Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

amigoss1980

Members
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About amigoss1980

  • Rank
    Incepator
  • Birthday 05/06/1983

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Ravenna ( IT)
  1. Cursele in/din Rusia prezinta mereu un risc, trebuie sa fii nu un simplu sofer, ci sa fii si mecanic, hamal, broker, vamesh, medic si chiar "extreme survival" pentru ca sunt situatii in care contezi DOAR pe propria putere si orice greseala e evident greseala soferului si te poate costa....
  2. Nu cred ca e cea ma buna intentie....
  3. Nu s-au schimbat multe de atunci, taxele nelegale (traditia) cum au fost, asa si au ramas, MILITIA s-a transformat in POLITIE, insa s-a schimbat doar numele si uniforma, comportamentul si obiceiurile au ramas la fel, chiar au crescut taxele, caci a crescut dolarul si a aparut si euro . Taxele (nelegale) la vama si la politie au crescut si acum depind de locul unde treci sau te-au oprit, de natura marfurilor transportate, de tara de origine a marfurilor si a camionului, nu in ultimul rind mai depinde de timpul de afara, de dispozitia inspectorului si de cita vodka a baut inainte de a iesi la
  4. Rezervoarele de DAF standard sunt de 870l stinga si 420l dreapta
  5. Nu exista limita de motorina , bagi atita motorina cit iti incape in rezervoare, la FRIGO important e sa ai rezervorul din fabrica, daca ai montat unul de capacitate mai mare, trebuie sa-l ai (acel rezervor) in poza cu remorca si cu stampila vamala, daca l-ai montat dupa ce ai facut pozele... poti avea probleme, chiar de este gol. Acest lucru e valabil si pentru lazile de sub vagon.
  6. Multumesc de analiza acestei probleme. Astept si alte pareri de la alti soferi sau profesori....
  7. O problema p/u IFPTR si cei cunoscatori. Admitem ca prin minune ca situatia de jos poate fi reala: 30 de zile mai devreme, camionul a stat pe loc cu cardul in tahograf pe pauza. Inceput de program: Luni ora RO 07.00 - 11.30 condus, 11.30 - 12.30 pauza, 12.30 - 17.00 condus 17.00 - 18.00 pauza 18.00 - 19.00 condus si sfirsit de program. Total 10 ore de condus, dupa care urmeaza 9 ore de somn Marti,ora RO 04.00 - 08.30 condus 1 ora pauza 09.30 - 14.00 condus si sfirsit de
  8. Daca era o oferta serioasa... nu se lua nici o taxa, ce rost mai are cu deconturile...? Treaba consta in extragerea banilor din potentialii muncitor, ca apoi sa-ti gaseasca 101 motive sa "dai uitarii " acesti bani. Cu orice sofer poti purta o conversatie ca sa intelegi cine si ce poate. Este deajuns sa angajezi un singur sofer care mai apoi ii va atrage pe toti, evident daca va merita acest lucru. P.S. Asta e parerea mea..
  9. Volvo din 2011 are motor de 480? stiu ca motorul de la Volvo D13 din anul 2009 -2012 este disponibil cu 420cp, 460,500 si 540cp, dar... nu conteaza De I-shift stai linistit este cea mai inteligenta cutie din prezent. comentariu eliminat . sfaturile ,, inteligente ,, in alta parte , nu promovam ilegalitatile
  10. Ca sa obtii viza ai nevoie de ceva acte de la firma unde esti angajat + sa suporti costul vizei p/u ca nu e gratuita Ce acte iti trebuie p/u obtinerea vizei nu-ti pot spune exact p/u ca la firma noastra era o fata care se ocupa cu vizele. Stiu exact ca NU e obligatorie prezenta soferului la ambasada. Dureaza de la citeva zile pina la citeva saptamini, in dependenta de cum se straduie persoana care iti pregateste dosarul. Daca sunteti 2 soferi si unul are viza de serviciu, ajungind la intrare in TR pe la Hamzabeyli sau Kapikule, tu poti trece pe jos pe la autoturisme si apoi urci inapoi in
  11. Daca esti sofer de TIR, viza o iai de la ambasada Tr in RO, Daca esti pasager sau turist, o poti lua direct de la punctul de intrare in TR
  12. Nu vorbesc doar de rau, ci fac lucrurile vizibile p/u toti, ca fiecare care vrea sa se angajeze sa stie ce-l asteapta, sa inteleaga ca nu e totul ROZ in firma respectiva Deja decizia ne apartie... Sarbatori fericite si drumuri uscate la toti!!!!
  13. Gata cu D/nul Viorel.. l-au poftit la audieri p/u abuz in serviciu si spalare de bani, nu stiu ce e cu el acum ,dar nu mai activeaza la KB din vara 2012
  14. La Volvo poti cupla in orice ordine caci oricum semiremorca nu are frina de parcare, cind actionezi frina de parcare obisnuita. De obicei ma stradui sa parchez pe loc drept, daca nu este posibil pe loc drept, pun cale la roti petru blocare. La cuplare, ma apropii de semiremorca opresc inainte cu 50cm dupa care leg toate "matele" si apoi ma apropii de cuplare. La Volvo (majoritatea) au un buton pe care e desenata o remorca, ea lucreaza doar daca o tii apasata si blocheaza doar rotile remorcii, astfel incit sa poti misca capul p/u cuplare. Ridic pernile din spate si incerc sa merg inainte cu
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.