Comunitatea soferilor profesionisti Jump to content

Specialist service


leobango

Recommended Posts

  • Members

Pentru cei ce stiu cu adevarat meserie in domeniu dar si ce inseamna termenul de special am infiintat un grup aparte de "specialist service".Vor avea acces cei ce si-au dovedit priceperea temeinica ( la partea teoretica pentru ca practic nu s-a putut proba) pe aici dar si cei ce doresc sa faca parte  si vor dovedi ca sunt buni in ceea ce fac.Discutiile vor fi in cadru restrans si vor servi in principal intr-ajutorarii, schimbului de experienta,eventuale schimburi de marfa,piese,softuri,etc.In principiu,din motive concurentiale, nu voi fi de acord cu un numar mai mare de 3 specialisti / judet. Puteti sa cereti calitatea de membru al acestui grup aici sau pe mail la leobango@yahoo.com. Cererea de a fi membru al grupului va fi analizata in cel mai scurt timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...
  • Members

buna ziua ,din pacate nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar cau cu disperare un rasp,am segmentat un motor MAN,dupa remontarea motorului pus apa si ulei,am dat sa pornesc toate bune si frumoasa insa becu ulei aprins,pun sa verific presiunea uli ,.nimica ,tind sa mentionez ca pompa de ulei vacum este formata din doua roti dintate aflate intr-o carcasa si cica prin rotatia lor apsorb uleiu din baie si il trimit mai departe,dar nu se intampla,eu am incercat sa o amorsez bagand printro supapa ulei cu presiune ,gandindu-ma ca as putea umple carapacea in care se afla pompa vacum,am bagat prin acea supapa plinu de ulei am repus sa masor presiunea am pornit a aratat 7 bari pt 5 secunde dupa care zero,nu stiu ce sa ii mai fac!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Members
buna ziua ,din pacate nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar cau cu disperare un rasp,am segmentat un motor MAN,dupa remontarea motorului pus apa si ulei,am dat sa pornesc toate bune si frumoasa insa becu ulei aprins,pun sa verific presiunea uli ,.nimica ,tind sa mentionez ca pompa de ulei vacum este formata din doua roti dintate aflate intr-o carcasa si cica prin rotatia lor apsorb uleiu din baie si il trimit mai departe,dar nu se intampla,eu am incercat sa o amorsez bagand printro supapa ulei cu presiune ,gandindu-ma ca as putea umple carapacea in care se afla pompa vacum,am bagat prin acea supapa plinu de ulei am repus sa masor presiunea am pornit a aratat 7 bari pt 5 secunde dupa care zero,nu stiu ce sa ii mai fac!

Verifica asezarea pompei pe pinionul distributiei si te rog specifica ce tip de motor este,D2066,D2676,D2866....si poate gasim ceva ajutor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.