Members spoonvil Posted October 3, 2011 Members Share Posted October 3, 2011 Voi ce parere aveti? Pro sau contra si de ce? http://www.nomegatrucks.eu/mega-camioanele-in-5-minute/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members DafXF Posted October 4, 2011 Members Share Posted October 4, 2011 Eu sunt Pro,mie imi plac,as vrea sa conduc asa ceva..un vagon si jumatate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Christian Posted October 5, 2011 Members Share Posted October 5, 2011 Si eu cred ca sunt pentru, dar cred ca ar fi fain, sa construiasca, benzi speciale pentru astfel de camioane, exemplu cum exista si benzi speciale pentru biciclisti, asa ar putea sa faca si benzi speciale pentru transportul de mare tonaj, tinand cont si de faptul ca acesta tine economia tarilor in picioare, totusi este un avantaj fiindca in loc de doua capuri tractoare se foloseste doar unul, deci ca si poluare cred ca ar fi mult mai rentabil Mega trucks, dar intradevar implica si alte investitii, este punctul meu de vedere. De ar exista aceste piste speciale, nu ar mai fi atatea accidente, fiindca se evita coliziunea cu autoturismele care se tot implica in diverse depasiri. :) :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Acelasi tip de film care sa sperie opinia publica putea fi vizionat si in Canada acum 20 de ani,impotriva LCV-urilor(road-trains).Intre timp trenurile rutiere au fost adoptate in aproape toate provinciile canadiene,atat sub forma de biciclete(doubles) cat si triciclete(triples),asa numitele Queen City!In Canada accidentele cu LCV-uri sunt foarte putine spre deloc,asta si pentru ca legislatia este foarte stricta(viteza redusa,maxim 90,interdictie de a depasi,interdictie de a circula pe drumuri cu o singura banda pe sens si fara sensuri de mers despartite,restrictii de a circula iarna,sau cand soseaua este alunecoasa,sau cand vizibilitatea este redusa,testarea riguroasa a soferilor,in Quebec de exemplu,ca sa ai dreptul sa dai examen pentru mentiunea T,tren rutier,trebuie sa ai MINIM 5 ani de experienta pe vehicole grele articulate si multe altele).Eu am avut privilegiul sa conduc trenuri rutiere(la Robert) si nu regret experienta,mi-a placut foarte mult!De ce nu mai fac?Pentru ca marile companii de transport,desi factureaza clientul cat pentru 2 remorci,deci pret normal,nu platesc soferul dublu(indiferent daca este sofer de companie sau proprietar exploatant),ei platesc in plus doar o diferenta care sa acopere motorina consumata in plus ,uzura marita a camionulu(la proprietarii exploatanti) si timpul suplimentar la soferii de companie dar care nu compenseaza riscurile suplimentare si dificultatea sporita asa ca le-am spus F...O..,cand o sa platiti pretul normal pentru 2 voiaje atunci mai discutam,pana atunci nu mai sunt dispus sa" fur "munca unui alt coleg(1 sofer la 2 semi-remorci inseamna 1 sofer in minus)si sa fac "platesti unul,al doilea e gratis!"Dar experienta in sine mi-a placut,nu regret deloc,iar ca siguranta rutiera LCV-urile sunt foarte sigure! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members wolverine Posted January 4, 2012 Members Share Posted January 4, 2012 Haideti sa nu comparam drumurile si densitatea oraselor din Europa cu cele din Canada sau Australia.Nu prea isi au locul aceste camioane in Europa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.