Administrators Gongy Postat Octombrie 30, 2011 Administrators Share Postat Octombrie 30, 2011 am inte;es ce este cabotajul...dar din celelalte rasp referitor la asta cineva spunea ca a luat amenda 4600 de euro ca a fost prins ca tracta remorci cu cap tractor inmatriculat RO...alta intrebare...se numeste cabotaj numai op facute in tara respectiva???adica unde este inmatriculata remorca???dar in alta tara daca merg cu ea???dupa ce am iesit dupa teritoriul cu probleme..apoi pot face op cite vreau??? exemplu: daca remorca este inmatriculata in franta tu nu ai voie sa faci curse interne nici in franta nici in interiorul oricarei tari din europa(adica curse interne in niciuna din tarile U.E. inclusiv Ro), sper ca ai inteles acum !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nonivis Postat Octombrie 30, 2011 Members Share Postat Octombrie 30, 2011 uau...nasolo problema...dar tot nu inteleg cum alti colegi de-ai nostrii totusi fac treaba asta..pe paginile netului scrie peste tot..ca angajeaza pt extern cu cap tractor propiu...cum au procedat???aici in tara ai sanse slabute sa faci banuti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Administrators Gongy Postat Octombrie 30, 2011 Administrators Share Postat Octombrie 30, 2011 uau...nasolo problema...dar tot nu inteleg cum alti colegi de-ai nostrii totusi fac treaba asta..pe paginile netului scrie peste tot..ca angajeaza pt extern cu cap tractor propiu...cum au procedat???aici in tara ai sanse slabute sa faci banuti... cursele se fac intre tari, adica incarci din franta si descarci in oricare tara din europasi invers , acum intelegi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members nonivis Postat Octombrie 30, 2011 Members Share Postat Octombrie 30, 2011 ..am inteles..cu toate ca nu-mi convine deloc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members leto200 Postat Octombrie 31, 2011 Members Share Postat Octombrie 31, 2011 Salut Ptr Mario daca firmele romanesti de transport ar merge cu preturi apropiate de preturile celor din vest sar putea ipotetic vorbind sa mai creasca salariul la soferi in tara si sa nu mai fim nevoiti sa plecam in toata europa. Pe alta parte sar putea vedea in romanica firme straine facind transport la preturi romanesti? Exemplu la autocare:rom 1-1,10 km sofer 30-40e diurna/zi DE 2,30-2,70 km sofer 50-70e+salar F 3-3,50km sofer 40-50e + salar exemplele pot continua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members oldtrucker Postat Decembrie 31, 2011 Members Share Postat Decembrie 31, 2011 De la 01.01.2012 firmele din Ro pot face cabotaj in Franta , insa nu mai mult de 3 operatiuni consecutive si nu in spatiu mai mare de 7 zile consecutive ! Numai ca s-au cam bosumflat sindicatele franceze !!! ( Mi-e sa nu ne bata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members Alin T. Postat Aprilie 15, 2013 Members Share Postat Aprilie 15, 2013 Pe mine ma interesa daca, cu autoutilitara de 3,5t pot face cabotaj in Italia, si care sunt regulile in acest sens ? Am tot cautat insa pana acum nu am gasit nimic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Members dactari Postat Martie 5, 2018 Members Share Postat Martie 5, 2018 o intrebare am cerut oferte pentru tractionist de la citeva firme din extern printre alte taxe si asigurari cmr mi-au cerut taxa cabotaj si acum intreb- este posibil ca sa poti plati o taxa extra comunitara ca sa ti se permita activitatea de cabotaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți posta acum și să te înregistrezi mai târziu. Dacă ai un cont, autentifică-te acum pentru a posta cu contul tău.