Jump to content

Recommended Posts

am o problema cu taho la un volvo din 2013   mi-a aparut pe displei violare taho apoi inpulsor defect dupa care am dat ok si sau sters. dupa citeva zile au aparut iar  am facut pauza 12 ore iar pe displei arata 4 ore ca pauza, are cineva vreo sugestie? am inpulsor ceramic si nu ia magnetul   nu l-am folosit niciodata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot la Volvo FH 2013 am pățit la fel, tot impulsor ceramic. Am schimbat impulsorul in Danemarca. Toată distracția 500 euro.

Surpriza a fost la prima verificare de tahograf in Romania , când am constatat că isteții din Danemarca nu mi-au sigilat noul impulsor. Dacă mă oprea vreun control , o incasam rău.

Daca faci tur-retur, te poți risca să îl schimbi in tara, scoți bonuri taho la greu.

Drumuri bune cu sănătate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cind ai timp treci totusi la un service autorizat,dupa mine nu e ok ca prima data sa iti arate ca are defectiuni diferite..ai zis violare tachograf..apoi schimbat pe impulsor defect si acum pe contact card.Daca nu recunostea cardul iti aparea de prima data,fii atent la el sa nu dea iar rateuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.