Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

DECLARAȚIE - DISCURSUL


didko_01

Postări Recomandate

  • Members

Declarație

Aceasta se adresează tuturor conducătorilor auto și a familiilor lor din Bulgaria și România cu ocazia agresiunii care suntem supuși inspectorii ISCTR DAI și poliția din cele două țări.

La fel ca și în condițiile în care eu nu sunt împotriva legilor din ambele țări, și acestea trebuie să fie respectate. Aici este vorba de norme și reglementări și în special interpretarea lor de modul în care organismele noastre de control sunt realizate din - catolici și Papa, cu condiția ca țările noastre sunt fundamental diferite de cele care au venit de la reguli.

1. Terenul este foarte dificil (nu de noroc sunt numite țările din Balcani), drumurile noastre nu are nimic de-a face cu Europa - Bucuresti exemple Ring în cazul în care semnul "STOP" pentru a Domneshti aștepte o oră sau mai mult pentru găuri, santuri, deschise arbori, căruțe și alte surprize, nu va vorbi. Pentru cultura de conducere prea.

2. Expediere nostru nu este la fel de rapid și precis, aceasta nu aceasta linie care este nevoie. Daca esti norocos, ele încărcate sau terenuri de repede, dar se poate aștepta ore în șir pentru documente.

3. Flota noastra de camioane din cea mai mare parte de mâna a doua, cu cele două puncte menționate mai sus inseamna ca viteza noastra medie a fost nu mai mult de 40 km la 50 / h, cum pentru a ajunge la standardele europene în cazul în care călătoresc în colegii de până la 800 km pentru timp.

4. Timp de șapte ani, noi, cei din Uniunea Europeană și tranziția între cele două părți este, uneori, un cosmar pentru a forma linii de zeci de camioane, cu condiția că nu există nici un motiv climatice. În România, în pofida muncii de trafic doi la trei cadre de taxe "River - pod." În Bulgaria scări provoca, de asemenea prize. Sfat de atrocitățile este atunci când iarna, așteptați jumătate a lungul timpului - două Nimic nu sa schimbat de la Ceaușescu și Jivkov.. Am făcut regii de a provoca reciproc și lumea alb nu știe când să se mute de la o țară la alta.

5. În companiile de curățenie de iarnă nu sunt întotdeauna adecvate, este de așteptare pentru oră, și, uneori, zile, va cuprinde locuri de parcare inofmatsiya lipsește. Șoferii de camioane sunt tratate ca cea mai mică prioritate, fiecare gând să facă distractiv, nu pentru a transporta mărfuri necesare pentru noi toți, și ei doresc doar să se hrănească familiile lor, și de a fi acceptată ca normală.

6. Plata pentru noi este foarte scăzut în comparație cu țările occidentale, nu este o coincidență faptul că, în Belgia, octombrie 2012 greva șoferilor împotriva șoferilor recrutarea lor din România și Bulgaria. Aici ar trebui să țineți cont de sancțiunile inadecvate - de la € 180 la € 2700 (care sunt trasnportnite și companii). O amendă poate lăsa familia ta la câteva luni mizerstva - un an.

Și după toate cele de mai sus - mai sus Graficul vrei să fii perfect ca si cum totul despre el este perfect. Este clar că trebuie să existe ordine și reguli trebuie să fie respectate, dar este, de asemenea, clar că unele lucruri trebuie să fie ajustate în funcție de condițiile noastre.

7. În cele din urmă, în ceea ce privește autoritățile de supraveghere: Controalele ar trebui să fie, dar acești oameni trebuie să înțeleagă că deligirana lor mai multă putere, astfel încât să fie corecte, exacte, rapide, rezonabil, bine-educați pentru a arăta înțelegere în cadrul legii și reguli, nu toată lumea le poate interpreta cum doresc, și care stau împotriva lor cu demnitate, nu, ATM-uri. - Cele mai frecvente scenariu este rău și inspector bună. În primul rând cel mai mic - cu mâna ta problema amețitor desigur amenzile pe care persoana deranja chiar și cu unele panica psihicul instabil mai ales dacă vă aflați într-o altă țară, să le trimită să aștepte în timp ce camionul a oprit pentru autoturisme 4-5, eu sunt sigur Nu practicat în vest și de a uzreesh în mod clar ceea ce, apoi vine buna, care poate fi știu, dar minim este de 50 la 100 de euro. În cazul în care susțin, ar traducător, care este obligatorie în Uniunea Europeană, care suntem, ei te lasă în jos numerele de înmatriculare, actele au fost deja luate și vă aflați într-un impas, deoarece transportor trage să se stabilească într-un fel ( Știm cu toții cât de), iar în România un complex și cabana, care este foarte inteligent, dacă veți plăti acum plătească de două ori - o amendă mică, dar dacă te porți într-o manieră mai sus evoluții pot să aștept câteva zile și, dacă este clar în timpul iernii ceea ce este, nu folosiți blasfemii.

Impuls de a scrie adresa lui este faptul că două luni semtemvri august 2012 am fost nevoit să dea mai întâi o swag de 50 EUR ISCTR inelul de București și nu a găsit nimic despre tahograf meu, care nu era în ordine și ortografie linii mai groase, zgâriat graficul meu (puck) pentru a vă proteja. În al doilea rând a fost amendat de către polițistul de trafic românesc la T-joncțiune la Ounacu și drumul principal unde am avut de a opri pentru inspecție de către ISCTR a mers la stânga de un camion turc, de asemenea, oprit de verificare masina de politie a fost in spatele meu, fără un semnal luminos care Eu nu le-am dat timp. Pentru mine, un act adus de departe. Eu va traduce documente și se aplică în cazul în care este necesar. Terțe zece zile - am fost amendat ulterior taxe de frontieră înainte de a ISCTR pod pe care am condus 4 ore si 35 minute în loc de 4 ore și 30 de minute, iar în Italia, atunci când au motive întemeiate ca dai Chase toleranță de un feribot oră, dar pentru noi, aici, suntem "mari". De asemenea, am documente. În cele din urmă am făcut actul al patrulea polițiști noastre în satul Veliko Kutsina care au, de asemenea, documentele și obiecții cu privire la cererile după cum este necesar.

Vreau să spun că partea financiară nu este de mine motivat, omul este astfel construit încât este dispusă să uite și să ierte, dar pentru mine insultă mult mai important și umilință, și să caute sprijin din partea colegilor dvs. și, dacă avem suficientă voturi pentru a forța autoritățile din ambele țări să respecte și să ia măsurile adecvate, astfel încât acestea să nu își exercite profesia în cele mai multe țări, ceea ce este destul de stresant și responsabil.

Ultima apelez la autoritățile superioare ale celor două țări și să le cereți următoarele: Nu ați cerut autorităților de stat de control la toate profesiile știind ce revoltele s-au angajat peste tot - mai multe exemple. Ne vedem ce SUV-uri si ce case sunt în anumite cartiere ale celor două capitale, și e partea vizibilă și în cazul în care aceste persoane cu aceste proprietati s-au plătit toate taxele și mod legal ați câștigat banii. Au autoritățile vor expune aceeași rigoare pentru a le, sau este mai ușor să tăiați oi în cazul profesiei noastre, dar nu veni asieta și jupuirii direct la os și, dacă lucrurile continuă așa cum scapa de sub control, și Lupii SUV și domeniile pe care nu pot sau nu doresc să ating. Wolf greu de tăiat. Nu este greu de ghicit unde se duc la aceste fonduri colectate destul de puține dintre noi într-un mod clasic, a corupției și a vă reproduce fauna de mai sus, dar nu locuiesc mai mult.

Trebuie să existe un conducător auto uniune, dar am mari rezerve cu privire la sindicate, și pentru motive lesne de înțeles stabilite mai sus, deoarece aceste probleme nu sunt rezolvate, și de ani de zile. Deci, nu ar căuta ajutor de la ei. Eu lucrez într-o companie cu mai mult de 25 conducător auto șapte ani și cred că știu bine problemele. Desigur, există încă multe de adăugat, dar cred că e suficient, declarația este deschis, mi-ar fi incantat comentariile motivate.

Vrei să traducem în română adresa si va încărca web de pe ambele părți, vor fi scrise pe hârtie și vor fi adăugate la liste de persoane care susțin declarația - circulație. Încă o dată fac apel pentru sprijin nu numai conducătorii auto, ci, de asemenea, cetățenilor din ambele țări s-au angajat la problemele noastre, iar dacă vom obține suficient sprijin vom căuta discuții cu organele de stat autorizate, incapacitatea de a lua măsurile necesare și proteste în cadrul legislațiilor ambele părți.

Adresa grupului pe internet: http://www.facebook.com/groups/489345671111725/

E-mail: didko_01@abv.bg

Veliko Tarnovo 5000 Stradă. Pliska № 8

01.02.2013g.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

Comentariul ramine nemodificat deoarece inteleg ca esti din Bulgaria si atunci limba romina mai are lacune ,respect faptul ca folosesti diacriticile limbii romine,mai ales tinind cont ca multi dintre noi nu le folosesc,ideea de o comuniune intre soferii bulgari si romini iar este buna,dar pentru a o pune in practica trebuie sa ne organizam,si mai ales pe drumurile europei sa fim alaturi unii de altii,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.