Jump to content
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt
  • advertisement_alt

Iveco eurostar cursor 10


Recommended Posts

  • Members

Salut am un iveco eurostar cursor 10 numi place deloc cum trage demareza greu  porneste usor la rece nu se palpie  nu scote de fum dar cum da de deal se inmoaie fum nu scoate pana sa il duc sa pun testeru pe el vreau ceva pareri

Link to post
Share on other sites
  • Members

eu zic sa-i iei un set de filtre noi originale de motorina Iveco si apoi vezi cum merge. Ca asa am patit si eu cu un Stralis de 430, dabi tragea la panta, apoi s-a facut si mai rau, numai tragea deloc si i-am schimbat filtrele si si-a revenid. Dar din cauza asta mi-a terminat si un injector. Oricum la mai mult, n-ai la ce sa te astepti, ca e Iveco....nu sare mai departe de raba.

Link to post
Share on other sites
  • Members

atunci asa merge el...inainte mergea mai altfel? ca sincer sa fiu nici Stralisu cand puneam pe el 22 de tone, la panta era praf. Doar in linie dreapta ce mergea si el. Nu stiu sa mai vina si alti colegi cu alte pareri poate stiu ei mai bine.

Link to post
Share on other sites
  • Members

domnul care are un iveco si poza un mercedes,e greu sa ne dam cu parerea asa ,ca dai informatii putine,cursorul este un motor foarte reusit ,trage foarte bine ,daca ai motorina (ca ti-a ramas ceva economie ,nu? doar  ai cumparat un camion ieftin ,nu sta nimeni in fata ta pe deal )cursorul ca si alte masini merge pe motorina si aer, intr-un raport perfect cea mai mica problema la geometria variabila la turbo si masina este un saviem desi nu scoate fum (ca totusi e gestiune electronica)poate fi supapa de comanda la geometria variabila ,injector care sa tina rampa deschisa prea mult ,e greu sa presupunem dar un mecanic bun cu tester iti poate spune ,repet , orce tester fara mecanic e aproape zero (no offence).

cit despre domnu'care afirma  ca iveco nu e departe de raba ,cunostintele tale depre viata le-am citit in postarile tale ,dar tata spunea,eu  fiind  incepator(visam la un volvo) ca "cea mai buna masina e masina ta"si doar "soferii fac masinile bune sau rele".

morala

daca sti ajuta omul explica-i marunt marunt .... common rail-lu ,ca iveco sau fiatu a fost primul care a comandat lui Bosch un comon rail pentru camioane cei ce stiu  iveco avea inca din 1998 99 pentru mass production,sau alfa romeo 1997 pentru turisme (vb in europa,nu japoneze)

ca sa-l sa-l asociezi cu o raba ,cursor 10 ,iti trebe ceva cunostinte de mecanica.

dar asta e .....e un forum ..

Link to post
Share on other sites
  • Members

salut colegu! am lucrat pe iveco 5 ani.. incepind de la  turbostar pina la stralis....sa stii ca e o masina foarte buna la deal.....eu as putea spune, foarte buna. dar  ca si alti colegi, te sfatuiesc sa verifici filtre, adica inlocuit, sa verifici turbo, pe el pe exterior are o tija, daca acea tija nu face cursa intreaga iti creste consumu si nici nu trage.si mai verifica si calitatea motorinei.....sa ai drumuri bune...

Link to post
Share on other sites
  • Members

cit despre domnu'care afirma  ca iveco nu e departe de raba ,cunostintele tale depre viata le-am citit in postarile tale ,dar tata spunea,eu  fiind  incepator(visam la un volvo) ca "cea mai buna masina e masina ta"si doar "soferii fac masinile bune sau rele".

morala

daca sti ajuta omul explica-i marunt marunt .... common rail-lu ,ca iveco sau fiatu a fost primul care a comandat lui Bosch un comon rail pentru camioane cei ce stiu  iveco avea inca din 1998 99 pentru mass production,sau alfa romeo 1997 pentru turisme (vb in europa,nu japoneze)

ca sa-l sa-l asociezi cu o raba ,cursor 10 ,iti trebe ceva cunostinte de mecanica.

dar asta e .....e un forum ..

Zi zau, imi trebuie multa mecanica ca sa-mi dau seama ce masina e Iveco nu? huh...culmea ca am lucrat pe Iveco si vechi si cele noi....si pot sa spun ca nu te da pe spate, e o masina buna, dar are multe defecte ce lasa de dorit, plus cabina care e un dezastru, la aia ma refeream ca nu sare departe de raba. Ai putea sa-ti ti parerile pentru tine si sa nu mai faci observatii la altii, daca esti cunoscator in materie de Iveco, te rog sa-ti ajuti colegul cu argumente viabile si nu sa-mi explici mie ce construia Iveco cu cativa ani in urma, ca si daca nu-mi spuneai sa sti ca muream de prost si numai aflam. Si nu visez Volvo, ca nu mi-am ales meseria asta de sofer ca doar intr-o buna zi voi conduce in sfarsit visul dorit Volvo. Pe mine nu ma intereseaza marca cum ii intereseaza pe alti colegi, ma intereseaza ce se poate castiga cu el. Pot sa conduc si Ural, profit sa iasa. Stima!

Link to post
Share on other sites
  • Members

draga domnule ''Stima",

acuma ce faci iti rupi fashul  de mine?ne explicai ca

"Oricum la mai mult, n-ai la ce sa te astepti, ca e Iveco....nu sare mai departe de raba"

apoi

...la panta era praf. Doar in linie dreapta ce mergea si el...

acum vi si spui

e o masina buna, dar are multe defecte ce lasa de dorit, plus cabina care e un dezastru, la aia ma refeream ca nu sare departe de raba"

draga domnule vb de un motor cursor 10!

ce defecte are de dorit???ce vb de cabine? (apropos cabina de zil sau ural e beton)sau de ce e sub ele?imi sugerezi sa-l ajut pe domnul,cum faci tu?pai daca ii trebuie un forum sa afle ca trebuie schimbate filtrele de la tine ,de la mine ce sa invete?

era o data o tara in care toti conduceau Ural,toti aveau profit,oameni nu se contraziceau si care toti revolutionarii ajungeau cu Uralul in siberia cu schimbul alti la volan alti in duba,se numea UNIUNEA SOVIETICA.intre timp a aparut turbo cu geometrie variabila....

iti sugerez sa fi mai putin acid ,poti fi pertinent si daca nu sari sus ,e ok,e doar un forum..

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cearta multa fara rezultate.Cind am inceput sa lucrez pe extern am inceput cu Iveco.Din experienta iti spun ca este o masina buna,daca este intretinuta in mod corespunzator.Relevant este tester-ul pentru ca este o masina protejata in totalitate prin relee de tot felul si mai ales prin senzori.Defectele acestora nu le poate depista decit tester-ul,cu conditia ca cel care foloseste acest aparat sa fie bine pregatit.Cu ultimul Iveco pe care l-am condus am fost de 3-4 ori la Ploesti la service si nu am facut nimic,pina nu am ajuns la Targoviste la service.Sfatul meu este sa mergi la specialist si nu incerca sa remediezi tu problema.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Members

la iveco inafara de filtre trebuie sa verifici supapa vgt care se afla in fata motorului sub termostat actuatorul de pe turbo si senzorul de pe galeria de atmisie,sau geometria la turbo(pt ca este cu geometri variabila)

Link to post
Share on other sites
  • Members

Cantitatea de combustibil pompata de injector este un bun indicator al starii de deteriorare a injectorului

injectoarele primesc comanda electrica cit sa stea deschise si la ce presiune sa injecteze,fiind uzate mecanic(apa uzura motorina calitativ proasta etc )calculatorul  motorului .....etc am putea dezvolta mult dar ma abtin...eu daca taceam filozof ramaneam,sarbatori de mos gerila si plugusor la toata lumea ,chiar si la cei care au plecat in cursa.drumuri bune

Link to post
Share on other sites
  • Members

Daca sunt injectoarele uzate , nu pulverizeaza motorina in picaturi fine , ci in picaturi mai mari , care la temperatura de la compresie nu ard . Astfel in camera de ardere ramane motorina nearsa . Deci in cazul in care injectoarele sunt uzate , ar porni greu . Daca tu zici ca porneste bine , asta ma face sa cred ca ai o problema la turbosuflanta . De obicei se duce partea de pe evacuare a turbosuflantei , cea din fonta , nu din aluminiu . Acolo se afla geometria variabila a turbosuflantei la motorul cursor 10.  Sper sa te ajute cu ceva mesajul meu !

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • Members

te uiti daca lucreaza tija de vaccum prima data ... Cat despre colegii care spun ca e injector prea atacat , sa stiti ca daca un injector era prea atacat masina avea aceste simptome de cand a luat-o colegul tensyon (daca nu o fi umblat el la culbutori :)) ) Poti verifica reglajul la culbutori dand capacul de la culbutori jos , si capacul de vizitare de la volanta ... Pe volanta ai niste semne ...fiecare semn care ajunge in dreptul capacului de vizitare indica un timp al motorului pe un anumit piston (adica e atacat un anumit culbutor la maxim) ... urmaresti semnele si cand injectorul e atacat la maxim desfaci piulita , si strangi reglajul la maxim , apoi eliberezi intre un sfert si jumatete de tura reglajul dupa care strangi piulita ... trebuie sa ma uit exact si sa iti spun fiecare semn cu ce timp corespunde , dar eu nu cred ca e vorba de reglaj incorect !!!!!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.