Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

Renault Magnum MACK 2002


EVESPEEDFAN

Postări Recomandate

  • Members

Va salut colegii! Am un Magnum cu motor de Mack din 2002, l -am luat mort, stat și cu toate calculatoarele arse. L-am făcut, l -am pus pe picioare, toate reviziile, pompa de apa și toate curelele etc. 

Problema 

După doua săptămâni de lucru am constatat ca nu baga căldură și am tot schimbat electrovalva de sub Câmpina, aceea care comuta rece cald.. Am găsit numai porcarii blocate, vorbesc de dezmembrări. Tensiune la ea am. Am sunat și am pus un T. Am căldură ,toate bune. Am văzut ca sus, la întrare în radiator furtunul de apa este gol și radiatorul cam jumătate gol.. Am zis sa dau termostatul jos, acesta fiind nou și el și astăzi când a plecat mașina, în 30 km a ajuns la 90 fără termostat deci ai a făcut o presiune exagerata. Am ajuns la mașină, am umplut radiatorul care evident era rece, i am pus apa și pe el și pe furtun, adică spre locul unde vine termostatul și a mers alți 70 km fără sa mai treacă de 60 grade. Menționez ca atașat la cap tractor se afla o duba frig goala. Are cineva idee dacă aceste motoare lucreaza mai în presiune sau cum se aerisesc corespunzător? Poate greșesc eu undeva ,sau totuși e o problema si nu o gasesc. Mulțumesc! 

Editat de cico_3504
ortografie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
16 minutes ago, cico_3504 said:

Aerisirea ai facut-o corect cind ai pus apa..? sa nu fi ramas aer

Asta ar fi problema ca nu găsesc un loc pe unde sa fac aerisire.. Am scos furtunul de sus ce întra în radiator și radiatorul era gol. Am umplut, am băgat pe furtun apa și l am pus înapoi asa. Apoi a mers 70 km cu temperatura cam la 55-60. Pe unde se face mai exact aerisirea? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Moderators

nu am lucrat cu renault,totusi...cauta dupa pompa de apa pina in radiator,undeva ar trebui sa existe un surub de aerisire.Poate intra vreun coleg care a lucrat sau lucreaza pe acest model si te lamureste.Daca aerisirea nu este facuta corect vei avea intotdeauna probleme cu temperatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members
3 minutes ago, cico_3504 said:

nu am lucrat cu renault,totusi...cauta dupa pompa de apa pina in radiator,undeva ar trebui sa existe un surub de aerisire.Poate intra vreun coleg care a lucrat sau lucreaza pe acest model si te lamureste.Daca aerisirea nu este facuta corect vei avea intotdeauna probleme cu temperatura

Sper sa ma ajute cineva.. Mulțumesc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Alipește ca text simplu

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    • Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Pentru a naviga pe acest site , trebuie sa respectati termenii Termeni de Utilizare.