Members albert_303 Postat Ianuarie 6, 2012 Members Share Postat Ianuarie 6, 2012 Majoritatea dintre noi tranzitam Austria cred ca ati vazut un panou pe marginea autostrazillor care a aparut in urma cu cateva luni [img width=533 height=400]http://s5.postimage.org/9jltlq98n/271220112107.jpg "calea de salvare'' asa am inteles eu si azi am auzit la radio ca amenzile ajung pana la 280 euro dar pe siteul http://www.rettungsgasse.com/ cu germana pe care o stiu eu, am inteles ca amenzile ajung pana la 2180 euro Anexez si textul pentru cine stie germana sa confirme sau sa infirme ce am scris eu mai sus: So entsteht die Rettungsgasse, die nur von Einsatzfahrzeugen (Polizei, Feuerwehr und Rettung), Fahrzeugen des Straßendienstes oder vom Pannendienst befahren werden darf. ACHTUNG: Die Bildung einer Rettungsgasse ist nicht nur dann notwendig, wenn ein Unfall als Ursache der Verzögerung auftritt. Auch die freie Durchfahrt von Einsatzfahrzeugen zu anderen Einsatzorten oder Krankenhäusern muss gewährleistet werden. Damit gilt in Österreich das gleiche Prinzip wie in Deutschland, der Schweiz, Tschechien und Slowenien. In Österreich ist die Bildung einer Rettungsgasse bei Staubildung VERPFLICHTEND! Verkehrsteilnehmer/innen, die unberechtigt die Rettungsgasse befahren oder ein Einsatzfahrzeug behindern, müssen mit hohen Geldstrafen bis zu 2.180 Euro rechnen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members levier Postat Ianuarie 6, 2012 Members Share Postat Ianuarie 6, 2012 colegu din cite vad eu se incearca un nou concept ;acela de a se forma o banda de mijloc in cazul urgentelor si anume cei din banda 2 se apropie cit pot de parapetul ce separa sensurile iar cei de pe banda din dreapta se retrag pe banda de urgenta pe care pina acum toti am cunoscut=o raminind liber pe centru pentru vehiculele de urgenta;din indicator combinat cu f putina germana pe care ocunosc eu asta inteleg; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Mario Bandit Postat Ianuarie 6, 2012 Administrators Share Postat Ianuarie 6, 2012 conceptul asta se foloseste pe spania , nu exista o lege scrisa , dar in cazul cozilor formate in cazul accidentelor sau simple ambuteaje , pentru a crea spatiu vehiculelor cu regim prioritar , oricum e o chestie de logica si bun simt !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members levier Postat Ianuarie 6, 2012 Members Share Postat Ianuarie 6, 2012 de acord cu MARIO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members jupanu Postat Ianuarie 7, 2012 Members Share Postat Ianuarie 7, 2012 Va fac traducerea,care suna cam asa: aceasta banda se creaza nu numai in situatii de accident,ambuteiaje ci si daca masini ale politiei,pompieri,ambulanta,e.t.c,se deplaseaza la interventii.In aceste cazuri sunteti obligat sa creati banda de urgenta conform modelului de pe panou si cei care circula pe aceasta banda(creata),precum si cei ce stanjenesc circulatia vehiculelor mai sus mentionate,vor fi sanctionati cu amenzi de pana la 2180E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members albert_303 Postat Ianuarie 7, 2012 Autor Members Share Postat Ianuarie 7, 2012 multam pentru traducere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members valysoferubraila Postat Ianuarie 7, 2012 Members Share Postat Ianuarie 7, 2012 asta am inteles.Dar daca autostrada are 3 benzi +banda de urgenta cred ca nu mai e necesar sa facem acest culoar?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members albert_303 Postat Ianuarie 7, 2012 Autor Members Share Postat Ianuarie 7, 2012 banda de urgenta pe multe portiuni de autostrada din Austria este destul de ingusta si masinile oprite in S.O.S-uri o blocheaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Mit Postat Ianuarie 8, 2012 Members Share Postat Ianuarie 8, 2012 Personal am observat de multe ori cum banda suplimentara din dreapta devine inutila. Masinile cu probleme reusesc sa fie depasite relativ usor, dar cu siguranta incetinesc parcursul masinilor de urgenta. Totusi cel mai dificil devine atunci cand se ajunge la o iesire de pe autostrada si acolo este coada. In acest punct banda de urgente dispare si devine banda de incetinire, iar masinile sunt pur si simplu blocate, fara posibilitatea de a merge nici inainte nici innapoi si de multe ori dureaza destul de mult pana se face un culuoar pentru masina de interventie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EX Staff VT880 Postat Ianuarie 8, 2012 EX Staff Share Postat Ianuarie 8, 2012 Priviti cu atentie,si nu ezitati sa luati masurile cerute de lege , puteti salva viata unui om, a unui coleg ....a cuiva drag ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members mariusdafxf Postat Ianuarie 9, 2012 Members Share Postat Ianuarie 9, 2012 scuze ptr. claritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Anonymous Postat Ianuarie 9, 2012 Share Postat Ianuarie 9, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members manu Postat Ianuarie 20, 2012 Members Share Postat Ianuarie 20, 2012 Acest principiu se aplică în Austria, în Germania, Elveţia, Republica Cehă şi Slovenia !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.