Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

CECOR

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CECOR last won the day on August 17 2016

CECOR had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About CECOR

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Ploiesti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1. Face saptamana de lucru de 6X24 2. Face saptamana de lucru cel tarziu pana la finalul zilei de duminica. Judecand in litera regulamentului, a doua varianta este cea corecta. Judecand in spiritul regulamentului si prima varianta este acceptabila. Specialistii in drept spun ca „spiritul legii” este definit ca fiind căutarea „sensului dorit de legiuitor”, adică a afla „ceea ce a vrut să reglementeze legiuitorul” prin emiterea actului normativ în discuţie (supus interpretării) Gasim sprijin normativ doar pentru a doua varianta (adica varianta lui Mario-Mihai este sin
  2. Pentru ca pot aparea astfel de anomalii, care ar fi trecute la "legale" doar printr-o intrerupere a repausului dupa 45 h sau 24 h, si ar aparea situatia ca un conducator auto este "certat" ca nu a intrerupt repausul. Asa ca a aparut aceasta "solutie" ca un 69 sa fie considerat 45+24, ca o recomandare pentru autoritatile de control. Chiar si autoritatea din UK, la adresa indicata de Mario: https://www.gov.uk/guidance/drivers-hours-goods-vehicles/1-eu-and-aetr-rules-on-drivers-hours#weekly-rest-periods face precizarea: " However, where such a rest period is of at least 69 hours in
  3. raspunsul o sa fie de genul : "avand in vedere obligatia impusa prin .....de a copia si stoca la sediul companiei datele din cartela conducatorului auto cel tarziu la un interval de...., tinand cont de capacitatea de stocare si transfer a datelor specifice a aparaturii de inregistrare in conformitate cu..... informatiile copiate din cartela conducatorului contin elementele obligatorii pentru o perioada suficienta a fi analizata in concordanta cu prevederile legale. Daca, datorita volumului de informatie necesar a se retine si capacitatii de stocare a cartelei tahograf, anumite informatii nu se
  4. Salutare, am verificat ce spuneti, si am analizat cateva descarcari din cartela conducatorului auto...Mda, dupa un interval de aproximativ 75 zile nu vad introducerile simbolului de tara. Mai analizez putin. Totusi, inspectorul putea sa verifice putin altfel. De exemplu, sa nu analizezeze o descarcare decat pentru o perioada rezonabila de 28/40 zile. Daca dorea informatii mai vechi, trebuia sa analizeze o descarcare apropiata de perioada respectiva, si vedea simbolurile. Adica, pe o descarcare din martie 2017(din cartela conducatorului auto) vede activitatile si din septembrie 2016, dar n
  5. Va salut. Daca tot vorbiti de vapor/tren, va anunt ca s-a modificat Nota de Orientare 6, cu privire la modul de înregistrare a perioadelor de timp petrecute pe un feribot sau într-un tren în care conducătorul auto are acces la o cușetă.
  6. Buna seara! Toate programele de interpretare, existente in piata, pot face asta.
  7. Mario Bandit, Gasesc initiativa ta buna. Termenii uzuali care sunt folositi in domeniul legislatiei transporturilor rutiere trebuie cunoscuti de catre cei implicati. Si cine este mai implicat decat conducatorul auto? Chiar si acest substantiv "conducator-auto" tinde sa inlocuiasca substantivul "sofer" . Eu ma declar multumit daca reusesti sa determini o parte a conducatorilor auto sa utilizeze termenul "PAUZA" atunci cand este obligatoriu sa se odihneasca si "REPAUS" atunci cand dispun liber de timpul lor. La alti termeni, de exemplu: PERIOADA, DURATA, ZI DE LUCRU, este mai greu
  8. Activitatea de transport interpretata de noi, adica cea descrisa in postarea initiala, si pentru care eu am exprimat punctul de vedere de mai devreme, are urmatoarele caracteristici: - principala activitate a conducatorului auto nu este cea de conducere a vehiculului; - nu are un caracter permanent; - aceasta activitate nu are un caracter mixt, adica acest conducator auto nu a fost si nu o sa fie niciodata in situatia de a respecta Regulamentul 561, adica nici inainte de a face aceasta operatiune si nici dupa incheierea acestei operatiuni, el nu o sa conduca vehicule sau o sa d
  9. Inteleg ca este vorba de o persoana fizica care detine un autovehicul cu MTMA ≤ 7,5 to si care efectueaza transporturi necomerciale. Doriti sa gasiti raspuns la doua intrebari: 1- este nevoie de o autorizare a acestui tip de transport? 2- se respecta prevederile Regulamentului 561/06? Raspunsuri: 1. Nu este nevoie de o autorizare, avand in vedere ca în conformitate cu prevederile art. 1 alin. (5) lit. a) din Regulamentul (CE) nr. 1.071/2009, prevederile privind accesul la ocupaţia de operator de transport nu se aplică transporturilor în interes personal efectuate
  10. In situatia dumneavoastra Regulamentul 165/2014, articolul 34, aliniatul (3), litera b, prevede: Statele membre nu impun conducătorilor auto o cerință de a prezenta formulare care să ateste activitățile lor în intervalul în care s-au aflat departe de vehicul. Concluzia logica este ca ar fi suficient sa va introduceti date manual pe cardul tahograf astfel incat toata perioada cat cardul a fost scos sa se justifice. Din pacate, in practica este „putin diferit”, fiind posibila intalnirea cu un agent de control care nu cunoaste prea bine prevederile legale, in special pe teritoriul Ung
  11. Este un subiect care s-a discutat si la CORTE, concluzia a fost identica cu solutia mea, prezentata aici. Sper sa pot face rost de un material de la cineva de la CORTE, in acest sens, si sa vi-l pot prezenta. Dar, abordarea este cea mentionata de mine. M-am lovit de chestiunea asta acum doi ani, aproximativ, interpretarea mea fiind putin diferita atunci ( mai exact, pana atunci am considerat ca daca utilizezi repausul saptamanal redus ca sa castigi 6x24, atunci il compensezi). Reactiile voastre mi-au placut, cei 3 care ati intervenit (Cri5stian, Mario Bandit si Cico_3504). Cri5stian a fac
  12. Subiectul acesta nu este abordat in literatura de specialitate. Totusi, va transmit comentariul VOSA, la pagina 13, din urmatorul material: https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/410321/Simplified_Guidance_-_EU_drivers__hours___working_time_rules.pdf
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.