Administrators CALIN Posted January 27, 2010 Administrators Share Posted January 27, 2010 Potrivit unui comunicat de la Comisia Europeana, aproape toate statele comunitare au cerut ca romanii si bulgarii sa nu faca transport intern pe teritoriul lor. Cu alte cuvinte, pana acum, urmatoarele state vor continua sa excluda posibilitatea cabotajului pentru noi si bulgari in 2010 si 2011: Austria, Belgia, Republica Ceha, Danemarca, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Ungaria, Italia, Lituania, Polonia, Spania si Marea Britanie. CE nu a primit inca notificari de la Bulgaria, Cipru, Estonia, Irlanda, Letonia, Luxemburg, Malta, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia si Suedia. Informatii sigure in acest sens vor fi facute publice la mijlocul lui ianuarie. Detalii aici mai multe AICI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members palm Posted January 29, 2010 Members Share Posted January 29, 2010 Asta e normal. Sute de firme de transport dau faliment lunar, asa ca e o solutie care poate fii inteleasa..... insa..... de ce numai Ro si BG ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted January 29, 2010 Members Share Posted January 29, 2010 Da, pe deoparte e o idee buna, astfel fiecare face transport in tara lui, dar e putin mai dificil sa te intorci in tara incarcat chiar de acolo de unde ai lasat marfa ( din orasul ala, fara a mai fi nevoit sa mergi gol zeci de km pt a gasi ceva de incarcat pt intoarcere). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted January 30, 2010 Share Posted January 30, 2010 Pai nu cred ca trebuie sa incarci neaparat in satul in care ai livrat!Sa-ti dau exemplu legislatiei intre Canada si SUA!Eu,sofer canadian,am voie sa livrez oriunde in USA!Dar nu am dreptul sa fac interstate!Adica nu am dreptul sa incarc in State si sa livrez in State!Dar,dupa ce mi-am livrat in State voiajul meu incarcat in Canada,am dreptul sa incarc in State dar Doar cu destinatie externa!De exemplu,am livrat in California(acuma asta nu inseamna ca la un singur client,pot sa fac si LTL,loturi partiale,pot sa livrez si la mai multi clienti si ei pot sa nu fie neaparat toti in California,sa zicem ca am livrat unul in Nebraska,unul in wyoming,unul in Nevada si 2 clienti in California,remorca e goala,am dreptul sa incarc in State cu destinatie canada!Dar nu sunt obligat sa incarc neaparat in California,pot sa incarc si in Yuma(arizona) de ex,sau in Albuquerque (New Mexico)cu conditia sa nu livrez in State! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members yo5peb Posted January 30, 2010 Members Share Posted January 30, 2010 eu stiu ca in general cabotajul este interzis, indiferent de tara transportatorului. din sursa sigura, personal,cind nu era miros de criza pe piata nu ai voie sa faci cabotaj. aveam o baza in Beauvais,de unde incarcam tractoare frantuzesti dar nu le duceam in Franta ,exceptie faceau soferii cu contract de munca stiintific,olandez sau englez,si in zile si ore alese cu grija, adica noaptea pe drum si dimineata la dealer. am avut si eu citeva discutii cu un jardarm ca am incarcat in Franta si descarcam tot in Franta,dar era vorba de camioane daf,fabricate in UK si aduse in baza de un alt coleg. scorul a fost 0-0, intre timp colegul lui gasise o diagrama mai incarcata,apoi la masurat camionul s-a stabilit scorul final 1-0 pt Franta(650 euro ,lipsa girofar si placuta Convoi execptional), nu s-a mai jucat meciul retur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted January 30, 2010 Members Share Posted January 30, 2010 Uita-te mai bine pe reluare, a fost gol inscris din offside ;D . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EX Staff VT880 Posted January 30, 2010 EX Staff Share Posted January 30, 2010 Pai nu cred ca trebuie sa incarci neaparat in satul in care ai livrat!Sa-ti dau exemplu legislatiei intre Canada si SUA!Eu,sofer canadian,am voie sa livrez oriunde in USA!Dar nu am dreptul sa fac interstate!Adica nu am dreptul sa incarc in State si sa livrez in State!Dar,dupa ce mi-am livrat in State voiajul meu incarcat in Canada,am dreptul sa incarc in State dar Doar cu destinatie externa!De exemplu,am livrat in California(acuma asta nu inseamna ca la un singur client,pot sa fac si LTL,loturi partiale,pot sa livrez si la mai multi clienti si ei pot sa nu fie neaparat toti in California,sa zicem ca am livrat unul in Nebraska,unul in wyoming,unul in Nevada si 2 clienti in California,remorca e goala,am dreptul sa incarc in State cu destinatie canada!Dar nu sunt obligat sa incarc neaparat in California,pot sa incarc si in Yuma(arizona) de ex,sau in Albuquerque (New Mexico)cu conditia sa nu livrez in State! Doar in EUROPA !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted February 24, 2010 Share Posted February 24, 2010 Nu cunosc subiectul dar citind de la voi, trag si eu o concluzie... Daca doar RO si BG au interzis la cabotaj nu cumva UE este in offsaid si trebe sa plateasca niste daune pentru discriminare? Pe de alta parte mi se pare o solutie de chiar bun simt, dar sa fie aplicata in toate statele europene pentru toti membrii chiar si in Romania, pai nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Tavy985 Posted February 26, 2010 Members Share Posted February 26, 2010 Nu cunosc subiectul dar citind de la voi, trag si eu o concluzie... Daca doar RO si BG au interzis la cabotaj nu cumva UE este in offsaid si trebe sa plateasca niste daune pentru discriminare? Pe de alta parte mi se pare o solutie de chiar bun simt, dar sa fie aplicata in toate statele europene pentru toti membrii chiar si in Romania, pai nu? Da evgheny, asa ar fi norma sa se intample peste tot, dar se pare ca nu e asa chiar peste tot . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Neama Posted April 5, 2010 Members Share Posted April 5, 2010 mare grija la legile astea.un prieten s-a usurat de 4600euro zile astea pentru cabotaj in spania.tragea cu camionu personal imatriculat RO vagoane pt o firma spaniola. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members mik23n2 Posted April 28, 2010 Members Share Posted April 28, 2010 salutare, in Iasi, cred ca sut zeci, daca nu exagerez vreo 20/30 de camioane moldovenesti de BL ( balti) care fac cabotaj circula toata noaptea de la ora 19:00 pana la 5 dim , si incarca,descarca oriunde pe iasi, curand am mutat niste mobila, iau preturi ff mici , platesti motorina, si inca ceva in ,, plus ,, la pretz de bun simt, o pizza la sofer si rezolva pe loc:D,noaptea nimeni nu i controleaza circula in pace... Drumuri bune!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted April 28, 2010 VIP Share Posted April 28, 2010 De vina sunt si cei care apeleaza la ei si ii tin in ''viata'' Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Daca doar RO si BG au interzis la cabotaj nu cumva UE este in offsaid si trebe sa plateasca niste daune pentru discriminare? Nu e nici o discriminare. RO şi BG sunt singurele ţări care au aderat în 2007, iar prin tratatul de aderare s-a stabilit că pentru transportul de marfă va fi interzis cabotajul pentru 3 ani, până la 31 decembrie 2009, iar la cererea unui stat membru, interdicţia poate fi extinsă pentru încă cel mult 2 ani, deci maximum până la 31 decembrie 2011. Interdicţia este reciprocă, la transportul de marfă nici firmele din alte ţări din Comunitate nu au dreptul să practice cabotajul în RO. La transportul de persoane, cabotajul este permis, nu a fost interzis niciodată. Înainte de a trece la acuzaţii de discriminare, am face bine să ne informăm. Şi eventual, să avem mai multă încredere în principiile europene, pentru că Barroso nu e Tăriceanu. Pai nu cred ca trebuie sa incarci neaparat in satul in care ai livrat! Cu licenţa de transport obţinută în RO., poţi să încarci în Franţa pentru Germania, acela nu e cabotaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted July 10, 2010 Share Posted July 10, 2010 Buna ziua la toata lumea, Cabotajul este interzis doar pentru ca salariile în România si Bulgaria sunt mult mai mici ca afara ... Daca într-o zi ne-am decide toti sa cerem un salariu adevarat ...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted August 13, 2010 Share Posted August 13, 2010 Buna ziua la toata lumea, Cabotajul este interzis doar pentru ca salariile în România si Bulgaria sunt mult mai mici ca afara ... Daca într-o zi ne-am decide toti sa cerem un salariu adevarat ...! Si s-a lasat linistea peste sat. Nu cumva sa deranjam patronu din somic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIP MANV10 Posted August 13, 2010 VIP Share Posted August 13, 2010 Si s-a lasat linistea peste sat. Nu cumva sa deranjam patronu din somic. Problema ii ca nu ai cu cine ....!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members nonivis Posted October 29, 2011 Members Share Posted October 29, 2011 Domnilor, faceti-ma sa inteleg : daca am un cap tractor inmatriculat in Romania si vreau sa lucrez cu el in afara, cu semi-remorcile clientului ( cel ce ma angajeaza ), ceea ce fac se va numi cabotaj ( cursele se desfasoara in toata Europa ) ? Daca da, ce posibilitati am ? Va trebui sa inmatriculez cap-tractorul, sa deschid firma.. ? care este procedura legala pentru a lucra cu masina acolo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members tzacanel Posted October 29, 2011 Members Share Posted October 29, 2011 daca de exemplu incarci in spania si descarci tot in spania e cabotaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Gongy Posted October 30, 2011 Administrators Share Posted October 30, 2011 daca de exemplu incarci in spania si descarci tot in spania e cabotaj. in continuare la ce ai zis tu, ca sa inteleaga omul despre ce este vorba: poti lucra cu un cap tractor al tau si cu semiremorca clientului oricare ar fi aceasta dar nu poti incarca si descarca in tara in care este inmatriculata remorca(adica curse interne in tara respectiva, asta se numeste cabotaj). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members tzacanel Posted October 30, 2011 Members Share Posted October 30, 2011 da,ai dreptate. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members leto200 Posted October 30, 2011 Members Share Posted October 30, 2011 Salut.In principiu.cabotajul va fi permis de la 1 ianuarie 2012 pe tot teritoriul UE cu respectarea legislatiei europene si normelor specifice fiecarei tari.Ma refer la transport persoane unde am intrebat special ptr ca asta fac dar cred ca si transportul de marfa are acelasi regim.Atentie patroni la tariful perceput ptr ca anumite tari au un tarif minim obligatoriu pe care trebuie sa il respecte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted October 30, 2011 Administrators Share Posted October 30, 2011 eu nu cred , asta duce la ,, prabusirea ,, transportului din iterior . la asta sa gandit cineva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members nonivis Posted October 30, 2011 Members Share Posted October 30, 2011 am inte;es ce este cabotajul...dar din celelalte rasp referitor la asta cineva spunea ca a luat amenda 4600 de euro ca a fost prins ca tracta remorci cu cap tractor inmatriculat RO...alta intrebare...se numeste cabotaj numai op facute in tara respectiva???adica unde este inmatriculata remorca???dar in alta tara daca merg cu ea???dupa ce am iesit dupa teritoriul cu probleme..apoi pot face op cite vreau??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members tzacanel Posted October 30, 2011 Members Share Posted October 30, 2011 egal in ce tara ar fi inmatriculata remorca,tu cu cap de rominia nu ai voie sa incarci si sa descarci in aceeasi tara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Mario Bandit Posted October 30, 2011 Administrators Share Posted October 30, 2011 egal in ce tara ar fi inmatriculata remorca,tu cu cap de rominia nu ai voie sa incarci si sa descarci in aceeasi tara. ;) Amin !!!! ;D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.