Sari la conținut
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
DucuHD

Mama Rusie

Recommended Posts

Salut colegii, eram curios cam cum decurge o cursa spre Ucraina sau Rusia....asa de curiozitate, poate ne pot povesti colegii care inca fac curse acolo sau cei care faceau pe vremuri. Multumesc Drumuri line tuturor

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Mdaaaa....ne-am dat toti pe comunitate, aceste tari se pare ca nici nu exista pt noi, ne-am facut toti boieri, cu maut automat, go-box, dynafleet si IGO 8. Astept in continuare ceva colegi care au lucrat mai demult sau inca lucreaza prin partile acelea. Drumuri bune tuturor!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

cei ce faceau pe vremuri intrau pe la halmeu spre mucacevo,intrai intr-o vama ca intr-o scoala,cu gard,poarta,soldat la poarta ca in CCCP,acolo stateai pina te baga cineva in seama,dadeai un LM la un soldat ,era ok, incepeai stresul ,luai actele,carnetul tir,cmr etc ,adica mapa si stateai la coada la o speditie ,la care nici tu nu stiai ,ala la ghiseu se uita la tv,si nu te baga in seama.tuseai, te faceai ca suna telefonu ,te baga in seama ,cam in 2 ore sau 8 ore faceai vama ,dadeai suvenir ,si cind era gata te trimitea la fitosanitar (sa ia si doctoru ceva)apoi porneai camionu,mergeai prin hala cu groapa sa iesi,te cauta vamesu, si ala se lega de ce putea si bataie,prima pompa motorina,plinu,apoi mergeai pe un drum naspa cu gropi si te oprea unu :radar domnu masina prea repede 20 dolari intrebai unde radaru ca esti singur in drum ,nu mia intelegea romaneste,etc peripetii ca si cu stan si bran,la control iti confisca conservele mai scumpe ,sau cirnat mai elegant,pesta era cu gainile prob in romania atunci ,orcum, numai cine a fost, rade...

apropo cind avea chef zicea ,in ucraina nu se poate cu volan pe dreapta,dadeai spaga ,cind sa pleci zicea stai sa vina fax de la kiev....pai am dat ,ziceai tu ,el nu stiu ,ridica din umeri ,intreba cui?colegu lua spaga si pleca si te lasa amanet,dadeai iara 5 dolari,venea altu cu un fax pe ruseste ,zicea o venit fax, ai aprobare ,dai si tu un LM?si tot asa,la fabrica te descarca in 10 min si vama ti-o facea a doua zi ca-ti statea inima-n loc tu cu carnetu ne-inchis,venea vamesu cu Lada ,dai si tu un LM?ca m-am deplasat pentru tine pina la fabrica,in drum spre fabrica pazeai vagonu si te uitai in oglinzi mai mult ca-n fata.e e e amintiri frumoase.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

in mare parte ai dreptate colegu costea tudor !

nu era cu suvenir,,era cu (traditia) !mai greu cu $,,ca dadeam grivni,,

erau cam 4 puncte fixe de control,,giratoriu mukacevo,,bariera carpatii,,la strei dupa pod,,si giratoriu livov,,

spunei la colegul ducu hd daca tot vad ca il intereseaza cum era si cu bonurile facute,,de,,smap,eco,,fito,,declaratii vamale naspa facute,,2,5 $ cartusul de tigari luate la chioscurile de lemn de la strei, motorina cumparata la pret de ukraina 0.25 centi si facut bon de germania la turc cand ieseai pe medica,,,si multe altele,,din orice face,ai banii,,prezinta si partea aia,,poate,l intereseaza,,,

sant multe altele de spus,,,ca,i lunga povestea,,cu ukraina ,russia si republica moldova

cel putin mie imi pare rau de vremurile alea,,nu castig acuma intr,o luna cat facea,i atunci la o cursa,!!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Eu nu i-am prezentat partea financiara numai partea comica, dar trebuia ce se cere acum( experienta), adica tirist cu harta si nervi de fier... Drunuri bune si multi grivni

:D ,,am priceput colegu tudor,,,!!!

aia cu tirist cu harta si nervi de fier ii tare,,,!!! :D:ympeace:

mai nou cu euro lucrez si eu,,,ca grivnii mi cam dor de 9 anii de cand nu i-am mai vazut in mana,,,,=))

multam de urare,,,si tie la fel,,numai bine,

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda colegii, multumesc pt raspunsuri....chiar le-am citit cu interes....ma gandeam ca ceva de genu asta era, peste tot imparteai dar tot ramanea si la soferica. Drumuri bune sa aveti! Astept in continuare si alte relatari interesante despre problemele prin care au trecut colegii prin acele tari!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut Colegii!! lucrez pe un daf xf 460, si are rezervoarele cam de 1500L (1460 cred)din fabrica adus recent din Austria, incarc din Ro pentru Rusia, Regiunea Voronej, Voronezh, si trec prin republica moldova, ukraina, apoi intru, russia. Iar cand ma intorc, la vama Giurgiulesti - Galati, as face plinul, ca e mult mai ieftina motorina, asa il mai scot si pe sefu, si mai imi da si mie ceva, ca e baiat cuminte. CATI LITRI DE MOTORINA AM VOIE SA AM IN REZERVOARE LA VAMA? CA EU AS FACE PLINUL! Va Multumesc, Drum bun!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt prea tanar sa fi prins vremurile acelea, insa mergeam des cu tata, se facea mult Scandinavia si din motive financiare, ruta preferata era Ucraina-Polonia, din amintiri pot sa zic ca era interesant, pe mine m-au fascinat oricum mereu tarile fost comuniste care si-au pastrat "traditiile".

Vroiam sa-i intreb pe colegii care au facut ruta asta, erau povestile alea care le auzeai de la toata lumea in parcare, ca se intamplau multe jafuri la drumu mare prin Carpati in paduri, te opreau cu cateva masini iti luau camion tot, si daca aveai noroc te lasau sa fugi prin padure. De obicei cica erau mana in mana cu cei de la vama, care stiau ce transporti si dadeau pontu la mafia ucraineana. Oare s-au intamplat sau era doar mit-uri urbane?

Va salut!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multe pareri personale si foarte neadevarate, cam aceasta este parerea unui batranel, dar cum cei din generatia tanara au schimbat istoria lumi de ce sa nu schimbe si sensul unor legende de prin parcare auzite. De ce nu povesteste nimeni despre cum se lucra sau ce se intimpla prin acele parti de lume inainte de acel an blestemat 1989??? De ce dupa acel an cam pana prin 2000 ori {GAI} ori banda lui Preotul era cam acelasi lucru? cu explicatia: GAI egal Politie sau Militie nici ei nu stiau ce sunt! si banda lui Preotul egal grupare terorista sau pirati rutieri alcatuita in marea majoritate din ofiteri activi sau inactivi ai GAI. Va las pe voi sa trageti concluzia... Dupa 2000 cam totul ok doar ca a ramas mica traditie o amintire trista de la GAI. Iar pentru prezent nu stiu ce sa spun nu am mai trecut pe acolo. Oare astazi mai exista posturile {TAM} un fel de borcan de pe la noi dar unde se plateau taxele de zona prin YKPANHA ? Nu puteau fi ocolite ca erau plantate in intersectiile principale iar taxa era un fel de vigneta in termeni actuali dar era platita doar de vehicole cu inscriptia TIR inmatriculate in alte tari decat cele din cadrul noului imperiu Rus CSI. Acum nu ca as trai in trecut sau nu ca as fi contra noului dar i-mi pun o intrebare retorica cati din cei de astazi ar putea tranzita vechea si batrana Rusie? si aceasta cu un camion gol pentru a nu se impiedica de noianul de acte ce se faceau la trecerea fiecarei frontiere proaspat aparute dupa acel blestemat de 1989.Va salut si chiar sunt curios ce mai se intimpla pe acolo.

36_B7547_ROMICA.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut Colegii!! lucrez pe un daf xf 460, si are rezervoarele cam de 1500L (1460 cred)din fabrica adus recent din Austria, incarc din Ro pentru Rusia, Regiunea Voronej, Voronezh, si trec prin republica moldova, ukraina, apoi intru, russia. Iar cand ma intorc, la pana vama Giurgiulesti - Galati, as face plinul, ca e mult mai ieftina motorina, asa il mai scot si pe sefu, si mai imi da si mie ceva, ca e baiat cuminte. CATI LITRI DE MOTORINA AM VOIE SA AM IN REZERVOARE LA VAMA? CA EU AS FACE PLINUL! Va Multumesc, Drum bun!

Nu exista limita de motorina , bagi atita motorina cit iti incape in rezervoare, la FRIGO important e sa ai rezervorul din fabrica, daca ai montat unul de capacitate mai mare, trebuie sa-l ai (acel rezervor) in poza cu remorca si cu stampila vamala, daca l-ai montat dupa ce ai facut pozele... poti avea probleme, chiar de este gol. Acest lucru e valabil si pentru lazile de sub vagon.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut Colegii!! lucrez pe un daf xf 460, si are rezervoarele cam de 1500L (1460 cred)din fabrica adus recent din Austria, incarc din Ro pentru Rusia, Regiunea Voronej, Voronezh, si trec prin republica moldova, ukraina, apoi intru, russia. Iar cand ma intorc, la pana vama Giurgiulesti - Galati, as face plinul, ca e mult mai ieftina motorina, asa il mai scot si pe sefu, si mai imi da si mie ceva, ca e baiat cuminte. CATI LITRI DE MOTORINA AM VOIE SA AM IN REZERVOARE LA VAMA? CA EU AS FACE PLINUL! Va Multumesc, Drum bun!

Rezervoarele de DAF standard sunt de 870l stinga si 420l dreapta

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-au schimbat multe de atunci, taxele nelegale (traditia) cum au fost, asa si au ramas, MILITIA s-a transformat in POLITIE, insa s-a schimbat doar numele si uniforma, comportamentul si obiceiurile au ramas la fel, chiar au crescut taxele, caci a crescut dolarul si a aparut si euro :-t . Taxele (nelegale) la vama si la politie au crescut si acum depind de locul unde treci sau te-au oprit, de natura marfurilor transportate, de tara de origine a marfurilor si a camionului, nu in ultimul rind mai depinde de timpul de afara, de dispozitia inspectorului si de cita vodka a baut inainte de a iesi la serviciu si bineinteles de smecheria soferului.

Nu stiu cum era pina in 1989, insa din 2010 a fost scoasa taxa de brokeri "electronka" si acum platesti tot atit, insa fara bon. Din 2011 a fost introdusa vineta pe camioanele inregistrate in UE si se plateste nu pe zilele in care ai circulat, ci pe toate zilele in care te-ai aflat in RUSIA, indiferent daca ai condus sau ai stat. Daca la intrare ai platit pe o saptamana si iesi peste 10 zile, nu-i o problema, la iesire platesti diferenta. Asta este singura taxa legala in RUSIA. Cozile infernale de la vama cum au fost asa au ramas, posturile de politie activeaza non-stop, radarele si politistii de dupa colt sau din boscheti sunt la ordinea zilei, acum, mai nou instaleaza camere video pe stilpi sau copaci si masina politiei sta la 2-5 km si te opreste si contribui in "fondul pacii", dupa care spre seara demonteaza camerele si le monteaza in alta parte si tot asa...

Drumurile.... cum au fost, asa au ramas, cu gropi si marcaje invizibile. Asta e trista realitate despre RUSIA ~x(

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
oricand as vrea sa gust din salbaticia rusiei .. si asta fara gluma , pe bune .

Cursele in/din Rusia prezinta mereu un risc, trebuie sa fii nu un simplu sofer, ci sa fii si mecanic, hamal, broker, vamesh, medic si chiar "extreme survival" pentru ca sunt situatii in care contezi DOAR pe propria putere si orice greseala e evident greseala soferului si te poate costa....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Salut Colegii!! lucrez pe un daf xf 460, si are rezervoarele cam de 1500L (1460 cred)din fabrica adus recent din Austria, incarc din Ro pentru Rusia, Regiunea Voronej, Voronezh, si trec prin republica moldova, ukraina, apoi intru, russia. Iar cand ma intorc, la pana vama Giurgiulesti - Galati, as face plinul, ca e mult mai ieftina motorina, asa il mai scot si pe sefu, si mai imi da si mie ceva, ca e baiat cuminte. CATI LITRI DE MOTORINA AM VOIE SA AM IN REZERVOARE LA VAMA? CA EU AS FACE PLINUL! Va Multumesc, Drum bun!

Nu exista limita de motorina , bagi atita motorina cit iti incape in rezervoare, la FRIGO important e sa ai rezervorul din fabrica, daca ai montat unul de capacitate mai mare, trebuie sa-l ai (acel rezervor) in poza cu remorca si cu stampila vamala, daca l-ai montat dupa ce ai facut pozele... poti avea probleme, chiar de este gol. Acest lucru e valabil si pentru lazile de sub vagon.

Pai si daca intru, la Giurgiulesti in Lukoil ala, sau petrom, fac plinul la cap tractor, si la frigo adica 1200l pe cap+ 230l pe frigo, si apoi ies? Avem voie? Sau Intru pe la Giurgiulesti - si ies pe la Oancea, doar ca sa fac plinul la motorina ca sunt vreo 100 d km Galati, Giurgiulesti-Cahul, Oancea, Galati, avem voie? eu zic ca renteaza

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Multe pareri personale si foarte neadevarate, cam aceasta este parerea unui batranel, dar cum cei din generatia tanara au schimbat istoria lumi de ce sa nu schimbe si sensul unor legende de prin parcare auzite. De ce nu povesteste nimeni despre cum se lucra sau ce se intimpla prin acele parti de lume inainte de acel an blestemat 1989??? De ce dupa acel an cam pana prin 2000 ori {GAI} ori banda lui Preotul era cam acelasi lucru? cu explicatia: GAI egal Politie sau Militie nici ei nu stiau ce sunt! si banda lui Preotul egal grupare terorista sau pirati rutieri alcatuita in marea majoritate din ofiteri activi sau inactivi ai GAI. Va las pe voi sa trageti concluzia... Dupa 2000 cam totul ok doar ca a ramas mica traditie o amintire trista de la GAI. Iar pentru prezent nu stiu ce sa spun nu am mai trecut pe acolo. Oare astazi mai exista posturile {TAM} un fel de borcan de pe la noi dar unde se plateau taxele de zona prin YKPANHA ? Nu puteau fi ocolite ca erau plantate in intersectiile principale iar taxa era un fel de vigneta in termeni actuali dar era platita doar de vehicole cu inscriptia TIR inmatriculate in alte tari decat cele din cadrul noului imperiu Rus CSI. Acum nu ca as trai in trecut sau nu ca as fi contra noului dar i-mi pun o intrebare retorica cati din cei de astazi ar putea tranzita vechea si batrana Rusie? si aceasta cu un camion gol pentru a nu se impiedica de noianul de acte ce se faceau la trecerea fiecarei frontiere proaspat aparute dupa acel blestemat de 1989.Va salut si chiar sunt curios ce mai se intimpla pe acolo.

36_B7547_ROMICA.jpg

Eu zic ca din o mie de soferi doar 10 , este o parere personala dupa ce am bagat 5 ani pe acele tarimuri cu bunele si rautatilor intilnite . Mia placut era singurul loc in lume unde soferii romani erau uniti de nevoi si frica ;D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum


  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×

Important Information

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.