Comunitatea soferilor profesionisti Sari la conținut

o mana de ajutor care a trecut prin asta sau un jurist


b93lfk

Postări Recomandate

  • Members

Salut . As avea si eu o mica problema, sa ma ajute si pe mine cineva care a mai auzit sau a mai trecut prin asa ceva pentru ca sunt incepator in astea . Sa trec peste prezentari si rugaminte de ajutor sa va explic in mare despre ce este vorba .

Am fost angajat la TRANSCAR unde am lucrat un an de zile , cand am vrut sa plec am intampinat greutatile cele mai mari , am depus preavizul incepand cu data de 1 august2011 iar ei lau aprobat din 9 august2011 (este legal?)eu am stat 24 de zile cum zice noua lege a muncii 20 de zile lucratoare (totul ok si legal din punctul meu de vedere) ilegal din punctul lor pentru ca mi-au desfacut contractul de munca pentru ne respectarea termenului de preaviz si absente nemotivate (este corect?) am sa atasej cele spuse si sub forma de foto sa deonstrez si in acte oficiale primite astazi , va rog sa imi dati si mie sfaturi eventual un sprijin juritic sa pot sa ii dau in judecata si sa stiu ce sanse de castig am ?

100_5833.jpg

100_5834.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Members

Salut.

Dreptatea este de partea ta. In momentul cand depui demisia, primesti o hartiuta ceva, cu numar de inregistrare si data cand a fost depusa demisia respectiva. Termenul de preaviz incepe sa curga din momentul respectiv. Faptul ca ei aproba dupa 8 zile, asta e problema lor. Puteau sa o aprobe si dupa 19 zile, tu in a 20-a zi lucratoare (conform ultimelor reglementari) esti liber sa pleci. Durata de timp scursa din momentul in care depui demisia si momentul in care aproba ei nu se scade din timpul tau de preaviz si nici nu reprezinta o modalitate de taraganare a demisiei tale pe care sa o foloseasca firma in favoarea ei.

Acum, te rog atentie la prevederile din Codul Muncii:

Art. 17

[...]