Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Sfat!Urgent!


szaga

Recommended Posts

  • Members

Daca un cap tractor sau o semiremorca a avut sasiul rupt si a fost sudat..,va-ti mai urca pe o astfel de masina?Ar trebui sa incep munca pe o astfel de masina si nu stiu exact la ce riscuri ma expun si nici nu stiu ce a fost rupt(tractor sau remorca) sau cat de rau.Eu banuiesc ca destul de mari mai ales ca doar incarcatura se invarte in jurul a 40 tone :-\zilnic.

Astept urgent sfaturi,pareri!

Drumuri bune tuturor!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

De multe ori reparatia tine mai mult ca originalul.Daca la sudura aia s-a aplicat o placa de metal ca intarire,si s-a folosit un aparat de sudura bun, iti garantez ca "tine" mai mult ca si camionul.Problema la tine sta in greutatea incarcaturii,cine va raspunde in cazul in care te prind controalele?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Am mai lucrat la acelasi patron in aceleasi conditii dar pe o alta masina mult mai noua si mult mai buna.El raspunde el plateste ca doar el cere sa se puna atat pe masini.

Mulumesc de raspuns si mai astept si alte pareri!

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Exact. :oSpune-mi mai multe daca sti ceva. :-\

Iveco a facut pana in 2005 cred,pentru Stralis si Eurostar , un sasiu destul de ..."gaurit" .Problema lui este ca se rupe(fisureaza) undeva in zona gurii de lup, asta datorandu-se in primul rand incarcaturilor cel putin generoase.Asa cum am scris mai sus, daca un sudor bun ranforseaza ruptura cu o placa de metal, nu mai e nicio problema.Pe tine nu ar trebui sa te ingrijoreze ruptura sasiului ci altele la Iveco.Sincer.  :-X

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu am sudat sasiul la o semirem basculabila si tine si acuma. Oricum, astea duc mult... Ce-i drept, avea o crapatura pe lateralul sasului. Am pus placa asa cum zice leobango. Apropo leo, de unde ai stiut ca-i Iveco  ;D

Acum am vazut ca spusesei deja ca e vorba de o bascula. :-[ Scuze!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • Members

Un coleg care ma poate ajuta si pe mine.Am un Iveco Stralis din 2002 Semiautomat.motor de 430CP. si cand este rece motorul nu imi trece pe N... si am erori in bord:EUROTRONIC9A , si nu numai. dar cand ajunge apa peste 40 de grade. o mai opresc si o pornesc iara si trece pe N. dar asta dupa vreo 1 ora sau 2.!.... am fost cu ea la service mi-au tinut masina o saptamana si nimic! cine ma poate ajuta? avetii ideea de ce?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

colegule... la mine este problema numa cand porneste ca nu este pe N si nu preaca de pe loc. dupa ce se incalzeste si trrece pe N. merge foarte bine primeste viteze schiimba bine... nu am nicio problema in rest. doar atat! si numi porneste din cheie, am fire trase in cabina de la electromotor . o opresc de cateva ori si o pornesc si la un moment dat se accelereaza singura , cade pedala de acceleratie in podea si exact atunci trece pe N.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

eu as zice sa fii atent, sa te asiguri daca reparatia a fost bine facuta...

stiu firme unde soferii mai fac reparatii (sau mai bine zis carpeli)

cum zicea cineva pe aici, sa ai grija ca e vorba de viata ta!

Exaxt !!! ... La un sasiu trebuie lucrat bine , trebuie sudat in pozitie buna,nu stramb , trebuie placat , sudat solid !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.