Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Renault Magnum MACK 2002


EVESPEEDFAN

Recommended Posts

  • Members

Va salut colegii! Am un Magnum cu motor de Mack din 2002, l -am luat mort, stat și cu toate calculatoarele arse. L-am făcut, l -am pus pe picioare, toate reviziile, pompa de apa și toate curelele etc. 

Problema 

După doua săptămâni de lucru am constatat ca nu baga căldură și am tot schimbat electrovalva de sub Câmpina, aceea care comuta rece cald.. Am găsit numai porcarii blocate, vorbesc de dezmembrări. Tensiune la ea am. Am sunat și am pus un T. Am căldură ,toate bune. Am văzut ca sus, la întrare în radiator furtunul de apa este gol și radiatorul cam jumătate gol.. Am zis sa dau termostatul jos, acesta fiind nou și el și astăzi când a plecat mașina, în 30 km a ajuns la 90 fără termostat deci ai a făcut o presiune exagerata. Am ajuns la mașină, am umplut radiatorul care evident era rece, i am pus apa și pe el și pe furtun, adică spre locul unde vine termostatul și a mers alți 70 km fără sa mai treacă de 60 grade. Menționez ca atașat la cap tractor se afla o duba frig goala. Are cineva idee dacă aceste motoare lucreaza mai în presiune sau cum se aerisesc corespunzător? Poate greșesc eu undeva ,sau totuși e o problema si nu o gasesc. Mulțumesc! 

Edited by cico_3504
ortografie
Link to comment
Share on other sites

  • Members
16 minutes ago, cico_3504 said:

Aerisirea ai facut-o corect cind ai pus apa..? sa nu fi ramas aer

Asta ar fi problema ca nu găsesc un loc pe unde sa fac aerisire.. Am scos furtunul de sus ce întra în radiator și radiatorul era gol. Am umplut, am băgat pe furtun apa și l am pus înapoi asa. Apoi a mers 70 km cu temperatura cam la 55-60. Pe unde se face mai exact aerisirea? 

Link to comment
Share on other sites

  • Moderators

nu am lucrat cu renault,totusi...cauta dupa pompa de apa pina in radiator,undeva ar trebui sa existe un surub de aerisire.Poate intra vreun coleg care a lucrat sau lucreaza pe acest model si te lamureste.Daca aerisirea nu este facuta corect vei avea intotdeauna probleme cu temperatura

Link to comment
Share on other sites

  • Members
3 minutes ago, cico_3504 said:

nu am lucrat cu renault,totusi...cauta dupa pompa de apa pina in radiator,undeva ar trebui sa existe un surub de aerisire.Poate intra vreun coleg care a lucrat sau lucreaza pe acest model si te lamureste.Daca aerisirea nu este facuta corect vei avea intotdeauna probleme cu temperatura

Sper sa ma ajute cineva.. Mulțumesc 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.