Jump to content

Man Tga


hermanrazvan

Credeti ca man este king of the road cu adevarat?Va rog sa argumentati  

40 members have voted

  1. 1. Credeti ca man este king of the road cu adevarat?Va rog sa argumentati

    • DA
      28
    • Nu
      12

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Members

Si eu lucrez pe un tga de 440 la care am o bena de cereale de 50 mc si nu m-a lasat la greu niciodata si va rog sa ma credeti ca l-am pus la grele incercari. De confortul din cabina nu mai vorbim. Ca intretinere este usor de facut. Cel putin eu unu  sunt super multumit de "Bubulina" mea

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Members

Pe langa cabina foarte confortabila, MAN-ul mai are un mare avantaj: se incadreaza in norma de poluare EURO4 fara a fi dotat cu instalatia suplimentara de AdBlue, fapt ce implica o reducere drastica a costurilor de utilizare si intretinere ale vehiculului. Mai mult, reteaua de service are o acoperire foarte buna in Romania, iar calitatea serviciilor este din ce in ce mai buna, in conditiile unei politici active de promotii si discount-uri!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Members

Am fost astazi sa vad un tga 18.410 din 2004, ca prima impresie pare o masina destul de corect ingrijita, nu avea erori prin bord, starea vizuala era neasteptat de buna pentru varsta si km( aprox 900.000), INSA, am aflat ca nu are intarder sau retarder, are doar frana aia pneumatica cu 3 trepte. Intrebarea mea e : cat de mult conteaza acest lucru la consumul general, ma intereseaza cine a mers mai mult pe o masina similara in tara.

In rest, atat cat ma pricep, adica putin, mi-a parut net superior daf-urilor vazute pana acum, cabina e foarte mare, bine dotata iar sasiul se prezenta foarte bine, fara rugina.

Astept pareri legate de lipsa intarderului din echipare, cat de mult conteaza acest lucru, etc.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Motorul de 410 cp este fiabil,mai puturos dar merge.Nu stiu cat te ajuta la consuma retarder-ul/intarder-ul dar sigur e mai eficient nu esti toata ziua cu piciorul in frana,nu uzezi atat de tare placutele/tamburii.La MAN sub 1.000rpm se decupleaza,dar daca vrei,lucra si la 2.200rpm intarderul,6trepte in treapta 6 si cu 24-25t te opreste imediat.Succes la cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.