Members kosminell Postat Octombrie 28, 2014 Members Share Postat Octombrie 28, 2014 Problema renault magnum 440 mack pierde apa la 400 km 10 15litri nu pica jos nu se vede curs pe nicaeri am tot verificat si nu reusesc sa remediez problema ma poate ajuta cineva cu ceva ideei nu stiu ce sa ii mai fac multumesc anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members ionut.olaru Postat Octombrie 28, 2014 Members Share Postat Octombrie 28, 2014 cauta in buteliile de aer......zic eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Februarie 16, 2015 Members Share Postat Februarie 16, 2015 Posibil sa piarda pe la pompa de apa , racordurile de la retarder ( daca ai) . Ridica cabina si vezi daca pierde pe la pompa de apa cu motorul pornit , deoarece este posibil sa piarda numai in miscare iar ventilatorul sa o imprastie peste motor , astfel ca nu vezi, atunci cand stai pe loc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costin Postat Martie 17, 2015 Members Share Postat Martie 17, 2015 Verifica nivelul si culoarea uleiului din motor. Uneori se defecteaza intarderul si amesteca lichidul de racire cu uleiul. In apa nu apare ulei?daca nu, asta e exclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costin Postat Martie 31, 2015 Members Share Postat Martie 31, 2015 Cel mai probabil pe la garnitura chiulasei compresorului. Poate baga antigelul in instalatia de aer. succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members costea teodor Postat Aprilie 2, 2015 Members Share Postat Aprilie 2, 2015 Nimeni nu spune de camasa crapata ,care baga apa in motor si o evapora ,ar trebui sa pui antiger iarasi la minus 30 ,ca acum banuiesc ca ai apa,atunci pe miros se simte antiger in gazele de esapament ,si iarasi daca intre chiulase nu sufla si aburul nu se vede ,dar daca pui apa ea se evapora fara urme ,daca pui antiger atunci lasa urme pe chiuloasa sau bloc ,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members vulcan Postat Aprilie 2, 2015 Members Share Postat Aprilie 2, 2015 Daca ai folosit antigel ar trebui sa vezi urme chiar daca s-a evaporat. Pe la pompa de apa e posibil dar ar trebui sa curga si in stationare. 10 litri e mult. Uita-te dupa urme de antigel si pe la racitorul de ulei. Daca ar fi camasa crapata la fel, ai pierde si pe stationare, mai mult, la cantitatea aia de pierdere nu ai mai porni motorul ca se umple cilindrul(ii) de apa si...am vazut motor cu 2 camasi crapate, iti ia foc electromotorul si nu il invarte...Radiatorul de la incalzire l-ai verificat? acela e situat mai sus, nu circula apa decat in mers si...poti pierde mult pe acolo. Tot vine vara, incearca sa-l suntezi si vezi daca mai pierzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Aprilie 3, 2015 Members Share Postat Aprilie 3, 2015 Nimeni nu spune de camasa crapata ,care baga apa in motor si o evapora ,ar trebui sa pui antiger iarasi la minus 30 ,ca acum banuiesc ca ai apa,atunci pe miros se simte antiger in gazele de esapament ,si iarasi daca intre chiulase nu sufla si aburul nu se vede ,dar daca pui apa ea se evapora fara urme ,daca pui antiger atunci lasa urme pe chiuloasa sau bloc ,bafta Cand crapa o camase ....bolboroseste apa in vasul de expansiune si da apa afara , plus ca incinge de numa numa si vezi aburi pe esapament ( pui un carton in dreptul esapamentului si vezi ca-l uda ). Pierderea pe la pompa in mers ....mai greu de observat . Se intampla de regula cand axul pompei are riduri si inca mai tine presetupa. Pierderea in acest caz nu o poti sesiza cu motorul oprit , ci doar cand motorul merge si il turezi , deoarece presiunea interna in pompa creste iar axul se deplaseaza longitudinal si presetupa nu mai,, sta" pe plinul axului , ci pe rid , atunci iese apa pe langa garnitura fixa ( din capac) , insa nu poti sesiza decat apa imprastiata de catre ventilator ( peste motor) , pe care daca nu o vezi atunci cand este imprastiata ( pulverizata) , motorul fiind cald si evaporand aproape instant perdeaua de apa . Un fenomen asemanator poate fi pe la un furtun superior de la radiator , ori poros ( vechi , cu galama) ori nefixat , situatie mai rara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Aprilie 3, 2015 Members Share Postat Aprilie 3, 2015 Daca ai folosit antigel ar trebui sa vezi urme chiar daca s-a evaporat. Pe la pompa de apa e posibil dar ar trebui sa curga si in stationare. 10 litri e mult. Uita-te dupa urme de antigel si pe la racitorul de ulei. Daca ar fi camasa crapata la fel, ai pierde si pe stationare, mai mult, la cantitatea aia de pierdere nu ai mai porni motorul ca se umple cilindrul(ii) de apa si...am vazut motor cu 2 camasi crapate, iti ia foc electromotorul si nu il invarte...Radiatorul de la incalzire l-ai verificat? acela e situat mai sus, nu circula apa decat in mers si...poti pierde mult pe acolo. Tot vine vara, incearca sa-l suntezi si vezi daca mai pierzi. Ai dreptate cu antigelul ...e cel mai bun martor . Chiar ,,uscat" fiid motorul , radiatorul pasajul cabinei , se simte mirosul specific al antigelului si se vede o pojghita ca un lac pe locurile pe unde antigelul a fost improscat. Daca dai cu mana se simte , si miroase . Nu e regula ca pompa sa curga in stationare .....atunci cand curge in stationare , se vede clar , apoi in acea faza pompa e kaput . In situatia ca pompa curge vizibil ......te duci la service , sau daca ai scule , set de reparatie si silicon .....te apuci de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Aprilie 3, 2015 Members Share Postat Aprilie 3, 2015 Cel mai probabil pe la garnitura chiulasei compresorului. Poate baga antigelul in instalatia de aer. succes In cazul in care ai compresor cu racire pe apa ! Daca ai , este posibil sa se intample ce zici , iar primul simptom este ca-ti zapaceste filtrul uscat. Apoi vezi si pe bord ca nu mai face aer asa repede cat facea inainte . Poate fi o cauza de pierdere de lichid de racire ! ( Vezi si cat de repede acumuleaza ,,condens" in butelii) 0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.