Jump to content

Propunere parteneriat DE-UK-DE


Recommended Posts

  • Members

Buna ziua,

 

Postam acest anunt pentru a va propune o colaborare pe relatia Anglia-Germania si retur.

 

Suntem o companie din Timisoara si activam in domeniul transporturilor ca si tractionisti.

 

Clientul pentru care lucram cu flota proprie ne solicita in mod constant extinderea flotei deoarece business-ul pe aceasta relatie este in continua crestere. Momentan efectuam 300 de curse pe saptamana. (DE-UK-DE)

 

Ce va putem oferii pe aceasta relatie:
- 0,89 centi/km ALL IN.
- plata rapida in termen 3 zile de la predarea documentelor in format electronic pentru un sconto de 3% sau la 25 de zile fara sconto.
- din propria experienta (atat cu flota proprie cat si cu partenerii nostri) va pot spune ca nu avem masina sub 10.000 km/luna.
- ferry este platit de noi

 

Este foarte important de mentionat si de tinut cont in momentul in care faceti calculele, faptul ca in germania intram intre 150 - 300 km MAXIM. (taxele de drum in Germania. 250-350 euro/luna)
Belgia, Olanda, Anglia dupa cum stiti, functioneaza cu vignetta/ zi sau /luna. (in Anglia recomandam vignetta pe zi)

 

Un alt aspect important este relatia comerciala:
- primul aspect este contractul de transport incheiat intre compania dumneavoastra si partenerul nostru. Este de la sine inteles ca plata va fi efectuata direct catre dumneavoastra de catre clientul pentru care vom lucra.
- al doilea aspect este un contract de coordonare incheiat intre compania dumneavoastra si Elay Trans.

 

Din punct de vedere al echipamentului, este imperios necesar ca soferii sa aiba telefon de tip smart phone, cu conexiune de interner in Roaming + tot echipamentul necesar pe remorca. (chingi, folie anti derapanta, coltare, bari de ancorare)

 

Nu transportam nimic ADR iar tonajul este intre 6-24 T.

 

Pentru un mai bun flux avem nevoie de licenta de transport deseuri pentru UK si DE. Acest aspect ne ajuta deoarece deseurile se pot incarca 24/24 iar in momentul in care avem timpi morti, ii umplem cu o cursa de acest gen.

 

Daca nu detineti semiremorci, va putem pune la dispozitie, contra unei chirii lunare.

 

Putem sa va oferim carduri de motorina de la IDS cu facturare netta (fara TVA) dupa prima luna de colaborare. Preturile negociate de noi cu IDS sunt foarte bune.

 

Ca exemplu:
Belgia - 0,93 centi/L in luna Iulie.
*preturile fluctueaza de la o luna la alta, insa pretului negociat de noi cu IDS i se aplica mereu un discount de care dumneavoastra beneficiati.

 

Va rog sa regasiti in e-mail o scurta prezentare a companiei noastre.

 

Contact: 0743381635 - Serban

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Members

Va rog gasiti mai jos detalii despre oferta noastra :

 

-              Anglia, majoritatea incarcarilor/descarcarilor sunt focalizate in ‘cadrul unui patrulater’ (Londra / Cardiff / Liverpool / Hull) uneori se merge catre Newcatle/Glasgow/Edinburgh.

-              Germania, majoritatea incarcarilor/descarcarilor sunt efectuate pe intreg teritoriu, uneori se incarca/descarca in zona Innsbruck / AT,  Lille / FR, Strasbourg / FR.

-              Cele mai multe dintre comenzile de transport sunt cu o incarcare/descarcare;  rar avem comenzi cu maxim 3 incarcari/descarcari.

-              In functie de sofer – lunar se pot efectua 11-12.000 km.

-              Primii 50km pe Germania nu se platesc.

-              Tarif : 0.93 EUR / km - camion standard ; 0.95 EUR / km - camion mega (toate taxele incluse).

-              Bilete de ferry / DFDS sunt achitate de catre Ewals Cargo Care, in situatii de urgenta – rezervare la Eurotunnel.

-              Pentru 1-4 camioane alocate, termenul de plata este de 30 zile, pentru minim 5 camioane, termenul de plata de 5  zile.

-              Lunar sunt efectuate 2 plati (15 si 30 ale lunii).

-              Se emite credit-note (facturare nu este necesara) soferii trebuie sa trimita documentele de transport catre firma noastra.

-              Colaborarea se face pe baza de comanda fixa / nefiind necesara semnarea unui contract.

-              Necesar camion tautliner – 13.6m + echipament standard (18 chingi, coltare, covorase).

 

Astept cu mare interes un raspund din partea dvoastra.

 

Pentru mai multe informatii, nu ezitati sa ma contactati.

 

Multumesc!

With kind regards,

Nicolae-Fabian Anton - Transport Planner | BU Great Britain
...................................................................................
Ewals Cargo Care GmbH
Kufsteiner Strasse 18, 83088 Kiefersfelden, Germany | Phone: +49 8033 6909-790  |  Mobile: +43 664 883 88 135  |  Fax: +49 8033 6909-791
Mail: 790@ecckie.de  |  Web: www.ewals-kiefersfelden.de

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Buna seara. Am citit oferta dumneavoastra pentru firma Ewals . 

Intrebarea mea este daca dumneavoastra asigurati remorca sau trebuie sa o detin eu ? Si ce cost implica daca o oferiti dumneavoastra ?

Se ofera carduri de carburant din partea companiei dumneavoastra ?

Dispeceratul este realizat de dumneavoastra sau trebuie sa il fac singur ? In cazul in care este realizat de dumneavoastra ce costuri implica?

Asigurarea CMR o fac eu sau firma dumneavoastra ?

 

Astept cu interes raspunsul dumneavoasta.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu nu intermediez nimic. Contractul il faceti direct cu Ewals . La numarul de telefon va raspunde un roman, dar ar fi indicat sa vorbiti si engleza . Carduri nu primiti si nici vagon. Trebuie sa le detineti , inclusic asigurare CMR . Din experienta mea , cei care va ofera carduri si vagoane sunt de evitat , deoarece va ciupesc si acolo .

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Domnule Blue , vad ca tot criricati celelante oferte , comparativ cu falimentul , intrebarea mea , credeti ca oferta de 95 centi /km e mai de doamne ajuta in cazul in care se cere a ansamblu complet , tinand cont ca o semiremorca pe langa investitia initiala , are nevoie de cheltuieli pe parcurs si nu cred ca diferenta de 5 /7 centi acopera sumele

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Mario Bandit , daca citeai mai atent primul anunt , observai ca pretul este / ansamblu , iar daca nu ai vagon ti se ofera unul contra unei chirii lunare . Deci fii mai atent inainte sa afirmi ceva .

Iar pentru informatia ta , o semiremorca prelata costa cu tot cu intretinere 3 centi / km , si nu 7 . Dar daca mai scazi din cei 0.89 si chiria la vagon care este de 500-700 euro / luna , aica circa 5 centi , ajungi la 0.84 centi . Deci cam 10 centi diferenta , ceea ce intr-o luna face 1000 - 1200 Euro .

 

Ce zici ? E diferenta mica pentru  tine ?

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

1 ) Nu dati atentie la ce am scris , am facut comparatia intre ce criticati la altii pe simplu si am intrebat , considerati suma la ansamblu , ca asa am scris , ar fi mai de doamne ajuta ??

As zice mai multa atentie sa aveti dumneavoastra , eu stiu destul de bine ce scriu si ce gandesc , in schimb ...... In fine !!

2 ) Cat despre calcule ..... Abureala !! Nu ne-am nascut ieri si nici nu privim soferia ca spectatori !!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Aici nu mai e vorba de soferie . E vorba de administrarea societatii in cele mai bune conditii , sa nu te afli ca dupa 1-2 sau chiar 3 ani lucri degeaba , ca tu nu ramai cu nimic . 

 

Cat despre calcule , te asigur ca nu e abureala . Daca esti sofer , fii sofer si lasa-i pe cei cu calcule sa calculeze . 

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Ba dimpotriva , insist eu pe idea ca cei care le au cu calculele sa calculeze si cine vrea sa duca la capat o afacere curat sa stie la ce se baga , ca de laudarosi e Ue plina !

Intamplator pe langa sofer sunt si manager transport , deci impac amandoua temele cu brio , detin tot ce tine de o afacere in domeniu in spania , plan de afacere ansamblu nou in valoare de 139 mii euro cu amortizare in 9 ani ( nou din cauza ca tema licentei e diferita aici si avand titlu de transportist ( ca o traducere amicala ) pentru a putea functiona trebuie sa cumpar un camion nou sau second posterior datei de optinere a titlului daca nu , inchiriere lunar .

In acel plan de afacere , ca asa trebuie facut , nu casti gura pe forumuri si vezi ca se fac bani din transport si gata te faci patron , e o rubrica interesanta numita amortizarea si auto-sustinerea investitiei in ,, utilaj ,, adica pentru recuperarea investitiei ansamblului in paralel cu uzura in munca pentru care va urma sa platesti , deci trebuie sa acoperi de la inceput 2 termeni care merg in paralel , investitia care poate inseamna o economie proprie sau un credit sau nou prin leasing .

O sa vorbim doar de semi, Krone Profi Liner , inscrisa , la vremea efectuarii studiului aprilie 2014 pret livrare 26.770 € + 21 %tva

9 ani sunt 108 luni , 247 lunar , a o medie de 12 mii kilometrii sunt 2 centi /kilometru .

Includere asistenta pentru semi in asigurare , intre 280 € si 420 € , o sa punem minimul , impozit pe circulatie pe drumul public erea ( nu stiu daca a crescut ) 146 € si inspectia tehnica 41 € , plus alte taxe ce viseaza astia peste noapte zi o jumate de cent , avem deja 0.02,5 centi /Kilometru .

Uzura .

Hai sa luam o medie de 2 ani jumate , dupa 300 mii kilometri , avem 6 caucicuri de schimbat , 6 seturi de placute de frana , pune la socoteala jumate din costul discurilor pe care la urmatorul schimb se inlocuiesc , perne de aer care te lasa cand nu te astepti , prelata care o vei petici de hoti , in studiu o revizie insumeaza 7.300 euro ( la fiecare 2 ani jumate ) si dupa pretul oficial ale pieselor plus service , nu reparatii pe genunchi in strada si piese contrafacute . Total alti 0.02 centi , total 0.04,5 centi /kilometru cu o marja de neprevazut ( defectiuni sistem de aer , rulaj , rupturi , lovituri , rotunjim la 0,05 centi .

Pentru o semiremorca frig , calculele urca cu 0.02 centi pe aceasi durata de timp , tinand cont de costul mult mai mare de achizitie si utilizare .

Deci , cum am spus , diferenta de 5 /7 .

Vreau sa punctez un lucru important , ca o norma generala nescrisa dar competitiva la pretul de 0.85 -0.87 centi logisticile pun la dispozitie semiremorcile FARA CHIRIE , unde se percepe o taxa de 150 -180 lunar pentru monitorizare si gestiune , daca si vreau sa subliniez daca se impune , o chirie la acest pret e o clauza abuziva , acceptata contionat de obtinerea contractului iar aici fiecare face compromisurile pe care le poate duce iar in calculul de mai sus nu intra in calcul aceasta chirie .

La 0.92 /0.95 la prelata sau 1/ 1.05 la frig se poate conditiona aceasta chirie de flota sau renting , fiind si pretul ,, normat ,, de logistici .

Cum ramane ?

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Cargoblu, de unde până unde ideea că, un șofer nu știe, sau nu trebuie să știe să calculeze? De unde, până unde aerele astea de autosuficienta și superioritate, de atotștiutor în domeniul transporturilor, atitudine pe care o afișați pe un forum al șoferilor profesioniști. Aici nu este site-ul UNTRR-ului, nici al revistei Tranzit, și nici pagina de discutii de pe BursaTransport! Revenind la discuția la subiect, orice ofertă sub pragul minim de 1.10euro/km, transforma activitatea de transport în prostituție rutieră. Colegul Mario si-a susținut afirmațiile cu argumente și calcule concrete ( din punctul meu de vedere destul de reținute ), dumneavoastră deocamdata, ați făcut doar afirmații fără susținere matematică/tehnică. Chiar sunt curios cum calculează " cei cu calculele "! De " specialiști " și vrajeala, nu ducem lipsă.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Tu ai calcule de Spania , eu am de Romania .

 

Si eu am ansambluri noi , sper ca observi ca la plural , dar nu vorbim despre ansamblu aici , vorbim de semiremorca .

 

Ultima oferta primita de la Krone Romania este de 20.900 Euro + TVA , prelata normala CodeXL , axa liftanta.

 

Eu imi fac amortismentul pe 5 ani , deoarece dupa 5 ani o vand la minim jumate de pret , evitand astfel reparatiile mai majore .

 

Deci , 20.900 : 2 = 10.450 : 600.000 km efectuatie in 5 ani = 1.75 centi / km . Dar nu am un an in care sa nu fi facut peste 140.000 km , deci costul / km mai scade lejer pana la 1.5 centi / km .

 

 - Asigurare RCA + Casco + impozit + ITP = 500 Euro / an X 5 = 2500 Euro

 - 6 cauciucuri tot la 2 ani = 12 cauciucuri X 350 Euro/ buc =  4800 Euro

 - 1 revizie la 2 ani = 1500 Euro X 2 = 3000 Euro

 - alte cheltuieli fie 500 Euro, cu prelata sau mai stiu eu ce .

 

Total = 10.800 Euro , deci inca 1.5 Centi / km + 1.5 centi = 3 centi .

 

Si ai remorca ta , cu care vii acasa cand vrei , incarcat , castigand astfel un ban in plus , nu ca si cand vii cu capul gol doar .

 

Si crede-ma ca mai pot face inca economie la cauciucuri si reparatii . Dar am pus preturile medii .

 

Daca vrei putem ajunge si la 10 centi costul semiremorcii ,  ma pun si iti fac calcul la costuri de Germania si se rezolva .

 

Si pe viitor specifica faptul ca tu stai in Spania si dai sfaturi ca atare , desi sunt cam nepotrivite , atat timp cat aici vorbim despre firme romanesti .

Edited by cargoblu
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Giani Grecu eu cred ca altcineva a gresit subiectul . Stiu prea bine pe ce forum ma aflu , dar daca cititi cu atentie vedeti ca subiectul implica mai mult decat soferia . Si eu am fost si inca sunt sofer , nu am niciun fel de aer superior , nu stiu de unde ai dedus asta . Dar ma oftica cei care cauta fraieri ca sa-i faca pe ei cu bani , adica niste simpli intermediari care castiga de multe ori mai mult decat un transportator , care stim prea bine cati bani si cata energie si sacrificiu investeste in afacerea sa . Din cauza asta dau sfaturi din propria experienta . Cine nu le vrea , sa nu le ia in calcul , si gata . Nu trebuie sa-mi demostreze nimeni ca e asa sau nu e asa , din moment ce eu le experimentez sau le-am experimentat . Plus ca nici nu am nevoie .

Iar daca voi vreti sa-i incurajati pe cei care ofera preturi mici , eu  nu am nimic impotriva . Bafta !

 

Dar ca idee , idee care mi-a fost furnizata de un german , si care am trait-o pe pielea mea : Feriti-va de cei care va ofera carduri si vagoane ! Luati-va voi ansambluri , si faceti-va rost de carduri , nu e imposibil . Ba chiar destul de usor in ziua de azi .

 

Nu am nevoie de raspunsuri . Am dat un sfat , sau mai multe , daca-l vrei ia-l daca nu ignora-l !

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Atat timp cat acel ansamblu circula in Ue , la preturi Ue , nu conteaza de unde e firma , comparativ costurile sunt la fel plus -minus putin , interesul si castigul fiind la paradisul fiscal -corupt din Romania ! ( si nu intru in detalii )

Pentru ca mi sa facut observatie privind pluralul ansamblurilor detinute , desi departe de mine de a ma lauda , calculul si punerea la indoiala a ofertei vine pe fondul a 2 ani de manager transport , ampliere flota de la 3 ansambluri la 8 autotractoare , dupa ,, binefacerea ,, a 2 logistici si asta fara paradis fiscal corupt , fara ascunzisuri , iar plata a fost corecta si umana .

Calculele afisate , ma fac sa rad , si sincer ma indoiesc de autenticitatea lor .

Observ o lipsa de atentie , am mai semnalat , desi cred ca e la mintea cocosului , vorbim de diferenta intre a avea sau nu o semiremorca proprie si daca diferenta de pret acopera uzura si investitia , cert e ca balanta inclina spre Nu , si asta o vad multi dintre cei care au facut pasul , care incearca sa functioneze corect si nu ies socotelile iar altii nu vor sa recunoasca .

O sa revin asupra semi si ca sa acoperi o plaja maxima de clienti se prefera mega , un liner pregatit de la a la z cu elevare colturi hidraulic /pneumatic pana la 4.50 metri , cu plataforma elevator plus ansamblu e mult mai utila in momentul alegerii muncii , desigur si investitia pe masura .

In nici-un moment nu am luat in considerare second hand si o sa explic pentru cei care m-au intrebat in privat o clauza importanta care ia amploare printre logistici .

Clauza de termen si facilitati rulaj .

Termen , logisticile ca sa obtina contracte vrajesc clientii cu termeni de livrare scurti , folosind cai si solutii optime , garantand succesul , succesc pentru care pretind ansambluri sau autotractoare noi sau cat mai noi pentru linistea clientilor , cu cat ansamblul e mai vechi sau autotractorul cu atat clauza e mai mare , in caz de averie trebuie prin mijloace proprii sa continuii cursa , la care ai 24 ore marja . Nu , si am sa dau un exemplu cunoscut spania danemarca sunt 3 mii la fiecare 24 ore .

Ansamblul Renault -Krone nou prezinta garantia substitutiei , desi cu limitare kilometrii , iar Krone la defectiuni cum as putea da un rulment spart ofera service istant si la extrem substitutie semi iar pentru ca vorbim de semi acest serviciu costa 1260 euro ,peste garantia de fabrica pe care ti-o ridica iute pentru nefolosire corespunzatoare de supratonaj .

In caz ansamblu propriu averie semi te duce la intarziere , o semi trecuta de prima ,, tinerete ,, tavalita de o logistica si carpita ca asa e la inceput si sa nu uitam , asigurarile romanesti nu ofera asistenta in strada , se plateste o caruta de bani , exemplu perma de aer imbatranita , sofer opreste in parcare sa ia toll colect , nu pune cutia in neutru , fuga fuga aerul iese si cand sa pornesti .... Cutia in D , nu se poate trece in N , lipsa aer , ce facem ce facem , se consulta asistenta se cauta ajutor prin parcare se pierd x ore in care nu gasesti pe nimeni sa te ajute , numai decat asistenta care pentru a baga in instalatie 10 -12 atmosfere iti ia ......1080 euro tva inclus .

Evident nu pot fi costuri de intarziere maxime , dar minime , orice fleac se gasesc pe langa interventia in sine .

Exemple care pot continua cu anvelope , cu defectiuni tehnice , cu patrunderi de apa in semi .

In caz de semi a logistici , se strica , treaba lor , o durere de cap mai putin .

Facilitati rulaj , unele taxe de tranzit incluse , tunele , ferry /tren si accesul la combustibili pe flota .

Un autotractor sau ansamblu cu cat mai noi cu atat mai ieftin la rulaj , plata taxe si combustibili , asigurare si revenind la primul punct garantia de utilizare , siguranta care o inspira catre client si imaginea , care in cazul unui contract exclusiv implica si costurile pe publicitate , si iara aici ca sa se obtina contracte se face compromisul suportarii costului de catre particular . ( exemple destule )

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Cargoblu, va asigur ca intotdeauna acord cea mai mare atentie subiectelor, parerilor, ideilor, sfaturilor de pe acest forum. Acest subiect nu implica mai mult decat soferia, subiectul face parte din soferie. Un sofer profesionist trebuie sa stie sa calculeze. In ceea ce priveste intermediarii, nu i-am agreat niciodata. Revenind la subiect: tariful 0.93euro/km - 0.95euro/km din exemplul/oferta dumneavoastra nu este cu nimic mai bun, avand in vedere ca se face Anglia. Referitor la semiremorca: piesele/subansamblele/manopera costa cel putin la fel de mult in Romania - totul se importa din tarile unde muncitorii care produc muncesc pe salariu, nu pe bacsis sau diurna - daca vorbim de piese " cu nume " si service autorizat. Daca achizitionam de la dezmembrari sau de la turcaleti, si montam la nea' Gica, atunci iesim mai ieftin, dar tot carpeala este - vopsita frumos. Acei 500 de euro pentru cheltuieli neprevazute, ma fac sa zambesc. Vorbim de semiremorca, nu de remorca de bagaje care se agata dupa autocare. Pe scurt, pe mine personal, calculele dumneavoastra nu m-au convins. Prea multa " reducere la absurd ", prea multa " promotie ". Ca sa mentii aceste costuri, trebuie sa " cosmetizezi " in alta parte. Extrapoland putin situatia, acum o luna de zile, am auzit niste calcule foarte optimiste referitoare la trailer: respectivul avansa un cost de 4.5eurocenti/km! La trailer! I-am explicat ca aceasta suma poate fi suficienta sa-si faca poze cu un trailer, de altceva nu ajunge.  

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Mario Bandit , nu pot sa te contrazic deoarece nu stiu ce costuri ai tu in Spania . Dar stiu ce costuri am eu in Romania , iar in cei peste 10 ani de experienta am invatat cateceva si nu vorbesc aiurea , stai calm . 

La un ansamblu nou imi permit sa-l aduc in tara o data sau de doua ori / an sa-i fac reviziile la costuri de Romania , mai ales atunci cand am vagonul meu si pot sa fac ce vreau cu el . Cat despre asigurarile si interventiile de care tot amintesti aici , eu le scot din calcul . Am asigurare de tractare si interventie de la Volvo  . O calculez in valoarea capului tractor , la care am contract Gold unde e asigurata tractarea si depanarea .  

 

Cat despre care vagon e mai bun sau mai util , eu zic ca e acela care iti aduce cei mai multi bani . Am si Mega , chiar si Jumbo Tandem . Cu cat e mai util e mai scump dar si mai bine platit . Deci amortismentul e la fel . Dar aici discutam despre camion normal . 

 

Giani Grecu te asigur ca nu ma ocup cu carpeli si piese din dezmembrari . In Oradea lucrez cu ATP care sunt perteneri Mercedes Benz si Krone , cu Volvo Trucks si Rompac Service care sunt parteneri Schmitz . 

Nici macar nu incerc sa te conving , deoarece nu ma intereseaza cum iti administrezi afacerea . Fiecare o face pe buzunarul lui , dar daca-mi dai o adresa de mail, pot sa-ti dau minim doua firme care te plateste cu 2 centi in plus daca ai tu vagon . Atat !!! DOI !!! Acolo chiar sunt de parere ca nu se merita sa investesti in vagon . Dar la 5 centi mie mi se merita . Daca voua nu vi se merita nu va luati . Nimeni nu va obliga .

Eu daca vreau imi iau si pt 2 centi , poate ca vreau sa-mi fac mie reclama pe prelata , sau vreau sa aiba soferul o lada mai mare pt el pe vagon , sau nu-mi place sa vina cu capul gol acasa la revizii si ITP si sa aiba toate boatfele pe sasiu . ETC . Fiecare cu ideile lui .

 

Am un prieten , lucreaza la containere in Atwerpen cu doua capuri tractor . Dar si-a luat un vagon second hand la 10.000 Euro , doar sa-l foloseasca de 4 ori / an cand isi aduce camionele pe rand acasa . Atat ! In rest il tine in Atwerp . Deci , ce sa-i zici , i se merita sau nu ? Sincer nu-mi pasa , daca el vrea e alegerea lui pe benii lui . 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Cargoblu, cred ca nu ați înțeles corect sensul celor spuse de mine. Pe acest forum, exprim punctul de vedere personal, cel de șofer profesionist - care știe să calculeze. Nu am nimic împotriva deținerii de ansambluri complete, chiar agreez ideea și conceptul de relativă independentă a transportatorului. Repet, nu agreez intermediarii și metodele lor de constrangere. Dar nu m-au convins sumele prezentate, iar aici folosesc ca bază de referință inclusiv experiența personala din timpul când dețineam propriul " agregat ", iar intr-o perioadă, scurtă, chiar " agregate ". Problema mea cu aceste calcule " optimiste " este ca ele funcționează atata timp cât se compensează diferența - negativă - rezultată, cu folosirea cutumelor din transportul românesc: salarizarea șoferilor profesioniști pe bază de diurna, încălcarea normelor prevăzute în Codul Muncii cu ajutorul interpretării " artizanale " a Regulamentului 561, conceptul ca a fi șofer profesionist de cursă lungă înseamnă chin și suferință, nerespectarea celor mai elementare drepturi sociale ale șoferilor profesioniști profitând de climatul de corupție și lipsă de expertiză în rândul autorităților din România, și nu în ultimul rând, profitând de lipsa de cunoștințe juridico- profesionale a unor colegi, sau de starea lor materială, mai puțin sigură. Acest tip de constrangere nu este cu nimic mai bun, decât cea practicată de intermediari, are ca scop doar echilibrarea balanței/bilanțului rezultat din funcționarea firmei pe bază de calcule " optimiste ". Alte două probleme complementare legate de acest tip de calcule: 1) Sunt colegi care doresc să facă pasul următor, trecând de la statutul de șofer, la cel de sofer-patron. De multe ori, singurele informații pe care se bazează, sunt cele furnizate de acest forum. O informație trunchiată sau nerealista, poate avea consecințe mult mai grave decat lipsa de informație. 2) Sunt destui intermediari care accesează acest forum. În momentul când un transportator avansează costuri de exploatare de maximum 3eurocenti/km/vagon, înseamnă ca se mai pot mulge niște banuti de acolo. La fel cum s-a întâmplat și cu consumul, cu efectuarea tranzitului pe naționale, cu depășirea greutății transportate legal, cu fentarea impozitării folosind artificiul diurnei, cu plata la kilometru, etc. De toate aceste diminuari artificiale a costurilor, au beneficiat permanent intermediarii, pe termen foarte scurt transportatorii, și niciodată șoferii, cu toate ca impactul negativ al " gaselnitelor " i-a afectat cel mai mult. Acestea fiind spuse, nu pot să plâng de milă transportatorilor care " fac sacrificii ". Asa cum știu să coalizeze, pentru a cere de la Statul Roman, diverse inlesniri care au adus soferii si soferia la " sapa de cauciuc ", să fie în stare să coalizeze și împotriva intermediarilor. Este valabil și pentru exemplul cu prietenul dumneavoastră: dacă cu doar două capete tractor, se fac " figuri neacoperite " de 10.000euro, atunci încă se mai poate tăia din prețul per kilometru. Și pe urma veniți și reclamați pe forum ce băieți rai sunt intermediarii, și de aceea " săracii transportatori " trebuie să mai taie la rândul lor din salarizarea șoferilor. P.S. - Un Krone " chel " - axa liftanta nu prea mai constituie " extra " în zilele noastre -, nu cred ca poate fi vândut cu 10.450 de EURO, după 5 ani. Poate dacă sta în show-room, sau dacă " prinzi o gâscă ". Mai ales dacă vorbim de următorii 5 ani, atunci sigur nu. P.P.S. Dacă luăm ca bază schimbul de cauciucuri la 2 ani, în 5 ani sau efectuăm al treilea schimb - cu costurile de rigoare -, sau o " întindem " de două ori câte 2,5 ani, sau cu ultimul schimb mergem 3 ani. Deci, sau cresc costurile, sau trecem la compromisuri. Iar pentru amortizarea investiției, trebuie mers și " luat de gât " intermediarul, nu " tras retarderul " pe șoferi.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

12000km x 0,93eur/km=11160euro

consum 35%=4200 LITRI x 1,20=5040 euro

autostrada=1750euro

salariul manager+taxe=1500euro

salariul sofer+taxe       =2000euro

 telefon+regie              =  500euro

                                 ------------------

                                        370 euro

ce ziceti?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Buna seara domnilor, ei calculează altfel:

12000km * 0.93euro/km = 11160 euro

consum 27,5% = 3300litri * 1.20euro = 3960 euro

autostrada 6000km + naționale 6000km = max 900 euro

manager nu este necesar, o poate face oricare șofer cu atestat ( și așa se

plictisește cât așteaptă la încărcare/descărcare/pauza/repaus

salariu șofer + taxe ( mai " subțire ) = maxim 1700 euro

telefon ( mai cu economie! ) + regie ( idem telefon ) = 300 euro

un contabil " la grămadă " = 300 euro

_________________________________________

4000 euro

Așa calculează un om de afaceri de succes în transporturi! Hawai D.J.! P.S. - Colegul Reptor a omis din calcule contabilul, pentru care probabil trebuia să mai aducă bani de undeva.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

pentru domnu giani.daca tot ai facut recalcul la ce am facut eu.ce zici de asta (orice ofertă sub pragul minim de 1.10euro/km, transforma activitatea de transport în prostituție rutieră)daca nu ma insel sant cuvintele dumneavoastra.

Edited by cico_3504
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Domnule Reptor, " calculele " mele au fost ceea ce, de obicei, numim umor negru. Ele nu reflectă nici convingerile, nici principiile mele vis-a-vis de această profesie. De aceea am și scris:" ei calculează altfel ", nu " eu calculez ", nu " noi calculăm ". Ca să continui în aceeași notă, un consum bun se obține foarte usor: circulând permanent la vale, la deal se foloseste tractarea cu parapanta, iarna se interzice cu desavarsire folosirea imstalatiei de încălzire - șoferul poate să îmbrace " o haină în plus ", vara nu folosește clima. Întreținerea ansamblului se face exclusiv de către sofer - în acest fel poate dezvolta aptitudini noi, oportunitate pentru care trebuie sa fie recunoscator. P.S.1 - sper ca de data asta m-am facut inteles. " Refacerea calculelor " a fost o gluma la adresa " ofertelor " postate, nu trebuie luate in serios. P.S.2 - consumul de 27.5% poate fi scos cu un MP4 euro6, camion circa 75000km, vagon circa 12000 km, prelata, curse Romania - Olanda - Belgia - Romania, medie 15tone, 80% - 85% autostrada și europene, viteza de croaziera 80km/h, un ochi pe turometru, urci pe Aeconomy, cobori pe manual, nu-l freci la manevre, pe oras intri noaptea sau dimineata devreme, nu te grabesti, nu depasesti. La confort nu trebuie sa faci rabat, dai drumul la clima pe jos si " umpli " cabina foarte bine, chiar daca este GigaSpace. Au fost curse - pilot, plus curse - test, înaintea semnarii unui contract, si in vederea achizitionarii unui tip de camion pentru desfasurarea contractului. S-au efectuat circa 25000km, cu două mărci diferite de camion. Asta nu înseamnă ca poți lua ca bază de calcul un asemenea consum în desfășurarea unui contract, nici nu a fost. O zi bună.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

circuland permanent la vale e imposibil,nefolosirea sistemului de incalzire pe timp de iarna e absurd.scania r 440 cutie automata opticruise consum 30% - 33%.eu am facut un calcul cu ce am eu de platit.nu vreau sa deranjez pe nimeni.o zi buna .

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Reptor, colegule, omule! Am specificat: a fost o glumă, parodie, bășcălie, miștocăreală, pe seama " ofertelor de nerefuzat "! No comment!!! Soluție: - Iarna te poți încălzi împingând ansamblul în " stau ", faci și economie la motorină, nu mai trebuie nici să mergi la sală. În timpul asta, poți ceda cabina unei " doamne ", face și ea niște banuti, primești și tu un procent, toată lumea are de câștigat. P.S. - sper ca măcar de dată asta să nu iei în serios " calculele "!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.