Members bulancea Posted October 30, 2011 Members Share Posted October 30, 2011 va salut, la un Man TG410, 2002, am urmatoarea problema: in bazinul de antigel am destul de mult ulei, cand e la rece cam tot ce este in bazin este apos-uleios-poros(nu chiar spuma). Nu stiu daca uleiul este prezent datorita unor probleme mai vechi,a se vedea posturile mele la sectiunea Service de prin martie, desi am spalat sistemul de racire cu solutie speciala,dar sincer am pus acelasi antigel/apa,decantat ce-i drept. Sau exista datorita unor probleme actuale,dar parca e prea mult ulei. Apa nu se ridica mai mult de 90gr, chiar sta mult mai jos cand e pe gol sau chiar pe plin daca nu o "calc. Nivelul in bazin nu a crescut,chiar i-am mai pus vreo3 litri de solutie antigel, nu ii mai pusesem de vreo3 luni. Ulei am mai completat vreo 2 litri,asta dupa 15000km de la schimb, presiunea uleiului imi arata pe calc in bord ca e 5.96 in mers,la relanti e undeva la 2-3. In starea in care e acum merg de vreo 2-3 luni, zilnic intre 200-400km. Bineinteles ca vreau sa rezolv problema,dar cu costuri cat mai mici, anume se poate verifica cumva pe tester ceva, sa nu se apuce careva sa desfaca aiurea, sa si platesc pt asta, ca am mai patit-o. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted November 12, 2011 Share Posted November 12, 2011 Salut.In legatura cu problema pe care o ai,parerea mea ca ajutor de mecanic,fara prea multa experienta,este ca ,de vina este termoflotul(racitorul de ulei).Ori ai o fisura ori garnitura este fisurata.Daca ai drum pe la Piatra Neamt pot sa iti dau un nr de la un mecanic care mananca MAN-urile pe paine.Mai intereseazate pe la mecanicii din zona ta si cand rezolvi sa ne spui si noua despre ce a fost vorba.Bafta si drumuri bune. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members lascu Posted November 20, 2011 Members Share Posted November 20, 2011 la raba asta era cauza asa cum zice colegul termoflotul spart [racitorul de ulei],deci principiul este acelasi asa ca trebuie schimbat racitorul de ulei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members bulancea Posted February 2, 2012 Author Members Share Posted February 2, 2012 problema expusa a fost din cauza garniturii de la distributie--motor, unde trebuie desfacute o gramada ca sa se ajunga acolo. S-a rezolvat(de vreo 2 luni) la service in Cta,la domnul Petrica D, cu 2000 lei manopera si toate piesele/materialele. De atunci baga mai bine caldura, apa sta la 90, chiar si acum la minus 15 grade si fara carton in fata, antigelul a ramas curat. Numai bine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 daca ai cutie cu intarder e spart bazinul si culuarea este uleiului este nu catre negru si miroare a transmisie. daca nu este catre negru si este de la motor si anume termoflot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leobango Posted February 2, 2012 Members Share Posted February 2, 2012 Bobi, cand mai dai raspunsuri, citeste si ce scriu altii, poate au rezolvat-o in vreun fel. Nu de alta, dar piesele costa mult si cand dai raspunsuri gresite si se ia vreunul dupa ce scrii nu platesti tu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mr.tech Posted February 6, 2012 Members Share Posted February 6, 2012 2 variante termoflot sau garnitura dintre bloc si pompa de apa.a doua varianta se elimina verificand dc exista condens la un capac de culbutor.dureaza 2 min k o tubulara de 13.dc este garnitura comunica in ambele sensuri.dc este termoflotul ai numai ulei in apa.presiunea uleiului in termoflot este mai mare decat a apei succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.