurajeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Members

Buna seara, multumesc pentru raspunsuri inca odata, am rezolvat problema era fisurat carcasa dintre cutie si retarder si baga apa in cutie doar cand foloseam mult retarderul si acesta se incalzea - la curse scurte fara sa folosesc retarder nu disparea apa, la service cand au dat jos uleiul din cutie era cacao cu lapte......si nivel marit, rectific in primul post la 1000 - 1500km completam 2-3l apa nu la 100-150km. Multumesc pt. ajutor. Drumuri bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.