Members savioli Postat August 5, 2015 Members Share Postat August 5, 2015 Salut. Sunt nou pe forum dar as vrea sa intreb colegii mai vechi si cu experienta: din cele trei variante...pe care o preferati si mai ales de ce?. Drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members savioli Postat August 5, 2015 Autor Members Share Postat August 5, 2015 Acum am vazut unde am postat noul topic. Rog un moderator sa-l mute unde trebuie fiindca nu are nici o legatura cu parcarile si poapsurile. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members UNHleaSHD Postat August 5, 2015 Members Share Postat August 5, 2015 Desi n-am tras, cred ca as prefera oricand o cisterna pe local. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members acular Postat August 5, 2015 Members Share Postat August 5, 2015 Va salut. Colegule,dupa parerea mea,daca ar fi sa facem un clasament cu tipurile de transport rutier,ca si complexitate si pregatire,eu l-as calsifica asa: 1-transporturile agabaritice,se circula mult noaptea,se asigura foarte bine marfa,dar cred ca ai o satisfactie aparte(nu am lucrat,dar mi-as dori) 2- transporturile de lichide in cisterne sau container-cisterna,se lucreaza destul de curat,necesita o atentie sporita acest tip de transport in special la cel cu ADR,mare grija la presiune ,temperatura cat si la incarcarea si descarcarea lichidelor,de asemenea trebuie sa te inveti cu un alt stil de condus.Personal imi place cisterna,mai putin containerul-cisterna,pentru ca ai de-a face cu terminale. 3- transporturile frigorifice,se circula mult noaptea,datorita zgomotului trebuie sa ai grija pe unde faci pauza si atentie la setarile agregatului figorific.Personal mi-a placut acest tip de transport pentru ca imi placeau cursele lungi. 4- transporturile cu prelata,nu cred ca au nevoie de multe detalii 5- transporturile cu bena,care, personal nu-mi plac deloc, datorita faptului ca se lucreaza intr-un mediu mai putin curat. Nu vreau sa supar pe nimeni,mi-am exprimat doar o parere personala...poate ca aceste 'randuri',vor fi de folos cuiva care este la 'inceput de drum'. 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderators cico_3504 Postat August 6, 2015 Moderators Share Postat August 6, 2015 pai nu conteaza ce preferam noi ci ceea ce iti doresti tu...personal nu conteaza tipul ...ci salariul si conditiile oferite... cisterna= mai putin de munca dar mult mai periculos in functie de ce transporti...posibilitate de rostogolire datorita stilului de condus prelata = ceva de munca..tragi perdele..pui chingi..asiguri..etc frig =zgomotos..marfa perisabila..la temperaturi controlate... Ramine sa alegi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Giani Grecu Postat August 6, 2015 Members Share Postat August 6, 2015 Trailler, prelată, cisternă. Exclus frig ( am tras ), am probleme cu somnul! P.S.- colegul Acular, singura satisfacție la agabaritic erau bănuții mai mulți, în ultimul timp se poate spune ca nu mai este nici o diferența. În rest o mulțime de probleme suplimentare: mult condus noaptea, zile multe de restricție - și vara și iarna -, antemergatori care habar nu au de capul lor, eventual mai mult de comunicat intr-o limba straina, dimensiuni, puncte de sprijin, centre de greutate date aiurea, lanțurile și calele sunt mult mai grele decât chingile, vrei - nu vrei trebuie sa te murdaresti, activități conexe de asigurare deplasare aproape inexistente, pentru ca sunt mai scumpe, deci mai greu de inlocuit ansamblurile pentru transport agabaritic sunt de obicei uzate moral. Avantaje: nu au inventat - încă - transpaletul de 50 de tone, se plătește sporul de noapte, este mai greu sa-ti fure din marfă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members schwarz Postat August 10, 2015 Members Share Postat August 10, 2015 Mai putem adauga munca la containere.Curse tur-retur in acelasi port, relativ scurte( max 300-400km pe sens), gol pe un sens,se lucreaza ziua,nu legi,..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.