Jump to content

Drumurile Patriei.


Recommended Posts

  • Members

Nu toate drumurile din Bucuresti (in mai toate orasele de altfel)sunt construite pentru traficul greu. Acesta este unul dintre acele drumuri, iar pe astfel de drumuri trebuie sa existe o restrictionare de gabarit. Nu prosti sunt aia care le-au construit, ci aceia care dau voie sa circule masinile grele pe ele (masinile de la un anumit tonaj in sus).

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Hai sa fim seriosi cand s-a facut la noi vreodata ,analiza a solului sau stabilitatea terenului( chestii din astea ca nu sunt in domeniu) ,poate peste 2,3 ani se va face pe langa drumul ala un depozit si vrea sa intre cu tiru ,ce facem ? Facem alt drum ?

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Nu razvan, indicat ar fi sa nu le dea autorizatie de constructie pentru depozite oriunde in oras.Depozitele ar trebui sa fie facute intr-o zona in afara orasului, unde sa fie acces simplifitat pentru camioane.Astfel soferii de camioane nu trebuie sa se mai bage pe tot felul de stradute , pierdere de timp si multi nervi, castiga si timp,se fluidizeaza si traficul in oras, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Guest Anonymous

    No lasa-l in colo de drum adica io inteleg sa nai voie cu tiru pe el dar tu ce zici Tavi cum sa faci un drum atata de prost ala ii facut asa din neglijenta degeaba incerci tu sa justifici ca nu drumul ca-i facut prost ii cauza incidentului.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Costea Lucian, de ce crezi tu ca pe unele strazi este interzis accesul autovehiculelor cu masa totala mai mare de 3,5 t (ori 7,5 t, dupa caz) ? Nu toate drumurile au o infrastructura adecvata traficului de mare tonaj.Aceasta este una dintre cauze.Cei care sapa prin asfalt ca sa bage ,cablu,canalizare,etc...constituie o alta cauza a acestor incidente(asa cum se spune si in reportaj).Sapa ,fac transee si cand sa le astupe , o fac de mantuiala, nu taseaza bine pamantul si este normal  sa cedeze apoi asfaltul sub rotile camioanelor.Nu lucrez la drumuri si poduri ca sa le iau apararea  ;), dar uita-te si tu la filmulet cu atentie, drumul arata foarte bine,cu exceptia gaurii de sub camion ;D.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

    Acolo zice f clar ca sa spat si sa astupat de mantuiala pe urma nici decum ca ar fi fost interzis si dupa acea sar fi ridicat restrictia Tavi asa ca ii clar ca nu sa lucrat bine.Sau poate u ai vrut sa zici ca acolo unde nu se lucra bine sa punem un semn interzis 3.5 si gata a scapat sau daca se lucra si mai prost pun interzis autovehicule si ii si mai bine.   

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Stai linistit, ca prin orasele din Romania sunt destule strazi pe care inainte era accesul interzis pentru autovehiculele mai mari de 3,5 t , iar acum s-au dat jos indicatoarele ,dar strazile tot pentru 3,5 t sunt. Chiar langa blocul meu este o straduta de acces , de cand m-am nascut eu tot 3,5 tone era. Au dat jos indicatoarele (baietii destepti de la primarie) ca sa se poata intra cu camioanele cu marfa la un anumit magazin.Acum este dezastru, s-a spart tot drumul, s-a lasat asfaltul pe alocuri .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.