Members trucker01 Postat Ianuarie 5, 2013 Members Share Postat Ianuarie 5, 2013 Buna ziua, sunt nou pe acest forum si as avea nevoie de ajutor la un camion man tga din 2002, care pierde apa(dispare apa din instalatie) sunt din Arad unde am fost la mai multe serviceuri si meseriasi si nu au gasit nimic deasemenea si la Timisoara unde au dat cu presupusul ca ar fi blocul motor fisurat, pana acum am schimbat compresorul, egr-ul, chiuloasele au fost date jos de 2 ori si verificate, schimbata garnitura pompa apa. nivelul de ulei nu creste, motorul merge bine si nu sa supraincalzit, apa trebuie completat la fiecare 100-150km cu 2-3l. Daca sa confruntat cineva cu aceasta problema va rog sa ma ajute. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 Primul lucru pe care l-as schimba ar fi busonul de la vasul de expansiune!Dupa aia ,daca tot pierzi apa,poti sa verifici vasul de expansiune,radiatorul,conductele de apa,pompa,etc!2-3 L la 150 Km e foarte mult,ar trebui sa vezi cu ochiul liber pe unde se scurge,asta daca pierde intr-adevar apa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members narcis79 Postat Ianuarie 5, 2013 Members Share Postat Ianuarie 5, 2013 Salutare, din cate stiu eu la TGA este o problema cu apa la garnitura capacului de la distributie. Cred ca aia trebuie schimbata ,este de tabla si se corodeaza si permite apei sa treaca in ulei dupa care probabil ti-o da pe epurator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members trucker01 Postat Ianuarie 7, 2013 Autor Members Share Postat Ianuarie 7, 2013 Buna seara, multumesc pentru raspunsuri, specific ca nu se vede sa piarda apa niciunde, nu lasa balta sub camion, busonul a fost schimbat si cu unul nou si cu unul vechi, garnitura din fata de la distributie s-a schimbat cred ca degeaba ca nu era corodat si nu a bagat apa in ulei niciodata, camionul a plecat in cursa iar la intoarcere l-am programat in Ungaria la service cu toate ca nu prea cred sa gaseasca ceva la ea, dupa mine cred ca pana la urma e blocul motor fisurat dupa parerea mai multor mecanici, credeti ca e posibil ?? stie cineva un bloc motor si la ce pret ar fi pentru man tga 410cai Multumesc. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members adii_35 Postat Februarie 17, 2013 Members Share Postat Februarie 17, 2013 toate TG-urile au problema asta,garnitura de la distributie sau un por tot la distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members florinel_roman2006 Postat Februarie 17, 2013 Members Share Postat Februarie 17, 2013 verifica robinetul de la incalzitor au un arc lamela si cind acesta se rupe robinetul fiind pe con trece apa afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members cryss35 Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 E cu rezervor de addblue? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Februarie 18, 2013 Members Share Postat Februarie 18, 2013 colegu ,se scria ca e din 2002,de unde ad blue,(scria ca e cu egr),parerea mea ca avind 6 chiuloase ,si 6 garnituri ,pierde la garnituri careva dintre ele ,pierd putin nu se vede, se evapora din mers ,caldura in capul pistonului e mare ,din nefericire doar deschise poti constata,se poate incerca sa torni apa incet,cu un pet,printre chiuloase ,sa vezi daca exista presiune care scapa printre ,dar doar o revizie complecta te ajuta,parerea mea ca nu prea merita sa investesti intr-un bloc ca nu sti ce cumperi,incearca sa repari macar sti ce motor ai ,dupa reparatie.orcum cine stie cum arata un man in interior poate sa te ajute asa pareri generale sint bune ,dar nu ajuta doar incurajeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members trucker01 Postat Martie 2, 2013 Autor Members Share Postat Martie 2, 2013 Buna seara, multumesc pentru raspunsuri inca odata, am rezolvat problema era fisurat carcasa dintre cutie si retarder si baga apa in cutie doar cand foloseam mult retarderul si acesta se incalzea - la curse scurte fara sa folosesc retarder nu disparea apa, la service cand au dat jos uleiul din cutie era cacao cu lapte......si nivel marit, rectific in primul post la 1000 - 1500km completam 2-3l apa nu la 100-150km. Multumesc pt. ajutor. Drumuri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.