Jump to content

Skywalker

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender:
    Masculin
  • Location:
    Timisoara

Recent Profile Visitors

2,054 profile views

Skywalker's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputation

  1. Daca taceai filoziof ramaneai, asa ai inlaturat orice dubiu. Pacat ca nu sti sa citesti sau sa intelegi ce am scris. Printre altele, va doresc, celor care sunteti casatoriti cu "ioana" sa va lase sistemul GPS mondial macar vreo 2 luni. Reclama la Alexander? Esti bine? Intreba lumea care mai este situatia la firma asta, am raspuns. Daca nu iti convine, asta e! Get use to it.
  2. Situatie International Alexander Arad, August 2017 - prezent 1. Se merge NUMAI la program cu sfarsit de saptamana acasa, pauza de 24h se face in 50/50 afara dupa cum ti-e norocul. 2. Camioane Mercedes MP4 (E5, EEV si E6) viteza intre 85 si 90 kmh functie de camion (al meu 89kmh cu anvelope noi pe motrica) 3. Curse tur-retur; comunitate 1 luna cu 1 saptamana acasa; comunitate saptamanala L-V cu sfarsit de saptamana acasa S-D. 4. Nu se fac curse pe tara deloc, vagoanele se preiau din parcarea firmei si se predau tot acolo. 5. Se lucreaza in echipaj cu plata la km sau singur pe cabina cu 10% 6. Nu exista titular (titular, oarecum, este cel care a preluat camionul pe numele lui si telefonul de servici) si ajutor, banii sunt 7% de sofer in echipaj. Pacat ca aici pierde oameni foarte buni, nu mi se pare corect ca "ajutorul" platit la fel sa nu stie sa bage in rampa, unde se merge cu actele, cum se cupleaza/decupleaza un vagon, mersul constant o nebuloasa, birocratia la bord, etc, etc si asta dupa 7 (da, sapte luni de TIR si alte 5 de 7,5 si 12T). Nici la mine nu da soferia pe dinafara dar sunt in stare ca dupa numai 2 luni de TIR si 9 luni de 7,5 si 12T sa reusesc (cei drept mai greu in unele situatii) sa bag cam in orice rampa de pe stanga, cu dreapta intru cat sa duc vagonul spre rampa iar finalul tot cu stanga. Am avut o singura rampa la Grupo Bonilla, Martos, Spania cu diferenta de nivel unde nu am reusit sa o bag, asta e, inca mai am de invatat ( prima rampa de langa turisme cu dezavantajul ca erau mai multe atunci decat in poza atasata si cu ansamblu mega). 7. Dispeceri normali la cap, adica ai cu cine sta de vorba. 8. Se fac undeva la 18.000km luna.
  3. Mario, cum trebuia sa faca? Ai raspuns fara a explica cum trebuia procedat cat si intr-o nota de aroganta pura.
  4. Eu m-am lovit de situatia asta si am facut asa: 1. soferul 1 (eu) conduceam pe program nou inceput cu mine dupa o pauza de 9h in echipaj 2. sofer 2 pe pauza 3. la efectuarea celor 4h30m de conducere ale mele am schimbat cardurile si... surpriza CARD DEFECT pe tacho Siemens nu a acceptat cardul in slot nici batut, da eroare si-l scoate afara. 4. in conditiile astea am facut pauza de 45m si am continuat pe cardul meu cu mine la volan 5. am condus 55 min pana la destinatie ( oprit motorul exact in rampa de incarcare, noroc chior cu 55 min condus efectiv) 6. incarcat, stat cam 2h30m 7. plecat la drum tot eu, condus 4h30m 8. inchis program 9. pauza 11h 10 deschis program solo Nu stiu daca am facut bine dar asa a hotarat soferul principal de comun acord cu cei de la firma , eu fiind ajutor.
  5. Uite ca la asta nu m-am gandit niciodata. Ce am reusit sa fac noaptea, Ungaria de la Nadlac 2 la Rajka in 4h29m, camion 12T MAN TGL cu incarcatura de 5700kg pe tempomat 89 pe gps 92, fara a respecta limita de 70 pe M0, dat drumu la vale la greu fara a prinde overspeed, rampele de pe M5 le urcam cu minim 75 functie de lungimea rampei, la vale o lasam la 115, overspeed setat la 40 secunde.
  6. Inca nu se lucreaza curat, dupa spusele unui coleg care a lucrat la Alexander in perioada 2015-2016. Repet, nu stiu personal, doar din barfele de parcare.
  7. SC Fartud SRL Timisoara cu punct de lucru la Orisoara (20km fata de TM) Nota 4 Banii sunt la zi fara intarziere! Stii cand pleci in cursa dar nu si cand ajungi din nou acasa Pauzele de 24 si 45 sunt de domeniul SF pentru cei care lucreza tur-retur; in schimb ei de pe comunitate lucreaza 1 luna cu 1 saptamana NUMAI la program Camioanele care "stiu" magnet au deja uzura pe impulsor de la el; cele care nu stiu, au al 3lea card. Dispecerii sunt din alt film total sau partial, sa nu fiu carcotas dar unul chiar stie meseria dar... e singur cu foarte multe camioane pe cap. La tur-retur plata este la KM iar in cazul asta parcarea din Cehia Rozvadov iti este ca a doua casa. Per ansamblu mie mi se pare un haos si ma mir cum de inca rezista pe piata. Am inteles ca nu ar fi doar un caz particular aici ci si alte firme cam tot pe acolo sunt cu haosul. Poate nu lucrez eu unde trebuie dar nu pot intelege dece este asa de greu sa-ti organizezi logistica? Fac comparatie intre ceea ce am vazut pe vasele de croaziera si unde lucrez acum, cum dracu barca poate face fata unui timing perfect si astia nu. Am lucrat pe o barca mare, 160.000T si 4200 pasageri cu 1300 echipaj (Liberty of the Seas) si in croaziera de traversare a Atlanticului au incarcat 18.000 tone carburant si 2000 tone de marfa generala si ADR in 8 ore!!! pe doua usi!! in Ft Lauderdale, FL, US pentru 14 zile.
  8. Aha, inteleg atunci incertitudinea in privinta asta, ma gandeam ca ar fi o lipsa de profesionalism a dispecerului sau coordonatorului. Singurul lucru pe care il stiam este ca avem descarcare in orasul X si dupa ce descarcam, soferul principal, dadea sms la dispecer ca suntem descarcati si asteptam instructiuni.
  9. Am o intrebare pentru colegii cu mai multa experienta si angajati la alte firme: 1. Cum se planifica cursa, cine o face si in baza a ce? 2. Exemplu; plec sa incarc la firma A si descarc in tara A la firma B - asta e clar! Dupa descarcare astept mesaj de la dispecer sa vad unde incarc! Este normala aceasta practica sau? In logica mea vad aceasta activitate in felul urmator: Iau camionu X din RO si plec in cursa la A sa descarc la B, dupa, plec in tara A sa incarc la C si sa descar la D tot in tara A, incarc in tara A din E si ma intorc in RO. Eu asa vad, sa am un plan de lucru pentru cele 6 zile de munca pana la pauza de 45 sau 24, dupa caz.
  10. Fartud-ul s-a mai schimbat intre timp, nu foarte radical dar sunt pasi mici spre mai bine. Nu cunosc situatia pe 44T dar o stiu pe cea de 12T. Plata este in sus fata de perioada pana in 2015, tot la KM este, pe comunitate se merge la program si numai in echipaj, se incearca sa nu ramana masinile de 12T in pauza mare de 45 pe comunitate. Repet nu cunosc situatia pe 44T sau 7.5T pentru ca nu ma intereseaza ce fac altii, cand voi "urca" in greutate voi stii mai multe, pana atunci nu sunt curios, valabil si 7.5T dar aici cred ca e mai mare ( ELIMINAT ) decat 12T, asa mi s-a parut. Din barfele si sustanalele ce le auzi inevitabil, cica, firma se extinde! Am inteles ca au fost comandate 70 de tractoare Scania noi, cu remorcile aferente. In echipaj bagi ca buticu' dar macar mai ai cu cine schimba o vorba, eu am un "principal" mai tanar ca mine dar cu multa experienta si un tip super de treaba. Fartud are 7.5T; 12T si 44T - atat.
  11. Intrebare: Am o Franta in echipaj si am inteles ca astia au interpretat cam dupa ureche, spuni unii, reg 561. Cum trebuie facut ca sa "le placa" francezilor? varianta A sofer 1 = 4.30 condus ; sofer 2 = 4.30 disponibil - pauza 45m sofer 2 = 4.30 condus; sofer 1 = 4.30 disponibil - pauza 45m varianta B sofer 1 = 4.30 condus ; sofer 2 = 4.30 disponibil - schimb soferi fara pauza sofer 2 = 4.30 condus; sofer 1 = 4.30 disponibil - pauza 45m Multumesc.
  12. Card tahograf = 239 lei platibili la finante sau posta romana daca ai contul ARR. In general este un decalaj intre sala si traseu, in practica se foloseste termenul de 7-8 zile intre cele doua dar pot fi si cazuri cand te programeaza peste 1 luna (cazul meu). Dupa ce ai fost declarat admis la sala ti se spune, in mod normal, cand vei sustine traseul.
  13. Trebuia sa faci manevra de depasire cu schimbare de banda, asa mi-am turnat-o si eu prima data cu C-ul de m-a picat. El il considera obstacol pe calea ta de rulare si asteapta manevra corecta de depasire sau ocolire, aici ti-a dat direct 21 de puncte plus mai vreo magarie si te-a faultat.
  14. Am gasit asta pe net, poate ajuta. sursa tachospeed.ro
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.