Members szaga Posted June 1, 2010 Members Share Posted June 1, 2010 http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/a-intrat-cu-tir-ul-in-pamant-s-a-surpat-drumul-sub-el.html Si mai vor bani pe rovigneta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Mercedes_freak Posted June 1, 2010 Members Share Posted June 1, 2010 Ce i-as mai da la inganfatul de berceanu peste nas cu asta.............. M-ar tinea si nepotii nepotilor lui minte, tui mama lui de m.ist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted June 1, 2010 Members Share Posted June 1, 2010 Nu toate drumurile din Bucuresti (in mai toate orasele de altfel)sunt construite pentru traficul greu. Acesta este unul dintre acele drumuri, iar pe astfel de drumuri trebuie sa existe o restrictionare de gabarit. Nu prosti sunt aia care le-au construit, ci aceia care dau voie sa circule masinile grele pe ele (masinile de la un anumit tonaj in sus). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Razvan(GRSu) Posted June 1, 2010 Members Share Posted June 1, 2010 Hai sa fim seriosi cand s-a facut la noi vreodata ,analiza a solului sau stabilitatea terenului( chestii din astea ca nu sunt in domeniu) ,poate peste 2,3 ani se va face pe langa drumul ala un depozit si vrea sa intre cu tiru ,ce facem ? Facem alt drum ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted June 1, 2010 Members Share Posted June 1, 2010 Nu razvan, indicat ar fi sa nu le dea autorizatie de constructie pentru depozite oriunde in oras.Depozitele ar trebui sa fie facute intr-o zona in afara orasului, unde sa fie acces simplifitat pentru camioane.Astfel soferii de camioane nu trebuie sa se mai bage pe tot felul de stradute , pierdere de timp si multi nervi, castiga si timp,se fluidizeaza si traficul in oras, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members rusulik Posted December 26, 2010 Members Share Posted December 26, 2010 a rupt masina .... ar trebuii dati in judecata pentru a primii niste bani pentru reparatii si alte cele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 No lasa-l in colo de drum adica io inteleg sa nai voie cu tiru pe el dar tu ce zici Tavi cum sa faci un drum atata de prost ala ii facut asa din neglijenta degeaba incerci tu sa justifici ca nu drumul ca-i facut prost ii cauza incidentului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted January 2, 2011 Members Share Posted January 2, 2011 Costea Lucian, de ce crezi tu ca pe unele strazi este interzis accesul autovehiculelor cu masa totala mai mare de 3,5 t (ori 7,5 t, dupa caz) ? Nu toate drumurile au o infrastructura adecvata traficului de mare tonaj.Aceasta este una dintre cauze.Cei care sapa prin asfalt ca sa bage ,cablu,canalizare,etc...constituie o alta cauza a acestor incidente(asa cum se spune si in reportaj).Sapa ,fac transee si cand sa le astupe , o fac de mantuiala, nu taseaza bine pamantul si este normal sa cedeze apoi asfaltul sub rotile camioanelor.Nu lucrez la drumuri si poduri ca sa le iau apararea , dar uita-te si tu la filmulet cu atentie, drumul arata foarte bine,cu exceptia gaurii de sub camion . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 4, 2011 Share Posted January 4, 2011 Acolo zice f clar ca sa spat si sa astupat de mantuiala pe urma nici decum ca ar fi fost interzis si dupa acea sar fi ridicat restrictia Tavi asa ca ii clar ca nu sa lucrat bine.Sau poate u ai vrut sa zici ca acolo unde nu se lucra bine sa punem un semn interzis 3.5 si gata a scapat sau daca se lucra si mai prost pun interzis autovehicule si ii si mai bine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted January 4, 2011 Members Share Posted January 4, 2011 Stai linistit, ca prin orasele din Romania sunt destule strazi pe care inainte era accesul interzis pentru autovehiculele mai mari de 3,5 t , iar acum s-au dat jos indicatoarele ,dar strazile tot pentru 3,5 t sunt. Chiar langa blocul meu este o straduta de acces , de cand m-am nascut eu tot 3,5 tone era. Au dat jos indicatoarele (baietii destepti de la primarie) ca sa se poata intra cu camioanele cu marfa la un anumit magazin.Acum este dezastru, s-a spart tot drumul, s-a lasat asfaltul pe alocuri . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.